Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Peti1987

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Sorokpolány

Legutóbbi látogatók

541 profile views

Peti1987's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Segítséget kérnék. Adott egy 2009es Insignia, 160 lovas kombi. Tavaly nyáron a pályán hazafelé kiírt egy hibakódot,és letiltott az elektronika. kb 80al tudtam hazajönni 200 kmről. Márkaszervízben AGR szelepet cseréltek,az fosott be. Plusz turbócső is öreg volt,az is csere. 150ezres mutatvány. Rá 1 hétre újra kifele menet németbe. Szöveg: Vigye szervizbe az autót. Erő elment a kocsiból. Visszavittem,hátha valamit elrontottak. Átnézték, laptopon látták a hibát,amikor előjött. "Turbó túltöltés" volt a gond. Ott akkor nem tudtuk újra előhozni. Nem tudtak mit mondani rá. Azóta minden németbe utazáskor előjön,egyszer minimum.(kb havonta) Ilyenkor elmegy az erő a kocsiból. Egy ujraindítás után megjavul. A hiba nagyobb terhelésnél jön elő. Pl domb, 160-170 km/h. Márkaszervizben azóta cseréltek egy turbó nyomás szabályzót. De a hiba ugyan az. Nincs ötletük. Másik 3 szerviz se tud rá mit mondani. A hiba mindig látszik laptopon"Turbó túltöltés" szöveggel. Azt mondják szervizben,talán a turbó rossz,de nem biztos.(kb 600 lenne) Nem akarok elsőre beleugrani... Valakinek akármi ötlet? Köszönöm előre is!
  2. Peti1987

    Elektromos

    Sziasztok! A következő lenne a gondom: F Astra,97es, 1,7 isuzu diesel, (X17DT) A hiba hogy hidegen nehezen indul. Sok keresgélés után(izzitógyertyák cseréje, visszacsapó szelep adagoló meg ü.a.szűrő közé,stb...) tegnap kiderült,hogy a gyertyák hídján nem mérek semmi feszt izzitózáskor! Sőt,ha nem csal a gagyi multiméterem, sipol a testhez képest,tehát zárlat van a pozitivon.(tehát kb 2 hónapja gyertyák nélkül indul a gépezet, ez igen! :) ) Mivel gyertyák újak,nem az a hiba! Valakinek valami ötlet? Laikusként ha jol sejtem, ez a pozitiv bemegy az izzitóreléhez, onnan vissza az akksihoz. Relé izzitás után kattanik. Attól még lehetaz a gond? Bízom benne hogy nem kell hatalmas zárlatot keresnem valahol,hanem csak a relé lesz. Az is érdekelne,hogy ezt hol találom? (valahol az anyósülés oldalánál ha jól sejtem) Köszönöm a váalszokat előre is! Üdvözlettel
  3. Sziasztok Opelesek! Lenne egy 97es F Astram. 1,7 Isuzu diesel! Az autó két éve van nálam,épitkezős autónak vettem,és gyepálom is ahogy kell! :) Olaj,szürők cserélve, plusz vezérlés. Szoval az alapokat megadom neki! A gondom: Kb 3-4 hónapja játsza,hogy "hidegben" nehezen indul el. A hideg jelen esetben mondjuk 6-8 óra állást,illetve akár 20-25 fokot jelent. Tehát inkább több állás után! Viszont valamennyire hőmérséklet függő a dolog,mert pl a ma és tegnap reggeli 13 fokot már nagyon nem szerette,viszont 30 fokban sokkal jobban indul! Tehát önindító teker,de kell vagy 10 mp mire beröffen! Tavaly még minusz 10ben is pöcc röff volt! Miután beröffen,szépen jár,és ha leállitom 1 perc mulva, már pöccre indul! Izzitógyertyára gyanakodtam,cseréltem mind a 4et! Utána levegőre, beraktam egy visszacsapó szelepet az adagoló és üzemanyag szürő közé(ü.a szürő 35ezerrel ezelőtt lett cserélve,ha ez infó). hiba ugyan az... Indítás közben dobálja a szürkés kékes füstöt.(adagoló jó? ) Az akksi egy 60 Ah-s energizer. Kértem kölcsön egy 74-est,azzal is meg van a hiba. Lassan jön a rossz idő, félek hogy 0 fok körül itthon maradok vele! Valakinek bármi tippje, hogy ne kelljen szerelőhöz vinnem rögtön? :) Köszönöm előre is! Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.