Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AS_Pauly

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Sajószentpéter

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AS_Pauly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Új vagyok a fórumon, mint friss Vectra C 1.8 (122LE)Opel tulajdonos. Közel fapados verzióm van, a legegyszerűbb kijelzővel, nincs fedélzeti számítógépem, hogy a kocsi által kiírt/mért fogyasztást lássam. Nekem az alábbiakat produkálja fogyasztás terén az autó: fagypont fölött, 2000-2500 fordulatot tartva normálisan fogyaszt, pontosan fél tanktól indulva vonásonként(üzemanyagszint) 100km-t tudtam vele menni, tehát saccper kb. olyan 7.5L/100 érték ez... Tegnap este elérte a piros területet, és a hőmérséklet is bement fagypont alá, és mintha egy teljesen más dimenzióba kerültem volna, 5km alatt a piros régió FELÉIG csökkent az üzemanyagszint, további 8km alatt pedig ott tartok hogy fekszik a mutató. Tehát kb. mintha 10x annyit kezdett volna el enni. Úgy indult, hogy teletank, fagypont alatt voltunk, fél tank benzinnel összesen 200km-t tudtam menni, akkor állt a mutató pont középen, rgo fél tankon, onnantól kezdve elmúlt a fagyás, ment is a kocsi 300km-t, és a piros régió előtt megint jött a fagyás, és most hirtelen, pár kilométer alatt megfeküdt. MI lehet ennek az oka? Mindenképp elmegyek egy Opel szervizbe/szakihoz, de kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ennyire el van kalibrálva az üzemanyagszint mérő? Vagy hidegben meghülyül a kocsi és nyomja a szivatót ezerrel? Egyáltalán probléma ez, vagy a Vectra C egyszerűen ilyen? Minden érdemi választ előre is köszönök.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.