Jump to content

Kovács Sándor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

Kovács Sándor névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Város
    Bojt

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Elvittem, csak egy kicsit későn. Így hát az én saram lett. Tudatlan voltam hogy olyat is lehet. De még ezt sem bánom csak ne legyen már más baja! Az eladó is javasolta hogy vigyem el egy vezérlés cserére. Úgy voltam vele hogy akkor már egy vizsgára felkészítés is szükséges. Lehet hogy alkudhattam volna valamennyit. Nem az én stílusom.
  2. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Ez igaz, nekem is volt még a kétütemű korszakból hogy elindultunk Pestre, Abonyba " lovat cseréltünk" egy bontóból, mert tűgörgős lett a főtengely. Nem is erről beszélek én. Szétoffolt fék, gumiharang, szilent? Azért már egy ilyen kocsi többet érdemel. Nem egy horror összeg. Szerintem a hozzáállással van gond. Amikor megkérdeztem hogy egy ilyen kocsit miért ad el a gazdája 9 évesen? Azt válaszolta " mert ott van píz". No komment.
  3. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Elhiszem, de ez jóval több volt, és ezt nem vitték 2 évenként vizsgára? Az én kis Trabantom 27 éves volt, de ha így nézett volna ki, lehúztam volna magam a WC-n. Én úgy vagyok vele hogy a kocsit is gondozni kell mint az asszonyt.
  4. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Sziasztok! Megtörtént a szervizelés. Az első gazdája sokat ment vele és rendesen szervizelte. A második csak hajtotta de nem gondozta. A vezérlés valószínű volt cserélve ,csak nem volt dokumentálva. Hátsó féktárcsákon 3-4 mm váll, betét csontig kopva, megégve, hátsó szilenteket cserélni kellett, féltengelyen a védő gumiharang szétnyílva, stb. Most amit kellett mindent kicseréltek, vizsgára felkészítve. Most már csak egy lendkerék csere be ne jöjjön, mert akkor fél millánál is több lesz a költség. Bele kellene verni az orrát a kereskedőnek, hogy így volt szervizelve. Azon kívül hogy szépen kipucolták, semmit nem csináltak vele.
  5. Kovács Sándor

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Ebben a szutyok időben a motorterem eléggé fröcskös, sárfelcsapódásos lett. Azt szeretném kérdezni: mennyire szereti a motortér a magasnyomású mosót? Nem szeretném ha az elektronika beázna, de a szutykos motorteret sem.
  6. Kovács Sándor

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Köszi, Akkor az enyémben is az van.
  7. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Köszi, sokat segítettél.
  8. Kovács Sándor

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szia! Holnap megyünk szervizbe. Megpróbálok mindent lenyomozni. Azután majd kérdezek. Üdv!
  9. Kovács Sándor

    Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Sziasztok! Nem is pont erre a válasz, inkább kérdés. Nézegetem ezt a motor táblázatot. Azt írja hogy a Z17DTH-t 2006-ig építették be, akkor az enyémbe milyen van 2008-as. A forgalmija szerint DTH.
  10. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Köszönöm az infókat, meg a vigasztalást. Kicsit megkönnyebbül az ember ha kibeszélheti magából a kétségeit és még kap is megnyugtató szavakat. Én is úgy érzem hogy nem volt rossz választás. Csendes, kényelmes, komfortos kis autó, " kis???" Irgalmatlan hosszú ( a Trabanthoz képest), fék, kormány egy álom. Aki ült már Trabantban vagy MTZ 50-esben az tudja miről beszélek. Nem is mertem vele először a városban közlekedni, féltem hogy ki nyílik a légzsák ha rátaposok a fékre. Az említett dolgok képeit megpróbálom ide belinkelni, hátha ismeri valaki. A kihangosító valami egyéni dolog lehet, de nem kommunikál a telefonnal, vagy nincs aktiválva. Képet hiába húzom be nem viszi át. Ezt még meg kell tanulni. Üdv.ksanyi. Megpróbálom Google albummal. https://photos.app.goo.gl/XRDHA87UbVuAuoQM2
  11. Kovács Sándor

    ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Sziasztok! Új vagyok még itt a fórumon, üdvözlöm a kedves fórumtársakat! December eleje óta olvasom itt az információkat, s egyre kevesebbet tudok. Már túl vagyok a vásárláson, novemberben vettem egy Opel Astra Combót. Úgy kezdődött hogy az unokabátyám felhívott hogy talált egy " gyönyörű" Opelt, nézzem meg ( tudta hogy autót szeretnék váltani)., megadta a telefonszámot. Felhívtam az eladót és infót kértem az autóról. Ő elmondta nekem hogy 1,7 diesel, Isuzu motorral, láncos vezérléssel, nagyon jó állapotban 2. gazdától. Rögtön neki álltam itt a neten keresgélni és csupa jókat olvastam róla. Meg találtam a hirdetést is , Opel ASTRA Caraván,1.7 CDTI Cosmo. .... blabla, Manuális váltó ( 6 fokozatú) . Jelzem életemben nem ültem még Opelben, Eddig 4 Trabantom volt. Elképzelhetitek, mintha repülőben ültem volna. Nagyon tetszett. Meg is vásároltam, oda adtam a 27 éves kifogástalan állapotban lévő Trabantomat, és még készpénzt. Azután itt a fórumon olvasgatva sok mindent másképp látok. 1, Nem is Isuzu motor, 2, Nem is 6 sebességes, 3, Nem is CDTI , hanem Z17 DTH , 4, Nem is láncos (vezérmű szíj), Ráadásul 2013-ig normálisan szervizelt évi Kb 30000 Km , utána pedig semmi. Azt látom a szervizkönyvben hogy 2010 ben vezérműszíj és feszítőgörgő csere. volt 91000 Km -nél. Most 251000 Km van benne. Szerdán viszem szervizbe, nem tudom mennyire lesz zsebbenyúlós. 4 téli gumit felnivel, olajat, olajszűrőt, gázolajszűrőt, már cseréltettem, most jön levegő, vezérmű, fék. Sok minden van még benne amit nem tudom mire szolgál, vagy hogyan kell beüzemelni, pl valami telefon kihangosító, a mennyezet lámpánál van 2 szenzor, nem tudom mire való. Titkon reménykedek benne hogy a volt gazdája is olvassa a fórumot és segít esetleg. Ráadásul télen nem megyek vele 200-300 Km / hó, nyáron esetleg 2000-3000 Km/ hó. Mit gondoltok nagyon rossz vásárt csináltam? Bocs ha túl hosszúra nyúlt.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.