Jump to content
OPEL FÓRUM

Béla

Forummember
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Semleges

About Béla

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Nyíregyháza

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Üdv! Nekem minden hétre jut valami javítani való. Már meg sem lepődök rajta. Most nem nagy dolog, csak elszakadt a vastag testkábel, mi a blokkot köti össze a kasznival. Néha az az érzésem az opelt nem mérnökök tervezték, hanem valami amatőr banda. Telis tele bugyuta megoldásokkal, gyenge anyag minőséggel ötvözve. Most a külső hőmérséklet szenzor hol 76 fokot, hol --- jelet mutat, pedig siemens a felirat rajra. Micsoda német technika.....pfff
  2. Kevesebb hibalehetőség? Egyszer megfeszíted kivételkor és dobhatod az 50-60eFt os hidat ki.
  3. Ennél a típusnál nem tudod ezzel a módszerrel megnézni hol ugrik át a szikra. Nem is értem miért jó a hengerenkénti trafó egybeöntve a négy a pipákkal együtt. Annyira nem pörög ez a motor, hogy a rotor és az egy trafó ne tudná ellátni a feladatát.
  4. Apropó. Az olajat eddig úgy vettem észre nem eszi. A kipufogót egy papírzsepivel kitörölve sem látható számottevő korom, vagy ilyesmi. Az olajszint sem fogyott az elmúlt 1000km óta, bár a kapucsínó az olajsapkán még mindig jelentkezik egy kicsit.
  5. Az EGR-t nagy móka leszedni? Csajok szerint is ügyes kezű vagyok:)
  6. Ma kíváncsiságból felhajtottam a twinportot burkoló anyagot. Teljesen ép a műanyag rudazat, a karokkal, csapokkal együtt. Leszámítva azt a néhány bogarat, ami megpusztult a burkolatok alatt. Nem lóg, nem kotyog. Leállított állapotban teljesen baloldalon áll. Alapjáraton gondolom a vákuum miatt, pedig elmegy jobb oldalra. Gázadásra kellene mozognia, de mivel nem volt aki gázt nyomja így nem láttam. Akkor sem értem a tervezőt, hogy egy ilyen helyre, ahol állandó hőhatásnak van kitéve, miért műanyagból kellett ezt csinálni??!!!
  7. Tudom mi az a twinport, hogy hol helyezkedik el, meg azt is, hogy ez is fos minőségű műanyag, mint szinte minden az opelen. Az irányjelző kapcsolót cseréltem tegnap és az alsó kormányburkolat füleit szétnyomta a süllyesztett fejű csavar, pedig meg sem volt húzva. Visszatérve a twinport rudazatára. Cserélni nem lehet? Mert eddig amit lehetett magam csináltam rajta, és már unom a bütyköléseket.
  8. Nem tudom, még nem került rá sor. Miből gondolod?
  9. Ez van mikor ki tudja mikor cserélték a gyertyákat. Testelektródák elnyúlva, némelyiken a közép elektróda lassan elfogyott. Azt hiszem épp időben cseréltem ki. Gyárilag ez volt benne.
  10. Hi! Nem akarom túl spilázni ezt a gyertya kérdést, de ma voltam a cromaxba, mert vettem egy irányjelző kapcsolót. Katalógus szerint GM 95519058-as gyertya van benne, ami 60,000km csereintervallumos, Made In Czech Republic. Én NGK-t rendeltem, de az eladó megnézte katalógusban és azt mondta ezt vigyem az NGK helyett. Gyári gyertyája egypólusú. Akkor most mi van??? Az NGK bkr5ek amit rendeltem, de erre csak 30,000km -t írnak. Meg szerinte a hologramos gyáritól nincs jobb. https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog2&op=11&manuf=561&model=3405&model=3405&motor=b-1389&typid=10163&level1=10110&level2=10108&level3=10251 Mondjuk ez a cég árban nagyon jó, nem csak gyertya tekintetében....
  11. Hi! Z14XEP motorba kell a kétpólusú gyertya? Mert van aki ezt, van aki más állít.
  12. Vegyél bontóban egy gyárit. Ez az autó nem ér annyit, hogy 100ezreket költs rá. Vagy próbálkozz egy ilyennel:https://kipufogoalkatreszek.com/aruhaz/katalizator-2/katalizator/opel-astra-g-katalizator-1-6i-z1-6xe-2-98-9-04-jmj1091020/?gclid=EAIaIQobChMIqeDfwcOz5wIVT6WaCh1ytgr3EAQYASABEgI-LPD_BwE
  13. https://cromax.hu/elso_ablakmoso_fuvoka_opel_astra_g_jobb_36221 https://cromax.hu/elso_ablakmoso_fuvoka_opel_astra_g_bal_36222 Találtam ilyet, de az enyémből nem tudom kivenni a régieket. Van egy fül a szélterelőn, hiába nyomom össze, nem jön ki. Pedig már kalapáccsal és melegítéssel is próbálkoztam.
  14. Ezt nem rögzíti patent. A szélvédő felől van 4 kis fülecske alul meg a gumi tömítés szorítja le, amit a motorház tető nyom le. Leesni nem tud mert az ablaktörlő karok és a gumi csík a motortér elválasztón nem engednék. Egy ilyet viszont cserélni kell majd, mert mind a két végén kijött a gumiból az U profil és megette a rozsda. :https://cromax.hu/elso_szelvedo_also_diszlec_opel_astra_g_36973
  15. Igen arra, ami a szélvédő alsó része és a motorház tető között van. A bontóssal valószínű ugyan az lenne a probléma, mint ezzel. Opelnél minőségről, főleg meg műanyag minőségről nem lehet beszélni. Törik, mint a ropi. Megcsináltam egyelőre araldit, műanyag, csövek, fúrás, stb. stb. Lehet nem lesz tartós, de most jó
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.