Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Merkava

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    26
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Caravan
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Merkava's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Akkor a motor irányában indulok el, aztán kiderül milyen állapotban van. Köszönöm a leírást!
  2. Na bonyolódik a sztori. Akkor ha jól értelmezem amit leírtál, relé gondom lesz mégiscsak. Mert csak a szakaszos törlésért felel. Pont ami nálam nem jó. Ugye 1-es fokozat vagy ha csak felpöccintem hogy 1-t töröljön rá. Viszont továbbra sem értem hogy ha nincs bent a relé akkor mitől indul el az ablaktörlő? Arra tudok gondolni hogy esetleg ne figyeltem és felnyomtam 2-es fokozatra. Amit írtál az megmagyarázná.
  3. Igen azt vettem ki. Aztán mivel működött ugyanúgy, egyesével kipróbáltam a többit is. Ezért kérdeztem rá hogy nem kellett volna valamelyik hiánya miatt teljesen halottnak lennie? Így viszont felmerül az is hogy valami nem stimmel az elektromos rendszerrel...
  4. Köszi a választ. Akkor ezekszerint inkább a motor felé kéne keresgélnem a hiba okát. Nagy valószínűséggel még a gyári van benne. Volt ideje szétkopni meg tönkremenni.
  5. Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy, az első ablaktörlőm, nem megfelelően működik. A probléma hogy felmegy a végállásba és ott megakad, vagy ha el is indul visszafelé akkor nagyon lassan, szakaszosan megy le, ilyenkor az alsó állást el se éri. Viszont ezt csak akkor csinálja hogyha 1-et akarok törölni vagy 1-es fokozaton használom. Ha 2-es vagy 3-as fokozaton használom akkor tökéletes. Kaptam egy tippet hogy a relé lehet a gond, itt az oldalon találtam egy magyarázatot a biztosíték táblára. Az alapján ki is szedtem a relét, de a relé hiánya nem volt hatással a működésre. A kérdésem hogy ha nincs benn a relé akkor nem azt kellett volna látnom hogy egyáltalán nem reagál az ablaktörlő? Illetve ha ez így rendben van akkor kizárhatom a relé hibát, és inkább a motorra gyanakodjak?
  6. Aha értem. Csak azért kérdeztem hogy az izzók szine adja a háttérvilágítás színét? Vagy pedig van esetleg valami színezett réteg amit sima fehér fénnyű izzóval világítanak meg? Tehát igazából kiveszem az eredeti izzókat berakom az újat mindent visszaépítek és lehet gyönyörködni? Nem csináltam még ilyet, azért kérdem.
  7. Na ez igen, szép munka. Pont így képzeltem el én is zöld színnel. (nekem a kocsi is zöld) Az rendben van hogy bontani kell. Csak nem akartam 2x bontani, hogy szerezzek mintát a műszerfalból. Egyébként sima zöld izzókkal lehet elérni ilyen eredményt? Vagy szért nem ennyire egyszerű?
  8. Na szóval akkor a fűtésrendszer behr mert patentos a rögzítés!
  9. Köszi a tippet. Holnap akkor ránézek. Legalább nem kell bontanom hozzá... :D
  10. 2003/01 G astra caravan z14xe. A fűtésrendszer jó kérdés, miből derül ki hogy melyik?
  11. Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy nem tudja valaki esetleg hogy pontosan milyen típúsú izzók kellenek egy G astra műszerfalába? a világításkapcsolótól elkezdve az óracsoportig? A középkonzolról találtam/mutattak leírást. Illetve van egy óracsoportos is de ott meg nem írja hogy milyen izzó kell bele.
  12. Merkava

    Elektromos

    Kösz a választ! Bocs nem is figyeltem, csak hogy elektromos a topik címe.
  13. Merkava

    Elektromos

    Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy megtudnátok-e mondani hogy milyen izzók kellenek egy G astra műszerfalába? A világításkapcsolótól elkezdve az óracsoporton át a középkonzolig? Sehol nem találtam erről infót. Csak ezért kibontani a fél műszerfalat meg valahogy nincs kedvem...
  14. Sértődés nem lesz :). Főleg mivel a szerelőm álláspontját adtam elő. Eddig megbíztam benne mégiscsak ezzel foglalkozik 10 éve! Személy szerint én nem értek hozzá, ha értenék magamnak javítanám... Mivel ugye nem értek hozzá, ezért furcsa hogy állandóan változó körülmények között képes folyamatosan pont 90 fokon tartani a víz hőmérsékletét. Úgy értem hogy a mutató "bekattan 90-re" és onnan nem mozdul. Nekem ez kevésbé életszerű mintha akár pár fokot is ingadozik! De ha aztmondjátok hogy márpedig lehetséges, sőt ez egy elvárt működés, akkor simán elhiszem. Mivel nincs ilyen irányú képzettségem. Viszont akkor már tényleg érdekelne hogy hibásan működik-e az enyém.
  15. A szerelőm szerint így jó. Egyrészt 80 fok felett már üzemi hőmérsékleten van a motor, másrészt sokkal hihetőbb mintha odalenne ragadva a mutató 90 fokra és soha semmilyen körülmények között el nem mozdulna!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.