Jump to content
OPEL MAGAZIN és FÓRUM

Béla

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    80
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

Béla last won the day on Augusztus 12

Béla had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Nyíregyháza

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Béla's Achievements

  1. Neked is letörtek a műanyagról a kis hornyok?
  2. Sziasztok! Van valakinek olyan astrája, ahol a pollenszűrő fedelét 5db kapocs tartja? Rohadjon meg aki ezt tervezte!!!
  3. Szia! Az a km nem feltétlenül kell, hogy a zörgés oka legyen. Lehet a twinport rudazata, vagy hidrotőke, ha volt vezérlés cserélve. Induláskor jelentkező "csörgés" lehet az olajszűrő alatti szelep hibája is, ami az olajszűrő házban van, ha csak indítás után jelentkezik a hang. Ha olajcsere előtt vagy kipróbálhatod a következőt: vagy egy xado vitflush, vagy olajrendszer tisztító: https://xado.hu/problema-megoldasok/motor-es-uezemanyag-ellatas/kopognak-a-hidrotokek vagy valamilyen más hidrotőke tisztító. Utána pedig egy olajcsere.
  4. Akkor én vagyok peches, mert a klíma hűtőt is ki kell cserélni. Persze, ha azt nézzük, hogy 15 évet kibírt akkor oké, de...
  5. Sziasztok ! 2006 12. havi G astra classic 1,4 Z14XEP(de inkább fostalicska) a változatosság kedvéért, most kilyukadt a vízhűtő(mondjuk a klíma hűtő is enged valahol). Milyen márkából érdemes venni??? Kaltstadt-tól kezdve Van Wezel, Nissens-en át mindent rám akartak sózni. Melyiket javasoljátok, akiknek van valami tapasztalata, köszönöm, ha megosztja. Köszönöm!
  6. Az a röhej az unixban elhajtottak, hogy nincs és nem is létezik ilyen ellenállás ehhez a típushoz. A cromaxban hoztak, de az nem az astra G-hez való, aztán azt mondták ahhoz csak ventilátorral egybe építve van. A bárdinál van ERA márkájú csereszavatos a benne lévővel és a két vezetéket kell összetoldani, akár forrasztással, vagy sajtolható sarukkal, hogy bontható legyen. Ja és 10,800,-Ft nem pedig 28,000, mint a redkoalánál. Persze autószerelői kedvezménnyel 5800ft volt. A beépítést az a két forrasztást, meg azt az egy darab rögzítő csavart meg csak meg tudom oldani
  7. Hali! Megnéztem alulról, eléggé el volt dugva az ellenállás. Pontosan a hűtő alatt egy csavarral rögzítve benne van egy műanyag burkolatban, ami a hűtő alja egyben, ezért nem látszott. A fura, hogy ehhez is gyártott mindenki hűtőventilátort, meg ilyen ellenállást is. Konkrétan ezt nem lehet csak ventivel egyben cserélni, úgyhogy barkácsolni fogok, mert nem ér 75000,-225,000ft-ot egy újért. De még a 28e-ftot is sokallom egy ellenállásért, amit linkeltél.
  8. Szia! Megnéztem én is alulról. A motortól jön 2 vezeték az bemegy egy csatlakozóba, mihez 4 vezeték csatlakozik. Képek szerint ezen kellene lennie a zöld nagy teljesítményű ellenállásnak, de ezen nincs olyan. Két dolog lehet, vagy leszedték róla és átkötötték fixre, hogy a magasabb fokozat megy rajta csak, vagy ezen nem is volt? Bosch ventilátor van rajta. 2006 decemberi 2007-től jött a H astra.
  9. A ebben a classicban nincs előtét ellenállás. Egy elektronika vezérli a fokozatokat és a fordulatot.
  10. Sziasztok! Opel Atra G 2006. 12. havi, Twinport 1,4 (Z14xep) a hűtőventilátor csak 2. azaz gyors fokozatban működik. Azt gondoltam előtét ellenállás, de a cromax.hu-n alvázszám szerint megnézték, és ehhez csak komplett ventilátor vehető kb. 65eFt körül. Annyit nekem nem ér, viszont városi araszolgatáskor hangosan zúgva max.-on pörög a hűtőventilátor. Volt valakinek ilyen gondja? Tényleg, csak komplett venti cserével orvosolható? Köszönöm!!!
  11. Nekem 49l-el 700km-t sikerült menni vegyesen, pálya nélkül.
  12. Sziasztok! Nem olyan rég volt komplett vezérlés csere, mindent cseréltek rajta gyari alkatreszekkel. Ma reggel letekerem az olajbeöntőt és áll alatta a jégkása. Vizet nem fogyaszt, olajat sem. De ez akkor sem normális. Az L alakú karter csőben befagyva a kapucsinó. 1,4 z 14xep. Ennyire szar lenne az opelnél a kartergáz elvezetés? 1,2 esnél nincs ilyen, mondjuk ott egr sincs. A vezérmű tengelyen ott a jégkristály. Másnál is van ilyen??
  13. Nem igazán értem a logikát, ha 5W30 vagy 5W40 kell bele, akkor miért tesznek bele 10W-t? Itt sokan esküsznek a GM olajra, minek semmi köze a gyárihoz, ez nem csak az én véleményem. De mindenki azt tesz bele, amit akar.
  14. A váltókart, csak magában megkenni nem elég. Egy erős szorítással tekerd meg a gombot és lejön. Szedd fel a váltószoknyát a helyéről.A gomb alatt található egy rugó, a váltókar kiemelhető a helyéről, lehúzható a karról a a reteszelő rész. A váltókaron lévő műanyagozást kell 120-a vagy finomabb csiszolóval átcsiszolni, majd bekenni valamilyen kenőanyaggal, lehetőleg ne olajjal. http://www.kepfeltoltes.eu/images/2020/11/25/83201.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/images/2020/11/25/95302.jpg A képeken, ami szétrepedt azt a műanyagot kell megcsiszolni és bekenni. Ha már szétszedted kend át a váltókar összes műanyag elemét.
  15. Szia! Valószínű törött a kábel az ajtóhoz vezető gumicsőnél. Ha a távirányító egyiket sem zárja le, akkor ez a fajta "újratanítás" kevés hozzá. Keress fel egy olyan kulcsost, aki géppel hozzáprogramozza a távkapcsolót. De ettől, még a másik két ajtó nem fog működni.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.