Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ramos04

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    19
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Telekgerendás

Legutóbbi látogatók

454 profile views

ramos04's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ramos04

    Motor

    Sziasztok! Meg tudja mondani valaki, hogy a C16NZ motorhoz való alapjárati léptető motornak mekkora a fej kereszt metszete? Köszönöm!
  2. ramos04

    Motor

    Sziasztok! Hengerfej és veztengely csere után következő a tapasztalat. Szépen elindul, megy is. Például 3.ban szépen húz olyan 60km/h-ig aztán inkább lassul mint gyorsul Seb váltás után ugyan ez, megy lassul. Ekkor ha padló gázt nyomok akkor egy idő után elindul, de nem azonnali a reakció. A lámpa nem mindig világít csak ha hosszabb időre kell megállni lámpánál. Az alapjárati motorom nem a megfelelő mert egyre erősebb a gyanú, hogy a c14nz motorom egy c16nz központi injektor táplálja. Engine lámpa villanáskor oxygen szenzorra is panaszkodik az alapjárati motor mellett. Vélemények?
  3. ramos04

    Motor

    Egyébként c14nz 8 szeleppel. Elvileg 93as, de ugye ezek után nem mernék már semmire fogadni.
  4. ramos04

    Motor

    Amm erre gondoltam én is igazából, hogy lecserélném az egész felső részt kompletten,mert akkor az már egyben van. Remélem lesz olyan szerencsém, hogy találok egyben. Köszi
  5. ramos04

    Motor

    Sziasztok! Egy szomorú tapasztalattal lettem gazdagabb a minap. Úgy esett, hogy januárban félbe tört a vezérműtengely. Akkor 1 hónapja volt nálam az autó, mivel hallottam az autó előéletét nem találtam okát a törésnek gondoltam, hogy az előző szerelő palira vette a korábbi tulajt és amikor össze rakta neki az autót rossz minőségű alkatrészeket használt (ez másból is látszott). Szóval kicseréltem a tengelyt, beállították a gyújtást semmi jele nem volt annak, hogy az eset megismétlődhet. Pedig DE! Tegnap minden előjel (csörgés, csattogás) ismét eltört a vezérműtengely. Ugyan ott!!! A szétszerelés és tisztogatás után derült fény az okára. A 3. henger kipufogó szelepe egy icipicit meghajlott éppen annyira hogy a dugóba ütközzön és folyamatos feszültséget okozzon a tengelyen ami megadta magát. Mivel a szelep nem zárt rendesen folyamatosan MAP szenzor, lambda szonda, alapjárati motor hibát jelzett. Sajnos mire kiderült a hiba egy újjab vezérműtengely látta kárát. Ezek után szerintetek érdemesebb lenne hrngerfejet is cserélnem aaz összes szeleppel együtt plusz a veztengely házat is, vagy csak a szelepeket kell cserélni?
  6. ramos04

    Motor

    Köszi szépen. Az alapjárati motor az nálam is stimmelt. Hát tovább bogarászok mi lehet a bibi.
  7. ramos04

    Motor

    Amm akkor nekem nem teljesen jó a hibakód listám. Sejtettem, hogy az lehet. És azt meg tudod nézni hogy a 35 az nálad mit ír? Néztem a map csövét az tiszta és ép, az injektor házon lévő csonk is tiszta. Volt a kocsihoz egy másik MAP-SZENZOR vissza rakom azt meglátom mi lesz. Nekem is volt ilyen bajom a vízhőfokkal, de cseréltem termosztátot és az megoldotta a problémát, csökkent a fogyasztás is, hogy melegebb lett a motor. :D
  8. ramos04

    Motor

    Sziasztok! Újra itt vagyok ujjabb hibával. :( c14nz motor. Az alapjárati motor hibám továbbra sem oldódott meg pedig kiderült, hogy a csonka végű való bele, tehát az jó. A vákuum csöveket kitakarítottam ráadásul az injektor házon lévő műanyagot is leszedtem és ott is, hát volt bennne kotu rendesen. Az összeszerelés után ujjabb hibakód jött elő. 34-es, leírás szerint AGR szelep - feszültség túl magas. Jah csak nekem nincs agr szelepem. Akkor What? Válszokat előre is köszi.
  9. A szelepeket megtudom különböztetni. De a kozponti injektor házon van-e valami jelölés amiről tudni lehet,hogy 1.4 vagy 1.6?
  10. Hogy lehet kideríteni milyen kell bele, azon kívül, hogy vennék egyet és mégsem az a baja?
  11. Az nincs. Viszont olvastam pár helyen, hogy elvileg a c16nz karbija felmegy a c14nz-re. Ez lehetséges? Mert lehet, hogy akkor nem a tompa fejű alapjárati motor kell bele hanem a hegyes.
  12. Nekem nem fix az emelt alapjárat. Hanem ingadozik amíg nagyobb sebesség. Ha szinte állóra fékezek és csak lassan gurulok akkor felpörög és lassan beáll egyenletesre de ez is magasabb a normálisnál.
  13. A kúp egyezik. Eddig csonka gúla forma volt és most is olyan vettem. Leírás szerint ez való bele.
  14. Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott valaki ilyennel. Az autóm egy 93as c14nz astra. A hiba: ha menet közben kinyomom a kuplungot a motor felpörög és vagy elekezd ugrálni az alapjárat vagy nagyon magas fordulaton pörög. Ez üzem melegen jelentkezik a leginkább. Motor lámpa is világít de nem mindig. Amikor ez van akkor fehéren füstöl is. Kivillogtattam és az alapjárati szelepet hozta ki. Vettem bele újjat a csere megvolt folytószelep poti csere is volt. A vákuum csöveket kitisztítottam, DE a probléma nem szünt meg. Nincs másik hibakód sem csak ugyan az. Indításkor szépen jár semmi jele hibának, ha elindulok akkor már gáz van. Mi a f.aksz lehet még???
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.