Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

punto

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Berettyóújfalu

punto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Szeretnék néhány kérdést feltenni: -Melyik a biztosítéktáblán a kürt reléje? (Nem működik; kilámpázva volt feszültség a kürt csatlakozóján, de a duda nem szól, most már a relé kattanását sem hallom.) -A gépkönyv szerint a motortérben levő "biztosíték" dobozban a diesel motor ízzító, ill. szűrőfűtő reléi vannak. Az én 1,0-s ECOtechem-ben mi akkor az a 4 relé? (Esetleg létezik valahol a kocsi teljes kapcsolási rajza, ha nem is magyarul, de legalább angolul? Kerestem angolul, ill. németül de csak részegységekét találtam.) -Az anyósülés mellett mi lehet a fedél alatt lapuló, pumpa-szerű valami? Nem ECU, nem lufi-vezérlő, tűzoltónak kicsi, és kicsi is a nyílás kikapni, a gépkönyv nem említi... -A légtömegmérő bilincseit fel lehet újra használni, vagy újat kell venni kiszedés után? (Ahogy korábban írtam, elszegényedés-szerű jeleket produkál hibajel nélkül az autó hidegben, megnézném a légtömegmérőt, de nem nagyon láttam bilincset a webáruházakban.) -Kb. 110 felett megváltozik a hangszín (5-ösben), csörgősebbé válik. Természetes ez, vagy esetleg lánc/feszítő hiba ismert jele? Köszi a türelmet! punto
  2. Bocsi, nem vettem észre, hogy nem töröltem ki a hibás első sort. 2.-A kilyukadt első cső természetesen a kipufogóé...
  3. Két olyan kérdést szeretnék feltenni, amit -tudom, hogy az autótá Két olyan kérdést szeretnék feltenni, amelyeket -tudom, csak a gépet látva lehet igazából megválaszolni- Tehát: 1999-es, 1,0-ás Ecotec Corsa, használtan vettem, óra szerint 120000 km-rel.... - 1: "hidegindításnál" (az idézőjel a most is 20 fok körüli hőmérsékletre vonatkozik) dadog, erőtlen a motor, viszont ha ezt túléli, vagy újraindítjuk, akkor gond nélkül működik.Hibajel: semmi. Mi lehet a gond: légtömegmérő? - 2. Kívülről egész normális hangja van, belülről viszont egy -az-egyben: dízelhang. O.k., 3 hengeres, de tiszta rezonancia a beltér. Már le lett cserélve a lyukacsos első cső, és a szitává égett középső dob, de még nincs markáns változás. A motorfelfüggesztő bak mehetett tönkre? Melyik szokott először kimenni?
  4. Gyári klímának néz ki. B Corsa egyébként, de azért írtam ide, mert gondolom, nagy különbség nincs, és Nektek több a tapasztalatotok... Nyilván nem sk a feladat, de bölcsebb tájékozódva menni a szervízbe. Én csak egy pillanatnyi diagnosztika kedvéért gondoltam kiiktatni a nyomásérzékelőt, hátha csak a természetes fogyás miatt-amiről azt írták a Totalcaron, hogy 10% is lehet évente- csökkent a minimum szint alá a nyomás.
  5. A Ti vízhőmérőtök hol szokott állni? Az enyém nem középen, a 95 fokos vonalnál, hanem általában az előző vonás alatt, tehát kb. 92 foknál, időnként felmegy 93 fokig. Ez a normális?
  6. Illetve még azt szeretném megkérdezni, hogy igaz, 1999-ben is már a mostani közeget használták az Opel klímákban?
  7. Köszi a válaszokat! És hogyan lehet tesztelni, hogy csak feltöltésre van szükség? A nyomásérzékelőt kell kiiktatni? Hol is található?
  8. Szisztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha elszökik a gáz, akkor bekapcsol-e a kompresszor, vagy van valami biztonsági tiltás? (Nem működő klíma hibáját nyomozom.)
  9. Amikor cseréltem a műszerfalvilágítást, láttam, hogy van egy szimpla zöld, ábra nélküli visszajelző. Próbáltam beletenni egy ízzót, azonban a lyukába nem nagyon akart rögzülni, nem is erőltettem. Az milyen célt szolgálna eredetileg? " de lehet csinálni" Van valami leírásod erről?
  10. Szeretném megkérdezni, hogy 1: a középkonzol világításnak állandóan kell égnie (gyújtásnál)? -2: a bekapcsolt világításnak van visszajelzője?
  11. Bocsi, nincs valakinek egy felesleges Corsa B gépkönyve? Az opel oldalon nem találom, az egyedül megtalált letöltő oldalt meg letiltja a vírusírtóm.)
  12. Igen, érdekelne! Végül is kinyomoztam, hogy két típus került a Corsába, a Tied melyik cikkszámú, és mennyiért vesztegetnéd? (Az ilyeneket nem privátban kell intézni? Nem ismerem az itteni játékszabályokat!) (Jó játék ez a műszerfal szétszedés -kiégett a világítás ízzója-kiügyeskedni az alkatrészeket a kormány mögötti szűk résen át, jó kis türelemjáték! punto
  13. Ha a kipufogómat helyrepofozzuk, akkor el leszek én ezzel a mocival (pedig 1,8-as vtec Honda a másik autónk). Nyilván nagyobb a rezonancia, mint egy 4 hengeresnél, ami a hang szépségén kívül a felfüggesztő bakokat, és a kipufogót is jobban igénybe veszi. Ez első utamon mért fogyasztás megengedővé tesz a tipussal szemben:-) -Viszont egy konkrét kérdés: ki kell cserélni a légzsákátvezető kábelt. Láttam hirdetést, ahol több típushoz is jónak írják (Astra G, Corsa B, C). A szerelőm ugyanakkor azt mondta, hogy még a Corsán belül is van több fajta...Kinek van igaza?
  14. Mégis csak sznob vagyok: ocsmány hangja van az 1,0 Ecotecnek. Hallgattam 1-2 órán át-ugyanis vettem egyet:-) Szóval: egy fotókon és a leírásban is nagyon szép Corsa vásárlására indultam el egy szintén szép és jónak tűnő, többet futott és régebbi Astrával szemben. A kettő egymástól 150-200 km távolságban volt. Úgy jártam, ahogy az lenni szokott: kiderült, hogy 1-2 leírt extra nincs benne a kocsiban, ezzel szemben akad néhány elhallgatott hiba, főleg a hangja volt traktorszerű, de a klíma sem megy. Viszont annyira szép állapotban volt egyébként, és meggyőztetek arról, hogy az Astra csúnyábban öregszik, így némi alkuval nem bírtam otthagyni. Nem is olyan rossz, főleg a 4,65 lityis hazaúti fogyasztás tett jót a lelki békémnek. A hibák egy része biztosítékcserével orvosolható volt. a klímát meglátom, a légzsáklámpa ég, ill. egy műszerfali izzót kell cserélni.A csúnya motorhangért meg persze a kipufogó a hibás. -Egy kérdés (nem látok külön villamossági Corsa topicot): az OBD2 kódolvasó kompatibilis az 1,0--s Corsa B-vel?
  15. Nem vagyok sznob: önmagában a 3 hengerrel nem lenne bajom (korábbi Fabiámban is ilyen muzsikált-persze azt 1-2 trükkel próbálták kulturáltabbá tenni.) Viszont most eléggé elszomorítottál: éppen 1,0-ás a más szempontból vonzó példány, amely felé már 80-90%-ban hajlani kezdtem. Elvileg kevés, 120E km körüli kilométerrel....
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.