Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

cinyo99

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

cinyo99 last won the day on November 28 2020

cinyo99 had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    ASTRA G
  • Város
    Polgárdi

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cinyo99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Köszi! Az angol még nem is lenne probléma, de nekem 1.4EXP motorral van szerelve...Köszi még egyszer! Joe
  2. Üdv Cartársak! Valakinek meg van esetleg az Astra G szerelési kézikönyve valamilyen letölthető (pdf, ebup, stb) formátumban? Ha megosztaná velem megköszönném... Joe
  3. ez/ennyi jó az 14 xep-be is? Hamarosan nekem is aktuális lesz...
  4. Szia! Én pont a héten csináltam, simán csak felfelé kell húzni, kicsit csavargatva, én speciel kikaptam az egész váltókart, de nem nagy ügy visszatenni. Ha sikerült, a hátramenet reteszt fölfelé szedd le (egy hosszú műanyag, szögletes az alja, rosszul nem tudod visszatenni ) zsírozd be ott ahol csúszik műanyag a műanyagon aztán mehet vissza...előtte célszerű a váltószoknyát visszarakni, utána mehet a gomb (azt csak rá kell ütögetni)
  5. Na, ma vol a napja hogy megoldjam ezt az anomáliát és hála a leírásodnak tökéletes lett. Annyival kiegészítettem, hogy én még a rugót is egy pöttyet széthúztam talán egy kicsit erősebben nyomja vissza a "pöcköt"...Nagy igyekezetemben (és nem utolső sorban hatalmas erőmnek köszönhetően ;) ) a váltógomb leszedésekor sikerült a teljes váltókart kikapnom a helyéről...de legalább így azt is bezsíroztam, kicsit ügyeskedni kellett, de végül sikerült összerakni. Köszi még egyszer a segítséget és a tanácsot! Joe
  6. Nekem egy - offtopic - autón úgy vette le a szerelő, h ráhegesztett egy anyát...( just in case...)
  7. Nagyon szépen köszönöm! Melyik topikban (esetleg dátummal együtt, úgy könnyebb lenne megtalálni) olvahatom az ezzel kapcsolatos hsz-edet? Joe
  8. Köszönöm szépen, ez akkor egy nagyobb művelet lesz ;)
  9. Szia! Nagyon szépen köszönöm a választ...akkor ezek szerint a WD40 nem volt elég...holnap meg is csinálom
  10. Üdv Cartársak, Vonóhorog-index visszajelző lámpa elvileg benne van a műszerecsoportban csak égő kell bele (vagy még egy vezeték amit a multitimerrel kell összeközni...erről van leírásom) a kérdésem, hogy ha ezeket kiépítettem akkor az index bekapcsolásakopr automatikusan érzékeli, ha rá van csatlakoztatva az utánfutó és megnövekedett a wattszám? Kell még ezen kívül valamit kötni, hogy a gyári index-visszajelző megoldást tudjam használni, vagy elég simán a hátsó lámpákra rákötni az utánfutó vezeték-köteget? A válaszokat előre is köszönöm! Cinyo
  11. Üdv Cartársak, nem rég óta vagyok G Astra tulaj és egyből két kérdésem is lenne: 1 A váltókaron a hátramenet-reteszelő (vagy mi a neve) felhúzható kis pöcök eléggé szorul. nem mindig megy vissza alapállásba ha kiveszem hátramenetből. Már befújtam WD40-el a váltószoknya alatt is befújtam és kívülről is de nem az igazi..hol keressem a problémát? 2 vonóhorog-index visszajelző lámpa elvileg benne van a műszerecsoportban csak égő kell bele (vagy még egy vezeték amit a multitimerrel kell összeközni...erről van leírásom) a kérdésem, hogy ha ezeket kiépítettem akkor az index bekapcsolásakopr automatikusan érzékeli, ha rá van csatlakoztatva az utánfutó és megnövekedett a wattszám? Kell még ezen kívül valamit kötni, hogy a gyári index-visszajelző megoldást tudjam használni, vagy elég simán a hátsó lámpákra rákötni az utánfutó vezeték-köteget? A válaszokat előre is köszönöm! Cinyo
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.