Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ptakacs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

ptakacs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A következő problémára keresem a lehetséges okokat: Az autóm (astra H 2005 benzin 1.6) menetközben olyat produkál, hogy teljesen véletlen időszakonként, különböző körülmények között, hogy az egyik henger leáll. Ha leállítom a motort és újraindítom 10-15 másodperc után, akkor olyan mintha semmi nem történt volna és a motor tökéletesen üzemel. Tavaly nyáron kezdődött a dolog akkor még 6-700 km-enként jött ez elő, főleg hosszabb utak után, de most már 20 km alatt is produkálja a problémát. Három szervízbe is voltam vele, mindenütt tippeltek valamit, megcsinálták de semmi. Gyertya csere, trafó csere, keverék beállítás-software frissítés ( ami után a fogyasztás is megnőtt -.-') testelés.... ezeket csinálták eddig, de semmi változás azon kívül, hogy a trafó csere előtt csak a 301-es hibakód volt, viszont utána már 301,302,303,304... tehát mind a 4 hengre gyújtáskimaradást jelez a rendszer. Ezek a hibák akkor is keletkeznek amikor esetleg a henger nem áll le. Ilyenkor csak felvillan a motorellenőrzés lámpa, de semmi nem érezhető, az autó jól húz. Most én úgy látom, hogy két dolog között választhatok: vagy szétszedetem a motort és imádkozom, hogy megtalálják a bakit vagy elviszem valami autó elektronikai szakemberhez és ott imádkozom Igazából mind a kettő elég drága dolog, így ha valaki tudna tippet adni melyikkel próbálkozzak elsőkörbe azt megköszönném.
  2. Üdv! A páciens a következő: astra H 2005 1.6 benzines 77kw 105LE A probléma pedig: 130-as tempó - 3500/4000-res fordulat átlagosan - autópályán. Kb 2-300 km után felvillan a motorellenőrzés lámpa, az autó gyengébb lesz, az egyik henger valószínűleg nem üzemel, halhatóan mélyebb lesz a hangja és döcögősebben jár a motor. Ha leállítom az autót és újra indítom minden probléma megszűnik és húz ugyanúgy mint eddig. Szervizben nem nagyon tudtak eddig mit mondani rá. A hibát nem tudták újra előidézni. A hibakód gyújtáskimaradást jelez, de miután kiveszik a rendszerből nem jön elő, csak "hosszabb" utak után. Gyertya csere megvolt, software frissítés a keverék miatt megvolt. Városi körülmények között egyáltalán nem jött még elő ez a probléma, viszont az első eset óta megnőtt az autó fogyasztása, átlagos 7,5l-ről olyan 10l-re. Első autóm, teljesen dilettáns vagyok a témában. Ha bárkinek van valami tanácsa (pl ezzel az autóval ne menjek 130-al 4000-es fordulaton ), vagy, hogy melyik szervizbe érdemes elmenni azt szívesen fogadom.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.