Jump to content

Astra G CC

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Astra G CC last won the day on Március 16

Astra G CC had the most liked content!

Hírnév

3 Semleges

Astra G CC névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Z14XEP
  • Város
    Kecskemét

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Astra G CC

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Sziasztok! Kérdeznék: szívótorok vákuumot szeretnék mérni egy utólagosan beépített MAP szenzor segítségével. Arra gondoltam,hogy a fékrásegítő vezetékébe tennék egy pneomatikus T csatlakozót és ehhez csatlakozna a MAP. Az lenne a kérdésem,hogy a szívótorok kivezetésén lévő gyors csatlakozót hogyan kell szakszerűen eltávolítani,hogy ne sérüljön meg? Előre is köszi! Zoli
  2. Egyszerű analóg műszerrel.
  3. Sziasztok! Kérdeznék: szívótorok vákuumot szeretnék mérni egy utólagosan beépített MAP szenzor segítségével. Arra gondoltam,hogy a fékrásegítő vezetékébe tennék egy pneomatikus T csatlakozót és ehhez csatlakozna a MAP. Az lenne a kérdésem,hogy a szívótorok kivezetésén lévő gyors csatlakozót hogyan kell szakszerűen eltávolítani,hogy ne sérüljön meg? Előre is köszi! Zoli
  4. 100Km-en 2-3km az 2-3% hiba. A 10l/100km-en ez 2-3 dl. Ennyit szél is okozhat.
  5. Ezt találtam : Veramon beállításban szeretnék segítséget kérni azoktól akiknek szintén Z14XEP motorja van. Nálam ezek a beállítások vannak a szerviz menüben: Set the tire size (Gumiméret): 185/65/R15 Set the pulses per wheel revolution (Kerék fordulat): 29 1 km on the odometer pulse (Kilométer-számláló impulzus): 15385 Choice of engine control unit (Motorvezérlő egység): injection valve Set the size of the tank (Üzemanyag tartály mérete): 51L Correction of consumption (Fogyasztási érték korrekció): N x 0.8500 Az átlagos fogyasztásra 12-13 litert ír városban, vegyesben is 9-10 körül van, a pillanatnyi fogyasztás pedig kis gázadásra is 30-40 literre ugrik. Valakinek sikerült már megtalálnia a helyes beállítást? Minden tippet szívesen várok. Köszi, Janek
  6. ITt egy 32-es link : http://www.rolandgruber.de/OpelTID_e.htm
  7. A 32 nem biztos. Van,ahol 29 és van ahol 32 szerepel. Mind a kettő jó lehet,csak az a kérdés,melyik autóban,melyik van? A lengyeleknél nem találtam infót a Twinport 1.4 16 Z14XEP-hez.
  8. A mínusz fokohoz tartozó értékeket kelle megmérni (pl.: -30 Celsius-t).Akkor tudható lenne,hogy az átkapcsolás előtt mi lehet a legnagyobb fesz értéke.
  9. Magyarázat: https://www.picoauto.com/library/automotive-guided-tests/vauxhall-simtec/
  10. Szia! Melyik kapcsolási rajzot nézzem? A feltett kérdésemre : " ha jól tudom- induktív és 32 imp./ford. jelet ad. A WEG jel ez a jel vagy már egy elektronikusan feldolgozott jel (amplitúdó,jelalak,kitöltési tényező) ? A 417Hz (gondolom!) erre vonatkozik,mert a 4db HAll nem ad ennyit számításaim szerint. " egyik sem ad választ...
  11. Köszi! A G Twinport 1.4 16V-nek az ABS jeladója -ha jól tudom- induktív és 32 imp./ford. jelet ad. A WEG jel ez a jel vagy már egy elektronikusan feldolgozott jel (amplitúdó,jelalak,kitöltési tényező) ? A 417Hz (gondolom!) erre vonatkozik,mert a 4db HAll nem ad ennyit számításaim szerint. Zoli
  12. Több dolgot nem értek,segíts ki légy szíves! 1, milyen Hall celláról beszélsz? Nem az ABS jeléből lesz a WEG jel ? 2, ha a Hall cellán 20 Hz-es,abból hogy jön ki a 417 Hz-es WEG. (ez a freki nem kerékátmérő függő?)
  13. Sziasztok! Szerintem sokat lendítene a dolgon,ha sikerülne pontosan meghatározni,hogy mik az elérendő célok... (gk.-tipusok, mérendő adatok, számolandó mennyiségek). Némi konkrét tipus ismeret sem lenne hátrány. Nem kellene felesleges dolgokon agyalni (ld.: pergésmentesítés). Ahogy elnézem elég zavaros még a kép (lagalábbis számomra!). Üdv: Zoli ui.: Astra G Twinport 1.4 16V
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.