Jump to content

nyolc8

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    99
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

nyolc8 last won the day on Április 19

nyolc8 had the most liked content!

Hírnév

8 Semleges

nyolc8 névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hát a pattintó rész máshogy van, tehát 90 fokkal elforditva kellene bepattintani a kasztniba a tartót. És ezt nem tudom hogy most ez esetleg valami újabb kiadás és változtattak rajta vagy mi. Mert maga az a rész amibe a rúd bepattan az ugyanolyan egy az egyben.
  2. Köszönöm a válaszokat! Bizakodom hogy nem ereszt. Viszont újabb kérdés: a motorháztető támasztó pálca lefogató patentje van akinek citrom sárga? Nekem fekete van benne, de eltört, kaptam G Astrahoz valót Opel márka szervizben, ami citrom sárga. De ezen a pöcök ami a karosszériához rögzíti, 90 fokkal elforditva ahhoz képest mint ahogy az eredeti feketén van. Érdekelne hogy ez tuti jó e hozzá, van e esetleg valakinek már ilyen benne?
  3. Lepucoltam a foltot, és feltöltöttem a szintet. Sajnos nem éreztem semmit de fura trutyis a tövében, mintha valaki zsírral kente volna meg. De vannak nyomok is ott a fémen mintha csináltak volna valamit vele ott. Majd kiderül hogy mi lesz... Csak ezek még mindig nem magyarázzák a szagot amit érzek...
  4. Nem sajnos, csak most néztem meg :/ Viszont a hűtő oldalán az egyik csavarnál ilyen: Az ott ereszt? Más csavarnál nem ilyen.
  5. Nekem is mióta olaj és fagyálló cserén volt az autó pár hete, találomra a motortérből fura égett szag jön, olyan forró műanyag vagy olaj szag. Olajcsere óta kb 200 kmt mentem. A szag hol van hol nincs, előjön majd eltűnik majd újra előjön, egy út alatt. Létezhet hogy mellé öntötték az olajat és az 200km alatt sem égett le? Olajcserén és fagyálló cserén kívül még cserélték a flexibilis részt a kipufogón. Esetleg ott kenték be valamivel ami ég lefele? Olajszivárgásról nem tudok. A leömlőm hajszál-repedt. Először arra gondoltam hogy a kipufogó gázt érzem de a motortérből akkor is jön a szag ha már le van állítva a motor. És kissé égett a szag, nem olyan kipufogó gáz szag. szerk: a hűtő víz kiegyenlítő tartályban a folyadék szint a jelölés alatt van kb 2-3cm-el. Hideg motornál. A tartályra az van írva a vonalhoz hogy cold tehát akkor ez így nem jó ugye?
  6. Sikerült kicserélni az alsót úgy hogy nem lett felpattintva még a középső patent sem
  7. Köszi, hát elvileg kivan tisztítva mert szélvédő csere volt, de azután a törött patenttel rakták össze... (de ingyen cserélték a szélvédőt, és maga a szélvédő is ingyen volt, szóval azért hibáztatni nehezen tudom őket) Na de kaptam ingyen vagy 6 darab patentot is, de sajnos csak az alulra valót, így remélem a felsőket nem töröm el mikor leszedem...
  8. Van arra bármi esély hogy az első szélvédő melletti műanyag lécnek az alsó törött patentjét kicserélhessem anélkül hogy a felső patentokat fel kelljen pattintani? Pontosabban: - ki lehet feszegetni a léc alját a helyéről (a sárvédő lemez teteje alól) anélkül hogy eltörjön? - fel lehet feszíteni annyira az alját hogy oda férjek az alsó patenthez, de közben ne törjem el a középső patentot? Maga a léc alul lifeg mert az alsó patent törött, annyira el is tudom emelni hogy látom hogy melyik része törött a patentnak, csak a léc vége a sárvédő alá megy tehát nem tudom elemelni annyira hogy kicserélhessem a patentot, feszegetni meg nem akarom feleslegesen. Csak az alsó patent törött, nem akarnám amiatt eltörni a többit is, ezért kérdezem.
  9. Sikerült betenni a multi kormányt, végül az átvezető törött műanyag ház kimaradt és át lett rakva csak a vezeték az ép egységbe. Minden tökéletesen működik, és az új bőrözés a kormányon is frankó lett.
  10. Köszönöm, tehát vagy ilyen vagy olyan kell Hétvégén kiderül melyik van az enyémben, mert az enyém még nem Classic II de már XEP motoros, tehát pont az átmenet a kettő közt.
  11. Az ott a képen T50-es? Csak mert méret alapján kértem kulcsot és kaptam egy bedugós (tehát nem dugókulcs szerű mint ami a képen lévő csavarra kéne) kulcsot, amin egyébként tényleg az van írva hogy T50. Tehát valami nem stimmel. Vagy a képen lévő autóban (netről szedtem a képet) nem gyári a csavar? Szerk: máshol azt olvasom a légzsákhoz T25 kell. Kezdek összezavarodni :D
  12. A szerencsém eddig tartott, az autó szervizben volt, és ha már ott volt, cserélték a szélvédő alatti gumi csíkot is gyárira, csak aztán másnapra mikor már el lett volna hozva az autó, a szélvédő megrepedt... Ezért komplett szélvédő csere lett, és most a jobb oldali oldalsó műanyag alul ott leng rajta a patenttal együtt, tehát az a patent tuti eltört. Ezt a műanyagot elég tépni hogy feljöjjön vagy kell bűvészkedni valamit? Kiakasztani valamit? Annyi könnyítés van, hogy mivel a vége leng, feltudom húzni kicsit, így alá férni valamennyire... kérdés hogy kitudom e cserélni így a résen, vagy fel kell szednem az egész lécet...
  13. nyolc8

    Általános műszaki problémák!

    Nekem 2003-as gyártású, NEM Classic, 2004-ben lett forgalomba helyezve, és nincs hűtő visszajelző lámpa, tehát már nem modulos.
  14. nyolc8

    Astra G LEDezés

    A "CANbus"-os LED az nem egy izzó+ellenállás egybeépítve? Merthogy az lenne a lényege hogy ellenállásnak hogy a CANbus-os autó ne érzékelje úgy mintha kiégett volna. Itt a G Astrán meg a parázslás ellen "hasznosítjuk" a CANbus "kiégett izzó érzékelés" miatt beleépített ellenállást. Szerintem.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.