Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

maszek94

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Club 99' 10. X14XE
  • Város
    Oroszlány

Legutóbbi látogatók

382 profile views

maszek94's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. Nekem ugyan nem 14Xep van,hanem egy 99'-évi X14XE ,de azt tudni kell róla hogy 2-es fokozatba a ventilátor jobban hallatszik mint a motor 140-es tempónál!1500-tól már húz minden fokozatban,nagyon jó kis üzembiztos motorja van.De mint mindnek a gyári hibája az Egr,de az orvosolható,és már hibátlan is. Nem egy erőgép,de tud menni ha kell! Hiába,a Belgák nem spóroltak ki semmit belőle.A láncosnál azért már nem teljesen így van,az kicsit hangosabb.Én a sajátomat nem cserélném egy újabb verzióra (de ez csak az én véleményem).
  2. Nos az akció után sokkal dinamikusabban,simábban jár a motor,1-3-fokozatig jelentősen érezhető a tisztaság ereje is. EGR meg le lett falazva.
  3. Le kell hozzá venni a fojtószelepet,a szívótorkot és ha már ott jár az ember a szívósort is leszedheti de ahhoz már a hűtővizet is le kell engedni...nekem mivel amúgy is szét lett kapva a hengerfej így egy kalap alatt minden rendbe lesz téve.Hogy a leszedés mennyi idő azt nem tudom mert nem én daraboltam fel,a tisztogatás 1 nap,mert 2 órát állt hideg zsíroldóba a szétszedés után,aztán lehetett lemosni még úgy is nehezen a mocskot,összerakásnál meg 1 nap kell hivatalosan a tömítőnek mire biztosan fix lesz.Úgy nagyjából ennyi.A szívósorról úgy kellett lemarni a ráégett tömítést,utána meg síkolni. Remélem jobb lesz mint volt.
  4. Sziasztok! Műszerfalpárnát cserélnék a közeljövőben,mert túl fényes és matt-ot akarok, nyáron nem túl előnyös napsütésben... A kérdésem az lenne hogy lehet kiszedni a régit és berakni az újat? Mi az amit le és ki kell bontani a művelethez? (középkonzolt,óracsoportot,kesztyűtartót tudom,ha van más hely is ahol rögzítve van?) Ha valaki tudna egy-két infót mondani róla azt megköszönném!
  5. Köszönöm! Lepucoltam szépen,minden járatot is,összerakásnál a belső járatokat WÜRTH 250-es szilikonnal tömítettem le,szinte ugyanolyan mennyiségben mint a gyári (nem préselődött ki a tömítő a szívó járatokba).A peremtömítés a gyári maradt,sértetlenül lejött szétszedéskor. Remélem ezekkel a lépésekkel nem hibáztam. Egy EGR-falazás megoldaná ezt a problémát hogy ne rakódjon ennyi mocsok le benne?
  6. Szia! 220 ezer felett jár most,tisztítás után ilyen lett. :)
  7. Üdv az uraknak! Úgy esett hogy lekerült a hengerfej mert kiégett a tömítés,a leömlő elrepedt.Szólt a szerelőm,ha van kedvem pucolgassam meg kívül a szívósort/torkot hogy szép és jó legyen,mert sok munkája van és nem ér rá ezzel foglalkozni. Nos én elhoztam,de inkább szétszedtem mert amikor belenéztem volt ahol fél centis olajsár volt lerakódva,a deci olajról meg nem is beszélve ami az alján volt mikor szétszedtem.Nem hiszem hogy az előző tulaj az elmúlt 16 év alatt szétszedette volna,amikor hengerfej tömítést cseréltetett/nem gyárira/. Kérdésem az lenne hogy nem-e ártottam neki a szétszedéssel? Illetve mivel lehet fémtisztára lepucolni? /magasnyomású vagy gőztisztító/ jelenleg brigeciol-al van lefújva. Valamint miért úszik ez az olajban? 99' X14XE 16V A segítő válaszokért hálás lennék! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.