Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zoter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra 1.7 cdti
  • Város
    Budapest

zoter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok ! Igaz a szervizben valóban betanított munkások vannak ! Ahol vannak értelmes ember az Gödöllő tapasztalatom szerint ! Nyíregyháza átlagos pénzlehúzós Miskolcon átlagon aluli, Bp. auto palace még egy üzem anyagszűrőt sem tudnak kicserélni. Eddig életemben még sosem láttam égni a PDF ikont és szerintem ez hiányzik is a műszerfalról is ! Én amit leírtál szoktam csinálni Bp- Miskolc-Debrecen-Nyíregyháza vonalában járok autópályán szoktam 5.ben hagyni és 140 környékén menni a kocsival 1 óráig kb. hogy biztos kiégjen. A városi vezetést kerülöm ha lehet. Kaptam egy infot hogy talán a Légtömeg mérőmmel van a probléma. pl fathernak volt VW TDI vel ugyan ez a probléma és neki azt mondták hogy 60 ezerkén cserélni illik a VW-ben. De az Opelben nem tudom mikor kell vagy csak tisztítani ? EGR szelep már új azt tudom !
  2. Sziasztok ! Ne haragudjatok rövid ideig kerestem a problémámra a választ de egyszerűbb ha leírnom a kérdésem hátha másfajta. A fokozatok között 1800 rpm -2200 rpm erőtlenek tűnik de nem vagy ugrik egyet a turbó későn kapcsol meglódul a kocsi ? nincs hiba kód A Probléma a teljesítmény csökkenés felmelegedett állapotban már országúton-várások között kb 20-40 km Autópályán 10-20 km. A teljesítmény csökkenés: max 3000-4000 fordulatok tudd a sebesség fokozatok 1-4 között 5 fokozatban max 110 km/h 6 fokozatba (2100rpm) max 110-120 km/h egyenes szakaszban. A probléma és a hibakód(autó kulcs) megszűnik amikor leállítás után újra indul a kocsi de x távon /meleg állapotban / újra előjön. A kocsi 2010-es Opel Astra H combi 1,7 cdti (DPF) el 2014000 km van most benne. ( Z17DTR2021760) Jelezték már nekem,hogy PDF 86 % körüli (nem tudni aktuális vagy teljes telítettség ?) volt és már egyszer egy P242F (diesel particulate filter restriction ash accumulation ) hiba kód már volt benne azt egy egyszerű hibakód olvasva törölni tudtam de ez sem volt megjelenítve sosem nem volt hibakód a műszerfalon. de utána autópályás 8000 km beletettünk (prémium üzemanyaggal) 1. Kérdés Honnan az égből tudom hogy most éppen regenerálást csinál a kocsi? 5 külföldi tópikót is néztem és még a szakszervizben is mást mást mondtak ? Itt hogyan kéne műkődnie? 2. teljesítmény csökkenés miért van és hogyan szüntethettem meg ? 3.Ha hiba meg van kitudja ezt megcsinálni nekem ? Eddig csak szakszervizt látott a kocsi ! Köszönöm a segítő embereknek a választ!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.