Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

farkaska71

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

farkaska71 névjegye

  • Születésnap 1971-10-13

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H Wagon Essential
  • Város
    Ercsi

Legutóbbi látogatók

619 profile views

farkaska71's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. Miért ne írhatnád le? Sőt a címét, és a költségeket is taglalhatod.
  2. A menetfény funkció aktiválva van. Elvileg ha gyorsan fel és lekapcsolod a lámpát, úgy deaktiválni tudod... Ha nem, akkor op-com.
  3. Nem holtbiztos, hogy cim bajod van, lehet, csak a duda nyekkent meg. Ha van multimétered, akaszd le a dudát a jobb elejében (ha lehasalsz a kocsi alá látos jobb elől a kerék előtt), mérd meg, kap e feszültséget, mikor megnyomod a kormányt. A gyári duda hátulján van feszítő csavar, azt lazítva, vagy feszítve újra szóra lehet bírni a dudát. Persze a végén én is kicseréltem...
  4. Más üzemanyagot kap minden kút. Más az adalék. Már kamion töltéskor. Tudom. Látom.
  5. Sima A-B usb kábel, :-) :-) Ámde nem elég a kábel. Köll hozzá a műszer is!
  6. A helyes kód-index konfigurációra figyelni kell, különben nem fog helyesen mérni. ( szívtam vele kb.3 hónapot, mire találtam hozzáértőt ) Somi berakja, felprogramozza, de a kód-index konfig az autótól függ. Van rá egy táblázat, mit kell felprogramozni...
  7. Bementem a helyi autósboltba, és anánlott egyet. Alacsony legyen a frekvencia, és nagy a hangnyomás. Hella 380Hz, 120dB. Ez lett belőle. Jobb helyeken ki is próbálhatod.
  8. Adj egy esélyt a dudának... Hallgasd meg csendben, garázsban, hogy klattyog-e, ha nyomkodod a kormányt? Én is így jártam, megúsztam egy 3e ft-os duda cserével.
  9. OK. Ha kell, van magyar nyelvű szoftverem hozzá. Nekem úgy emléxem csak angolt küldtek...
  10. Ne küldd vissza. Előszőr is: milyen oprendszer van a gépeden? Felhasználói biztonság milyen magasra van állítva? Mindenre van megoldás.....
  11. Sziasztok! Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT? A szitu a következő: Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni, Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem. Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni. Mégis kattog. A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám. De nem találom. Nem akarok CIM modult cserélni... Segítsetek! Hol van?
  12. Sziasztok mindenkinek!!! Köszönöm szépen az ötleteket, segítséget, meg miegymás!!! Egyheti szorongás és öntudatlanság után végre ismét jár a motor! Berci1-nek volt igaza, (csak hogy megosszam a tapasztalatokat) az immobilizer visszaállítása igazából a modulok cseréje a programban. Vagy valami ilyesmi. Szöval ismét röcsög a traktor!
  13. Az indításgátlót valahogy nem tudom kikerülni? Bár a villogás a műszerfalon is erre utal, hogy immobilizer. Próbáltam a motor menüjében az indításgátlónál a kulcsokat visszatanítami. Látja, sikerült a programozása. De csak kis relébehúzást produkál az indítás....
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.