sziasztok!
corsa a 1.4i 40kw ferdehátú 91-es. nincs gyújtás... úgy kezdődött a dolog, hogy az ajtók, sárvédők be lettek foltozva. lámpák ki, ajtók le, lökhárító le. csak a lemezek lettek konkrétan eltávolítva elektronikához, mechanikus dolgokhoz nem lett nyúlva. rommá volt szedve a kocsi és működött. összeraktam, és azóta nem indul. (nem hiszem hogy van köze a lemezek javításához, csak épp most adta meg magát.) testkábeleket átnéztem nem maradt le egyik sem, nincsenek eltörve stbstb. konkrétan a trafóból nem jön ki áram... először trafó csere. nem indul. közbe megmértem a régit is és mindegyik lábán van ellenállás, tehát elvileg a régi is jó. áramot kap a trafó egyébként. trafó alatt gyújtásmodul is csere. szintén nem indul. megmértem elvileg van ellenállás. (persze ez semmit nem jelent, de a régivel és az újal sem indul). ami átvezeti az áramot a trafótól a gyújtáselosztóig szintén jó. gyertyák jók, de mivel trafó nem ad áramot így nincs szikra se. gyújtáselosztó is kitakarítva kicsit el volt oxidálódva. rotort is megtakarítottam. (de odáig el sem jut a feszültség, de azért megcsináltam.) egyedül a gyújtáselosztóban lévő jeladót nem cseréltem még. viszont ha cserélem akkor kompletten az elósztóval fogom. valakinek valami ötlet esetleg? már hetek óta szenvedek vele, és lassan eltüzelem inkább. benzint egyébként kap. pumpát megnéztem működik, gyújtásra zúg. gumi a tankban nincs szétszakadva, porlasztó, adagoló benzinszagú indítózás után. relék, biztosítékok jók. ami még viszont furcsa, hogy az alapjáratállító motor nem kapcsol ki 2-3-4 indítás után. nincs rajta gyújtás és zúg folyamatosan. ha nem veszem le az akuu.sarut leszívja reggelre. ez mi?
hab a tortán, hogy közbe lejárt a műszaki is. szóval nem elég hogy nem indul be, még műszakis sincs rajta már. :DD
Connecticut