Sziasztok!
Pénteken viszem hasonló témában az enyémet szakszervízbe(Z1.2-es, lsd korábbi levelem, 18.o. alja), már megnézték TECH2-vel, a hiba:"klíma relé feszültség magas", minden esetre a maszek klímás nem tudta hol a relé(ill.nem találta),ha vki tudja, lécci tegye közkinccsé.Egyébként a klímás szerint a hűtésmodul lesz szar,az meg sok píz...A jelenség ua.:gomb benyom és csak a mot.fordszám emelkedik, de a kompresszor(tengelykapcsolója) nem kap feszültséget.Gáz van benne, esetleg ajánlom a klímás tagot,mert nekem eddig nem kért semmit,de végignézte az összes biztosítékot meg a gázt is csekkolta, hogy van-e benne.
Ma van(volt) péntek, okulásra a sorstársaknak:a klíma kapcsoló(középkonzol,3-as nyomógomb egység,belső keringtető-klíma-hátsó ablak)volt rossz, ebben van a relé ami elszállt úgy, hogy vhol még egy vezeték is megszakadt a kábelkötegben,ezt foltozni a kapcsolót cserélni kellett, így baráti alapon 30forint volt....és akkor még nem írtam a 80e km alatt szétrohadt hátsó kipufogóról(18ezer).
Nekem ez a sokadik opelom, de most döntöttem: legközelebb TOYOTA (bocs!)