Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

VTX

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1999
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

VTX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ezzel együtt az 1-es és 4-es gyertyák 500 km után már tocsognak az olajban, viszont a 3-as és 2-es patyolat tiszta. Szóval más gondok is vannak. De a szelepfedél tömítése ki lesz cserélve minél hamarabb, és köszönöm a segítséget! Viszont egy megbízható Budapest környéki szervizest tényleg szívesen fogadnék.
  2. Sziasztok! Bármi ötletet az olaj folyásának okára szívesen várok. Ugyanitt, ha tudtok ajánlani egy jó szervizest, aki ezt orvosolná, írjátok meg kérlek. X16SZR Képeket itt találtok: Köszi.
  3. Sziasztok! X16SZR, 99', 55 kW, F08 Régebb óta létező problémám az 1-es és 4-es gyertyák olajosodása, gyors leégése. A középső kettővel abszolút semmi gond nincs, de ez a két szélső nagyjából 1500-2000 kilométerenként cserére szorul. Ugyebár ez abnormális. Mikor kiveszem a szélsőket, ronggyal itatni lehet róla az olajat. Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de a motoron is folydogál lassan az olaj. Ez valószínűleg egy szelepfedél-tömítéssel orvosolható lesz. Van ötletetek, mitől olajosodnak a gyertyák? Köszönöm
  4. Sziasztok! Gyors kérdés: mi a különbség a műanyag és az alumínium szelepfedél-tömítés között? Melyiket ajánlanátok X16SZR (55 kW) motorhoz? Köszi
  5. Sziasztok! Most regisztráltam a fórumra, egy 1999-es Astra G 1.6-os X16SZR tulaja vagyok. Első autóról van szó, most februárban lesz 2 éve, hogy használom. Előttem egyetlen tulaj volt Ausztriában, az autó onnan lett áthozva 2014 végén. A vétel után több probléma is előjött: EGR szelep hiba, rángatás, gyertya-beégés, és még sok más finomság. Több szerelőt megjárt, jelenleg pedig három problémával fordulnék hozzátok, amik fennállnak. 1. Nagyjából 2 hete történt, hogy a hátsó rendszámtábla-megvilágítás feladta a harcot. Gondoltam mi sem egyszerűbb, a régit ki, és újat a helyére. Hát nem világít. Ezzel egyidőben pedig a műszerfal világítása is beadta a kulcsot. Egyedül a km-óra mögötti izzó ég, de baromi halványan. Felöltött bennem, hogy a két dolog összefügg, és talán biztosítékot kéne cserélni. A kézikönyv szerint ez vagy a 13-as, vagy a 22-es biztosítékot jelenti (nem egyértelmű számomra). A 22-est kicseréltem, semmi változás. A 13-as mivel 7,5 amperes, és arra jelenleg nincs helyettesítőm, érintetlen maradt. Találkoztam ezzel az útmutatóval is ( http://opelforum.hu/images/GYIK/astra_g/elektromos/muszerfalvilagitas_csere.pdf ) de nem tudom, hogy van-e értelme hozzálátni, és nem-e valami más a gond. Ugyanis az összes egyszerre égett ki(?). Mit tanácsoltok? 2. Kicsit régebb óta létező probléma az 1-es és 4-es gyertyák olajosodása, gyors leégése. A középső kettővel abszolút semmi gond nincs, de ez a két szélső nagyjából 1500-2000 kilométerenként cserére szorul. Ugyebár ez abnormális. Mikor kiveszem a szélsőket, ronggyal itatni lehet róla az olajat. Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de a motoron is folydogál lassan az olaj. Ez valószínűleg egy szelepfedél-tömítéssel orvosolható lesz. Van ötletetek, mi lehet a gond? 3. Teszem azt beindítom a motort, rá kb 1 perccel elindulok, megteszek mondjuk 10 km-t, leállítom, olyan fél óra után elindítom, rányomok a gázpedálra, és beragad. Ha a kuplungot kinyomom, vagy 1-2 percig bömbölteti magát, de ha ráengedem a kuplungot meghajta a kocsit, és visszaáll a pedál is. Érdekessége a dolognak, hogy nyáron melegben sokkal ritkábban fordul elő. (de előfurdul) Nemrég kezdtem beleásni magam a témába, szóval ha a laikusságommal szembesültök, azért elnézést kérek, én is csak most tanulgatom ezeket. Köszönöm előre is a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.