Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gábor630

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Asrta G cabiro 2.0 turbo
  • Város
    Felsőörs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gábor630's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Hírnév

  1. Ezeknél a kormányműveknél ha a gumiharag alatt olaj van akkor az sajna a szervoolaj aminek nem szabadna ott lennie.Egy pár esetben előfordult hogy a gumiharang sajnos műanyagból készül és az évek alatt nem fog tökéletesen tömíteni...először a víz folyik be a gumiharang alá és megrozsdásodik tőle a fogasléc majd a rozsda miatt kezd el kilépni az olaj a gumiharangba. Astra G ben meg Zafira A ban elég sok kormánymű cserénk volt ilyen probléma miatt. lehúzod a gumiharangot a kormányműről és ha folyik akkor előbb utóbb csere vagy javítás mert az az olaj már hiányozni fog a szervoollajtartályból.
  2. Helló! Az utolsó képen a lengőkar szilentnél szerintem csak repedésnek látszik mert ott gyárilag van egy hegesztés és ahogy elnézem csak ahogy a vaku rávillant olyan mint ha repedés lenne de így a képen nem tűnik annak, de meg kell nézni közelről mindenképp elvégre a futómű nem játék... A kormányművet úgy tudod megállapítani hogy leugrasztod a gumiharangot a kormányműről ha a gumiharangból olaj folyik ki akkor sajna egy kormánymű felújítás vagy csere...beleszokott szivárogni a víz megrozsdásodik a fogasléc és nem tömít le a szimering.
  3. Lehet szervo gond lesz...Sajnos előszokott fordulni. A motortérben az akkumulátor mögött van 8db nagy biztosíték egy műanyag dobozban az F7 es biztosíték 80 amperos a kormányszervo biztije jártam úgy hogy a biztosíték lába koszos volt nézd meg először azt meg a doboz mellet a toronyra van csavarozva a szervo testkábele ezek legyenek tiszták. Az elektronika akkor indítja a szervot ha megkapja a töltés jelet így a megfelelő töltést is kell ellenőrizni ha ezek mind rendben vannak sajnos jön a szervoszivattyú elektronikájának a felújítása vagy cseréje.
  4. Én abban még nem csalódtam a saját kocsikba ha kapok csak azt teszek az ügyfelek nem mindenki veszi meg mert úristen drága....Természetesen mindennel be lehet fürödni de eddig ez bevált....
  5. Sziasztok! Látom a termosztát kérdés igencsak problémás nálatok is....A tapasztalatom nekem is az hogy mind egy rakás szar.....egy márka még úgy ahogy tartja magát az pedig a Behr ... Swag és Febi közt lényegében nincs külömbség ugyan az a gyártó csak más csomagolásban Behr ben általában gyári cucc van de már semmi sem garancia minden kinában készített fos....Wahler sem rossz de fürödtünk már be azzal is...
  6. Kocsi felbakol aztán talpasok kiköt stabpálcákat le kell csavarozni én a hűtőket simán felszoktam kötni a zázhídhoz eslő és hátsó motortartóbakokat le kell csavarozni a két oldalsó tartja majd a motort váltót, kormányoszlopot le kell kötni a kormányműről de előtte egyenesbe rakd a kerekeket és akaszd be a kormányzárat mert ha nem ugyanúgy rakod össze a kormányátvezetődet kinyírod aztán a bölcső tetején van egy váltórudazat tartó én azt onnan le szoktam csavarozni és jöhet le a bölcső az az egész alvázkeret kormányművel szivattyúval mindennel együtt ja és a szervószivattyú vezetékeit ki kell még szabadítani.... jó kis meló először nagyon kacifántosnak tűnik de nem olyan brutál:-)
  7. Sziasztok! ki is lehet mérni ellenállást kell mérni a jeladókon de ha csak menetközbe csinálja nembiztos hogy elcsípitek a bajt ha felvillanik utána ki kell olvastatni valahol az ABS -t és azonnal meg lesz hogy melyik jealdó meg hogy jeladó gond van e de a tapasztalatom az hogy általában az első jeladók vezetékeinél szokott a baj lenni a kerékagyból ahol kilép a vezeték.
  8. Helló! Sajnos vagy leveszed az egész bölcsőt de ha ügyes vagy elég ha leengeded a hátulját de vigyázz a hűtőkre mert a bölcső tartja őket és ha nem figyelsz oda eltörhetnek a hűtő lábai.
  9. Sziasztok! Nemrégiben regisztráltam ide és látom rég volt bemutatkozás így megtenném.Gábornak hívnak Veszprém mellet élek, foglalkozásomat tekintve van egy autószervizem.Opelokkal régóta van kapcsolatom volt Omegám F Astrám igazából a márkával meg vagyok elégedve viszonylag jól javítható és elég magas futásteljesítményt képesek produkálni.Sokáig Opel nélkül éltem életem mert Merciztem meg meg is van még de pár hónapja szert tettem egy Astra G Cabrio 2.0 turbo ra 2005 ös évjárat 200.000 km van benn ami garantált mert mi javítottuk, de azért szerelem első látásra De lényeg a lényeg remélem hasznos tagja leszek ennek a fórumnak bár még kissé átláthatatlan a számomra :-)
  10. Sajna ettől féltem de köszönöm szépen az útbaigazítást.
  11. Sziasztok! Nemrég tettem szert egy Astra G Cabrio ra gyári siemens vdo ncdr 1100 as fejegység cd tárral és navigácóval nem tudjátok hogy ehhez a navihoz lehet e cd-t szerezni vagy ha nem milyen navis lehetőleg gyári fejegységre tudnám kicserélni? Előre is köszi Üdv:Gábor
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.