Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Zsolt85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Zsolt85 last won the day on Április 16 2020

Zsolt85 had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra g 1.4 16v
  • Város
    Délegyháza

Zsolt85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Hírnév

  1. Köszi a választ! Közbe megoldódott a dolog. Kellett állítani a vízpumpán,mert nagyon nagy volt a kilengése a szíjfeszítőnek. Majdnem végállástól végállásig ugrált új szijjal. Kicsit odébb állítva a pumpát nem kellett anyit tekerni a szíjfeszitő görgőn és így csak 2-3mm-t mozog az "új" jelöléstől de mindíg vissza áll amikor jelen van.
  2. Kérdésem lenne. A szíjfeszítőnek végig az "új" feliraton kéne maradnia amikor körbeforgatom a motort kézzel,vagy mozoghat valamennyit a mutatója? Amikor jelen van a 2 vezérmű tengely és a fő tengely akkor a "new" feliraton van,de ahogy forgatom körbe akkor előre-hátra elmozdúl elég rendesen. Nekem a vízpumpa nem fix hanem forgatható,mert nem egy nútja van az egyik csavarhoz hanem egy közel félkör ívben elforgatható.
  3. Tömítés miatt valószínüleg,o-gyűrű könyen el lapúl,réz meg nem annyira. Most cseréltem olajat és az új csavar e torxos o gyűrűvel és simán be ment. A régi 19-es kulcsnyílású hatlapfejű csavar volt réz alátéttel
  4. Mind a kettő menete ugyan olyan. Azthiszem 14x1,5-ös talán és motorja válogatja a meghúzási nyomatékot. Van amelyiknél torx van és 10-15Nm és hatlapfejűnél 15-45Nm-ig van írva. Majd kikeresem könyvből és teszek be képet is.
  5. Bocsi screenshoot és kicsit elcsúszott,de ez segítség lehet neked.
  6. A vezérlés rögzítőt igen,könnyű betenni csak elötte jelre kell tekerni a tengelyeket. Van motor ahol egymással szembe a vezérműtengelyek és 5 óránál a főtengely mint nekem. És van ahol 12 óránál a vezérműtengelyek és 6 óránál a főtengely jele. Szíj feszességet a feszítő görgőn kell állítani típus függő az is,hogy hogyan és merre kell forgatni de könnyű a beállítása. Gates szettet vettem azon QR kód scan és dobja is fel a neten a szerelését. Ez az egy fránya csavar volt az egyetlen bajom,mert ha perselyezni vagy helicoilozni kellett volna akkor motor jöhetett volna ki hozzá,mert 10 centi hely van a kasztni meg a motor között.
  7. Igen a vízpumpa alatt az olajpumpa van,de ez a felette lévő vezető görgő helye volt. Jelentem a műtét sikeres volt!:DNem lett valami szép,de fogja a csavart rendesen.
  8. Nem meteikus. 7.75mm vastag és 1.25mm a menetemelkedése a csavarjának. Nem is tudom hogy lehet ilyen mérete egy csavarnak! Ui.:M8x1.25 menetfúróval át tolom. Az új csavar az 8x1.25 a régi 7.75x1.25 tolómérő és fésű szerint.
  9. Erről lenne szó. Előre is köszönök minden segítséget!
  10. Bocsi. X14xe és a bal vezető görgő. Szerintem rosszúl kapott rá és sima lett az első 4-5mm. Utána meg van menet,de a sorja miatt bele se kap.
  11. Sziasztok! Elnyalódott a menet a vezérlés cseréje közben az egyik feszítő görgőnél. Tudtok rá valami megoldást???
  12. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=647Screenshot_20200318_03.png http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=150Screenshot_20200318_03.png http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=678Screenshot_20200318_03.png Sziasztok! Ezek az élő adatok a kis opel astra g-nél. Van hogy kattogó hangot ad indulásnál. Van hogy nem. Néha gyengébb néha meg húz. Ha le veszem az akksit,akkor utánna nincs kattogó hangja,kicsivel magasabb az alapjárat. Ha beállítja az alapjáratot,akkor kattog és gyengűl. Mintha lekapcsolna egy hengert. Esetleg ezekből valaki tud mondani valamit mi lehet a ludas? Pl.:MAP szenzor szerint 0.38 bar nyomás van,hogy az normális e? Vagy bármi egyébb adatról infó,hogy mi lehet ez a jelenség. Köszi előre is!
  13. Sziasztok! Volna egy astra g 1.4 16v x14xe autónk. Azt csinálja,hogy ha leveszem az akksit akkor utánna magas az alapjárat egy darabig. Utána ha be áll 800 rpm-re el kezd kattogni. Ha leveszem az akksit akkor utánna megint magas az alapjárat és nincs semmi hangja. Ez mitől lehet? Válaszokat előre is köszi!
  14. Sziasztok! Van egy g astra 1.4 16v x14xe motorkódu autónk,és egyik reggel indításnál valami gyenge kattogó hangja lett. Egyből meg is maradt hidegen-melegen.Olaj csere 9-10e km-ként mindíg meg volt. Más okból le vettem az akksit és miután vissza raktam kb 4-5 percig 800 helyett 1000-es alapjárattal indúlt és nem volt semmi hangja. Vissza állt 800-ra újra lett. Még 1x lekerűlt az akksi és megint elmúlt a hang viszont az alapjárat megint 1000 körűl volt. Vissza állt 800-ra semmi hang kb 2 hétig. Utánna megint.O_o A hang kb olyan mint amikor a tollat kattogtatod és van hogy hidegen nincs van hogy melegen nincs van hogy így is úgy is :-( Hibakód nincs! Akku levétel után nincs hangja! Ez mi a szösz lehet?!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.