Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vala89

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szolnok

vala89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni! Menet közben olyan problémám adódott, hogy az autó nem reagált a gázadásra... fordulatszám leesett 5-600-ra. A gázt nagyon ritkán vette. Az autó pöccre indult, többször is. Check lámpa világít folyamatosan (eddig is kivillant többször, de nem volt folyamatos, EGR probléma miatt). Hibakód kivillogatatását próbáltuk (fék, gáz egyszerre benyom, gyujtás) de semmi, nem villog a check hanem folyamatosan világít gyújtásnál is. A történethez hozzátartozik, hogy 60km-el ezelőtt volt olajcsere, olajszűrő csere, gázolajszűrő csere, szívósor és EGR takarítás. (ezek után az autó olyan jól ment mint még soha.. azon a 60km-en...) Szóval másnap újra próba... az autó indult, de ugyanúgy nem reagál gázadásra... alapjárat is dadog 500-on... néha beáll normál értékre pár másodpercre, vagy szintén pár másodpercre reagál a gázadásra és fel lehet pörgetni, utána semmi.. az autó nem fullad le... kuplunggal lehet gurulgatni óvatosan, de semmi több.. Ezután kivettük a gázolaj szűrőt, majd visszatettük, azóta nem indul az autó... jelenleg lemerült az akksi is... úgyhogy amíg töltődik feljöttem ide érdeklődni. Motor: Y20DTH 2,0dti 16v 101 ló Várom az ötleteket, tippeket. Köszönöm!
  2. gépre rákötve AGR szelep hibát írt. amikor a vákumot az elosztó előtt dugtuk a szelepre(működtette azt direktben), azonnal elaludt a "csek" lámpa... ezért gyanakodunk h lehet nem szelepet kell cserélni, hanem a vákum gyenge az elosztás után... teljesítmény csökkenés nem folyamatos, csak amikor kivillan a lámpa... leggyakrabban ha megállok akkor villan ki, de van rá példa h 140-nél 3ezres fordulaton. egyre gyakoribb, most kb az út 80%-ánál világít... valakinek ötlet?
  3. sziasztok 2.0DTI 16v (Y20DTH) gépem van, természetesen AGR-problémával (vákumos). Kitakarítás nem segített, szétszedéskor azt tapasztaltuk, hogy a vákum nem húzza be a szelepet (kézzel benyomható). Az elektromos elosztóig jól szív a vákum (ott rákötve a szelepre behúzza), de nyilván így nem működtethető... Valaki tudna megoldást a problémámra? Vakoljam le a szelepet? A cél az lenne, hogy ne jelezzen vissza.... mert nincs teljesítményem.
  4. Sziasztok Rengeteg hozzászólás van az olajokról... mindekinek más. Azt szeretném kérni tőletek, hogy írjátok le ehez a motorhoz milyen olajat ajánlotok: Y20DTH 2.0 DTI 16V 74kw 200ezer+ km van benne. Köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.