Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G-man

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Suzuki Swift sedan 1.3 glx 2003
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

241 profile views

G-man's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Közben amit csináltam: újra fojtószelepház tisztítás, újra EGR tisztítás, MAP tisztítás, akkusaru le és fel. Hibakód nincs, csak a 2-es lambdaszondát írja, de úgy tudom, az nem szól bele a keverékképzésbe. A motor eőtlensége picit javult, a fordulatszám is jó de a rángatás alacsonyabb fordulaton vagy gázpedál elengedésekor megmaradt. Rádugtam egy OBD2 hibaolvasót és feltűnt, hogy ha nem érek a gázpedálhoz, akkor is folyamatosan azt mutatja, hogy 10%-ig be van nyomva a gázpedál. Lehetséges, hogy a gázpedál állás érzékelője okoz ilyen hibát? Valahol olvastam hasonlót.
  2. Sziasztok! Kérlek, segítsetek. Kezdek fáradni :D Adott egy 2004-es Opel Astra G 1.4 16V Z14XE motorral. Most leginkább az zavar, hogy az autó alsó fordulat tartományban nem húz csak búg és rángat picit emellett most amikor elengedem a gázpedált, rángat a kocsi. Plusz most még menet közben beragad a fordulatszám olyan 2000 körül váltáskor. A fordulatszám beragadás akkor jött be a képbe, amikor motormosást csináltam. Az összes tünet már előtte is megvolt sajnos. Motormosáskor leszedtem a trafósort és a csokikat vízmentessé tettem. Amit csináltam motormosás után: EGR szelep tisztítás, fojtószelepház tisztítás, légszűrő csere. Megjegyzésként még annyit, hogy van egy vastag kb 90 fokos cső, ami a szelepfedélbe csatlakozik jobb oldalról. Az tele volt ilyen kávészínű trutyival. Kipucoltam, ahogy tudtam, de a cső ami a motorblokkba visz, azt sajnos nem tudtam teljesen. Az EGR szelepet ahonnan levettem, ott pedig szép kokszosodást láttam. A fojtószelepház alatti rész (air intake manifold talán) tiszta fekete mocsok. Szóval: mi lehet a probléma? Sajnos semmilyen hibakód nincs az autóban.
  3. Sziasztok! Már egy ideje tervezem, hogy veszek egy Opel Astra G 1.4 autót. Jelenleg egy 2003-as Suzuki Swift sedan-t hajtok és bár első autónak jó volt és az akkori alacsony fizetésemből sem volt gond fenntartani, de szeretnék egy szinttel feljebb lépni. Amikor autót kerestem, akkor elsősorban a jobb biztonság, a Suzukihoz képest nem irreálisan magasabb fenntartási költség és a megbízhatóság volt a cél. Amikor a használtautó tesztek közt megláttam a G Astrát, szinte beleszerettem. Nagyon tetszik a formája és a belsejével sincs gondom. Amikor egyszer volt alkalmam egy ilyen autóba beülni, majdnem elszálltam amikor becsuktam az ajtaját, annyival autóbb a swifthez képest. Elnézést a hosszú bevezetőért, csak gondoltam így talán tisztább lesz a kép. Ilyen igényekkel szerintetek is jó választás lehet egy G Astra? Nem vagyok boyracer meg hasonlók, csak annyi barom van az úton és annyi a veszélyeztetés, hogy nem érzem magam biztonságban már a Suziban. Szóval jelenleg gyűjtök ezerrel egy G Astrára és úgy gondoltam, hogy 1 misit szánnék rá úgy ámblokk, bár ha eladom a Suzit akkor annak az árából is tudnék még rászánni. Egy 2005-ösnél nem öregebb, klímás, ferdehátú, kb. 150.000 km körüli példányra gondoltam. Szerintetek reális az ár egy ilyenért? Naponta nézem a hahu-t, de szinte az összes ilyen kocsinak ki van satírozva a rendszáma és félek, hogy valami zsiványság van. A Suzit nagyon megbecsültem, megkapott minden törődést így keményen a lelkembe taposna egy lelakott, tekert órás Astra. Mire érdemes figyelni, ha venni akarok egyet? Vannak típushibák, amik látványától/hallásától hanyatt homlok meneküljek? Köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.