Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ColT

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    57
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Székesfehérvár

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ColT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Szerencsére csak be volt fagyva. 140km alatt kiolvadt :D
  2. Ha fázol, akkor forrald. Ha meleged van, akkor hűtsd. :D
  3. Jaaaa, akinek van zármotorja :D Meglátom, tudok-e benne fetrengeni forraltbor vedelés helyett... Holnap egész nap megyek, aztán 24-e, aztán megint egész nap menni... :D Köszi :D
  4. Az jó, mert üregelőm nincs. Megnézem majd anyámnál. Olajozó az a jeget nem oldja, azt minek tennék bele. Az előtte kellett volna :D
  5. Izé, hülye kérdés. Befagyott, vagy szétesett a csomagtartózáram (esetleg attól esett szét, hogy befagyott...). Kulcs félig belemegy, de ott megáll. Egyik reggel így fogadott előtte semmi baja nem volt, mindenesetre nem erőltettem a nyitást. Az egy bajom az, hogy 1. hogyan tudom belülről kinyitni, 2. hogyan tudom bezárni, ha nem tudom megjavítani a zárat? Elég macerás a hátsó ülésen keresztül pakolni... :D
  6. MAP szenzor valamit nem jól ad vissza... Az ugye a szívótér nyomását figyeli, mondjuk nem Opelen tapasztaltam, de azon az autón a szívóütemeknek megfelelően adott vissza négyszögjelet. Ha azt villogja, hogy magas a MAP feszültsége, az tippelve - rossz MAP - rosszul bekötött MAP - zárlat - rosszul felszerelt MAP, nem érzékeli a szívóütemeket - szívósorban valamit nem jól raktatok össze, és azért mér hülyeséget.
  7. Annyi a normális. Nem 10... Igen, a mutató pakolgatása a egegyszerűbb, valószínű azt is fogom tenni. Menet közben durva lenne... Kitalálok valamit, amivel a mutató tengelyét rögzíteni tudom. Illetve a csalás oka is érdekelne...
  8. Na ja, de az egészen volt annyi, ami már komoly bűzt okozott volna... Most hazafele már gyengébb volt a szag, alig éreztem. Más. Sebességmérő ha pontatlan, mit lehet vele tenni? Konkrétan vagy 10km/h-val kevesebbet mutat a valósnál, minden tartományban. Gumik kb. gyári méretűek.
  9. Jobban megnézve, a fékfolyadék nem nagyon tud a kipuffra jutni, mert nem egymás fölött vannak. A váltóra tud csöpögni. Gondolom 30km után már a váltó is meleg, na de ennyire? Na most hazafele megszagoljuk a dolgot úgyis... A tartályt lemostam, meglátom, mi lesz, max. ha nem javul, akkor megy kipuffogóshoz.
  10. Szerintem annyi nem volt, csak tiszta trutyi a tartály + gondolom lelocsolta a kipuffot, aztán szagoltuk. A szerelés óta csak 1-2km-eket mentünk egész tegnapig, és nem volt olyan forró gondolom a kipuff, hogy elégjen a lé.
  11. Na. Fejlemény : Tiszta fékfolyadék vlt a fékfolyadéktartály. Szerelőkém gondolom bőségesen locsolta :D Tud ez égni a forró motoron? A hátsó híd egyik oldala is fekete, lehet ott fúj... Nem annyira tudok alánézni, mint írtam, nem tudok hol ilyesmit csinálni. Emelőm se nincs. Mármint olyan nincs, amivel emelve alá mernék feküdni. A taposós dugókat megnézem, mert tippre pl. lehet kihagyta a kasztnis, az ilyeneket hajlamosak elfelejteni.
  12. Hello, Van újabb miafeneez :D Hol tud bejutni kipufogógáz, vagy bármi a motortérből? Tegnap mentünk egy hosszút, és valaminek égett szaga volt. Belső keringetésre váltva megszűnt az utastérben, de a csomagtartóban minden büdös lett. Nemrég lett fékbetét cserélve elöl, és a nyáron lakatolták a hátulját az autónak. Nincs esetleg valami dugó a csomagtérben, amit ha kifelejtenek, akkor bejut a gáz (mondjuk az autó mögötti légörvények visszacsapják) ? Bár mondjuk eddig nem volt ilyen büdös, de lehet csak azért, mert nem volt fékszag, vagy ilyesmi. Van valakinek erre tippje? :D Ma alánézek, tegnap éjjel nem volt már energia.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.