Jump to content

georgee

Forummember
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

georgee last won the day on September 5

georgee had the most liked content!

Community Reputation

8 Semleges

About georgee

  • Rank
    Érdeklődő

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tiszaújváros

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G 1.6
  • City
    Tiszaújváros

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A következő hiba állt elő, amibe gyakorlati tanácsot kérek a tapasztaltaktól. Adott egy X14XE motor. Ami nem indul. Gyújtást (is) szeretnénk ellenőrizni. Kérdésem, mivel az OPCOM programban van tekercs teszt, ezt hogyan kéne kivitelezni? Gyújtóhíd ki, gyertyák be, majd testre tenni a gyertyákat és mehet az opcom test? Esetleg valakinek van tapasztalata?
  2. Én 1-es lemezzel oldottam meg, a gömbcsukló és a ház közzé behajtogattam. Még így is kotyog, de már nincs akkora holtjátéka, mint a nagyharangnak.
  3. Műszaki vizsgán nem kötnek bele a hibakódba? Tudtommal nem világíthat a lámpa.
  4. Milyen márkát vettél? Mert anno nekem az utángyártott (topran) 800km-t futott és onnantól állandó hibára hozta==> kuka. Bontóból hoztam gyárit, mai napig jól muzsikál.
  5. Ha van kéznél opcom akkor azzal is lehet tesztelni
  6. Ebay-en lehet venni műanyag csövet, filléres tétel. Fémről nem tudok, hogy lenne. Ha bemész az autós boltba ott meg rábeszélnek, hogy műanyag sincs hanem teljes csere kell (jártam így sajnos). Ha esetleg csepeg, akkor nyugodtan lehet teflonszalagot rátekerni, majd visszahajtani a csövet. (nekem is teflonozva van)
  7. Itt vagyok, én jártam így. Menet közben nem volt gondom, csak ha állt az autó 5-6 órát vagy többet. Akkor tekert a motor de nagyon nehezen indult. A régi szűrővel kulcsfordításra indul. X16XEL-nél az ECU a motor oldalán van (sajnos). De nekem még nem volt gondom vele., pedig volt olyan hogy 1000+km-t mentünk vele, 2*20 perc pihenővel. "Nem gondolnám, hogy az EGR szelep ilyet csinálna, hacsak nem nyitna ki minden alkalommal teljesen" Nekem a Topran márka 800km után kuka volt. (igen jól olvasod a távolságot) A melegtől elfáradt benne a rúgó és nem tartott ellen a kipufogó gáznak, így a nyomás nyitotta a szelepet. Minden baja volt az autónak. Ha egy kicsit is másképp nyit mint ahogy az ECU kívánja, akkor ott már beleszól a keverékképzésbe is. Érdemes lenne élő adattal nézni az EGR kívánt és a valós állását összehasonlítani. Sokat elárulna az is.
  8. Nekem ilyet játszott az EGR csak az autópályán. Szerencsémre letudtam még lendületből gurulni. Ha az EGR-t lehúzod akkor egy vékony lemezt tegyél alá, mert ha esetleg fel van akadva, akkor nem sokat fog érni, ha csak lehúzod. Ha motorfékkel fogsz lassítani akkor MAP szenzor hibára fogja hozni, de ne pánikolj miatta nem lesz gond.
  9. Láttam már ettől rosszabbat is az utakon. Ha jól látom egyelőre még csak felületi és csak a védőgumi (rücsi) érett el, tehát még nem okozhat gondot, bár így fotóról nehéz megmondani..
  10. A hővédő lemez felett ágazik el. Kb a kézifékkel egyvonalban. Kiszedni úgy tudod, hogy a kézifék felől jövő részt kifordítod az "elosztóból" rajz
  11. Jó helyen jársz, ha van aknád, akkor a kipufogót és a hővédőt elég csak leengedni és ha szerencséd van elfér a kezed. Nekem a bowden belseje ment tele az évek alatt porral és az eső csak rásegített. Aztán már nem engedett ki a kézifék. Persze ezt fékpofa csere után és első tesztnél még működött. Aztán a parkolóba behúztam a kézit és indulás után már nem engedett. Mondanom sem kell mi történt a fékkel. Ahol be van fűzve a dobba a kötél, azt is érdemes megnézni, nincs e elkoszolódva, kiszálasodva.
  12. Nekem a vízpumpa csinált hasonló dolgokat. De akkor már felújítottam a generátort és a klímakompresszort is. Csak utána maradt a vízpumpa Nem mertem azzal kezdeni. De annak nem kattogó hanem rezonáló, csörgő hangja volt.
  13. A termosztáton van egy kis áteresztő lyuk, azon is átfolyik valamennyi folyadék zárt állapotban. Vagy nyitva van a termosztát. Nekem akkor folyik vissza, ha odalépek a gáznak, de akkor hideg motornál is. Nem kéne gondot jelentenie. Amíg kering a víz addig a jó.
  14. Ha enyhe szivárgás van akkor tömítő adalék is elég neki. Nekem az akksi hazavágta a hűtőradiátort, nem volt jó a test kábel, így a hűtőfolyadék vette át a testkábel szerepét. (ugyanaz volt a hiba, mint amint a fentebbi videón linkeltem.) és megette a hűtőt. Minimális szivárgás volt, amit hűtőtömítő adalékkal javítottam. Kisebb lyukakra kiváló. Esetleg ha bent erősebb a hang, a szellőztető ventilátort kapcsolt le, úgy is hallani? Nekem falevél került bele és az zörgött.
  15. Azt természetes dolog ha a kiegyenlítőbe mozog a víz. A felső kis visszavezető csövön gondolom.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.