Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Balfék

Letiltott fórumozók
  • Hozzászólások

    336
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Balfék névjegye

  • Születésnap 1968-11-23

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szolnok

Legutóbbi látogatók

1.952 profile views

Balfék's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Balfék

    Motor

    Remek ! Akkor már csak 2 postát kell kirámolnom :blush: :lol:
  2. Balfék

    Motor

    Tehát, ha kotyog a dugó, akkor már csak a henger fúrás, új dugó, új gyűrű, csapszeg, stb + gépmunka (tehát belső generál ) jöhet szóba ? Ha nem kotyog, akkor még néhány 10ekm-t lehet vele futni a nagy generálig ? Most a HF+vezérlés+vízszivattyú + generátor szíj +munkadíj = 120eft !! :blush: A gyűrűk (4x5600) + csapágysor 7eft+munkadíj még 60eft lenne !! Ezt egy közepesen felszerelt szerelő otthon is meg tudja csinálni? A HF-t a felújításhoz elvitte valami céghez. Ehhez még kb mennyi kellene a teljes generálhoz ?
  3. Balfék

    Motor

    Hát egn javasoltam is neki, hogy mérje már meg mennyire van kopva a henger, nem-e kell fúrni-faragni, de majd estére kell hívni. Bármennyire is jónak találja a hengert csak a gyűrű+csapágysor (feltételezem, hogy ez a hajtókar csapágyak) cserébe ne menjek bele ??
  4. Balfék

    Motor

    Nam naam :) Te csak mondtad, hogy a moci Qka. Én meg anyagi okokból visszatértem a remek minőségű sokak által dicsért GM olajra. No de majd, ha kész lesz ismét teszünk 1 próbát a Metabond olajjal ! :blush:
  5. Balfék

    Motor

    No majd elkunyizom :) :lol:
  6. Balfék

    Motor

    Máár gyalulják a HF-emet, merthogy az ótó az köll !
  7. Balfék

    Motor

    Sajna az után sem csökkent az olajfogyi, ám érdekes, hogy a jellegzetes kék füst azért nem kisért ! Igaz tőgázon nem lesegettem a kipufft. :lol: Mondják azt is, hogy a szimmeringek is, ha silány a minőségük, akkor lazán gallyra mennek rövid idő alatt. Sohasem volt olajnyomás problémám (lámpa még csak ki sem villant menet közben), az olajat 10ekm-ként cseréltem. Annó még metabond is volt benne, de mivel azt is elropizta könnyedén néhány ezer km után Gabi javaslatára (ennek már mind1) visszatértem a GM-hez. Nagyon gondolkodom a belső felújításon, csak ne kerülne annyira sokkba ! :blush:
  8. Balfék

    Motor

    Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol: Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ? Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :)
  9. Ez fém? Mennyibe kerül? Gondolom ehhez sem kell a mocit kikapni mindenestől, hogy fel lehessen tenni? :lol: :blush:
  10. Balfék

    Motor

    Alapból mondta a szerelő, hogy szelepszár-szimmering csere és ha indokolt szelepvezető csere bejátszik a HF felújítás alkalmával.
  11. Balfék

    Motor

    Hát igen ! Bár saccolom, hogy a viszonylag magas olajfogyásom (6-6,5l/10-12ekm) a HF felújítással nem fog megszűnni. Gondolom nem ott ment el a sok olaj.
  12. Balfék

    Motor

    Nos szétkapta a szerelő, és bezony azt mondja, hogy átégett a kipuffogó szelep :blush: Látszólag más baja nincs, a dugóknak nincs bajuk, kérdésemre azt mondta, hogy a gyűrűk kopottságát nem tudja ellenőrizni, csak ha jobban bontja.
  13. Balfék

    Motor

    :D :lol: Akkor óvatosan keresgéljek az eladó '96-os x16xel-ek között ! :D :lol:
  14. Balfék

    Motor

    És jól sejtem, hogy már meg sincs? :lol:
  15. Balfék

    Motor

    ??? OPELÉKNÁÁL ?? :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.