Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Connecticut

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    szeged

Legutóbbi látogatók

172 profile views

Connecticut's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. nem fogjátok elhinni. elindult... tudjátok mit csináltam? semmit. :D 3 hete küzködök vele és nem akart szikrát adni. ma sem indult egész nap. gondoltam még utoljára kimegyek megnézem ad e szikrát és adott. visszadugtam a gyertyapipát és beindult. ha megkínoznának se tudnám mi baja volt!!! köszönöm a segítséget mackósajt! update: az alapjárati motor sem megy úgy hogy le van véve a gyújtás. komolyan mondom nem értem...
  2. motorvezérlős igen, de nem volt heggesztve. gittelve lettek a lyukak. egy lemez lett becsúsztatva mindenhova, majd oda szegecselve vagy ragasztva. (ahol nem látszódott) gittelve. csiszolva. alapozva. megint csiszolva. festve. lakkozva. gondoltam már rá hogy a motorvezérlő is megadhatta magát, de ezt nem igazán tudom megállapítani. rengeteg kábel megy bele, nem tudom mit mérjek. (de nézegettem már, kívülről semmi nem látszik, nincs égett szag.) tehát igazából bármi tönkremehetett konkrétan. :( viszont minden elekronika működik az autóban, a gyújtáson kívül. rádió, fények stb.
  3. sziasztok! corsa a 1.4i 40kw ferdehátú 91-es. nincs gyújtás... úgy kezdődött a dolog, hogy az ajtók, sárvédők be lettek foltozva. lámpák ki, ajtók le, lökhárító le. csak a lemezek lettek konkrétan eltávolítva elektronikához, mechanikus dolgokhoz nem lett nyúlva. rommá volt szedve a kocsi és működött. összeraktam, és azóta nem indul. (nem hiszem hogy van köze a lemezek javításához, csak épp most adta meg magát.) testkábeleket átnéztem nem maradt le egyik sem, nincsenek eltörve stbstb. konkrétan a trafóból nem jön ki áram... először trafó csere. nem indul. közbe megmértem a régit is és mindegyik lábán van ellenállás, tehát elvileg a régi is jó. áramot kap a trafó egyébként. trafó alatt gyújtásmodul is csere. szintén nem indul. megmértem elvileg van ellenállás. (persze ez semmit nem jelent, de a régivel és az újal sem indul). ami átvezeti az áramot a trafótól a gyújtáselosztóig szintén jó. gyertyák jók, de mivel trafó nem ad áramot így nincs szikra se. gyújtáselosztó is kitakarítva kicsit el volt oxidálódva. rotort is megtakarítottam. (de odáig el sem jut a feszültség, de azért megcsináltam.) egyedül a gyújtáselosztóban lévő jeladót nem cseréltem még. viszont ha cserélem akkor kompletten az elósztóval fogom. valakinek valami ötlet esetleg? már hetek óta szenvedek vele, és lassan eltüzelem inkább. benzint egyébként kap. pumpát megnéztem működik, gyújtásra zúg. gumi a tankban nincs szétszakadva, porlasztó, adagoló benzinszagú indítózás után. relék, biztosítékok jók. ami még viszont furcsa, hogy az alapjáratállító motor nem kapcsol ki 2-3-4 indítás után. nincs rajta gyújtás és zúg folyamatosan. ha nem veszem le az akuu.sarut leszívja reggelre. ez mi? hab a tortán, hogy közbe lejárt a műszaki is. szóval nem elég hogy nem indul be, még műszakis sincs rajta már. :DD Connecticut
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.