nos végülis elvittem egy autóvillamosságihoz, mert aki csinálta azzal hárított hogy ő nem annyira autóvillamossági, meg hogy ez nem a felfúrástól van. érdekes előtte nem csinálta. na mindegy a srác szétszedte, megnézte amiket gondolt, kipucolta a csatlakozókat, gyújtáselektronikát, bezsírozta stb. de konkrétan a hibát nem találta meg. valami apróság lehetett, valami kontakthiba. mindenesetre azóta nem jött elő! úgyhogy örülök neki! mondta a szerelő hogy különben nagyon kis kellemes kocsi. jóhogy! főleg most! főnököm céges kocsija volt, sose volt törve komolyabban, km se sok (170), miért ne lenne kellemes! mondjuk az olajat már zsír újonnan is ette amikor még a kőkorszakban elhozták a szalonból. de most már majdnem 1000 km benne van a fúrás óta és egy csepp se hiányzik (előtte hetente fél litert legurított a torkán), úgyhogy efelől nem lehet panaszom a szerelőre.
mondta hogy amíg bejáratós addig ne pörgessem 3000 fölé, meg utána se. most mivan? komolyan utána se pörgethetem meg kicsit jobban? nem mintha annyira szadiznám a gépet, de azért dombnak fölfelé el szoktam 4000-4500-ig pörgetni, dehát az nem szabadna hogy probléma legyen! vélemény?