Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

murx

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    47
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

murx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. murx

    Dízel

    Sziasztok! Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe. Válaszotokat előre is köszönöm
  2. murx

    Motor

    Sziasztok! Olyan érdekelne engem, hogy van egy 96-os Vectra B-m (X17DT TC4EE1), és hogy ebbe keresnék komplett blokkot, csak állítólag nem mindegy hogy milyet veszek bele, mert hallottam már olyan infót, hogy nem megy bele mondjuk egy bontott F-es Astra ugyanilyen bontott blokkja. Erre tudna-e nekem valaki mondani infót, hogy volt-e nagyon eltérés az Isuzu motorblokkjai között, és hogy milyen fajta bontott blokkot tudnék átmenteni az enyimbe. Válaszotokat előre is köszönöm
  3. murx

    Dízel

    Sziasztok! Vectrám van (X17DT), és olyan problémám van vele, hogy kicseréltem az 1-es és a 4-es hengerben az izzítógyertyákat, mert nem müködtek. Na ezek birtak egy napot, és ugyanúgy elromlottak, az egyik FAE tipusú, a másik DENSO volt. Kb 5 indítás után mind a kettő megadta magát. Kérdésem lenne, hogy mi lehet a probléma, hogy megint ugyanez a kettő halt meg? Illetve mondták, hogy egyszerre mind a 4-et ki kellene cserélni ugyanolyanra, és akkor nem lesz velük ilyen gond.
  4. murx

    Dízel

    Sziasztok! Van egy 96-os Vectra B 1.7 Isuzu(X17DT) diesel autóm. Egy hete megállt alattam hengerfej probléma miatt. Meg lett csinálva, jó sokba került, de nem is ez lenne a problémám. Ha megyek az autóval terhelve, azaz a fordulatszám 3000 felett van tartósan, akkor a hőfokom néha felmegy a 100 fölé is, amúgy ha rendesen megyek vele 90-100 körül, akkor csak 93 fok. Most hogy meg lett csinálva a hengerfej, biztam benne, hogy ez a melegedési prolémám is megszünik, de nem. A ventillátorok mennek. A vízhűtő már ki lett mosva, hűtőmosóval háromszor, utána meg trisóval, jött ki retek belőle rendesen. A termosztát szintén cserélve. Az autó előlről is le lett mosva nagynyomásúval, de azért vigyázva a lamellákra, és ezek után még mindig melegedik. Mondták hogy esetleg a vízpumpa nem szállít elég vizet terhelés alatt, vagy a hőkapcsolóm kapcsol későn. A lényeg, ha hajtva van, akkor melegszik, rendes körülmények között pedig nem. Kíváncsi vagyok, hogy nektek lenne-e valamilyen ötletetek,hogy mi lehet a baja.
  5. Sziasztok! Van egy 96-os Vectra B 1.7 Isuzu(X17DT) diesel autóm. Egy hete megállt alattam hengerfej probléma miatt. Meg lett csinálva, jó sokba került, de nem is ez lenne a problémám. Ha megyek az autóval terhelve, azaz a fordulatszám 3000 felett van tartósan, akkor a hőfokom néha felmegy a 100 fölé is, amúgy ha rendesen megyek vele 90-100 körül, akkor csak 93 fok. Most hogy meg lett csinálva a hengerfej, biztam benne, hogy ez a melegedési prolémám is megszünik, de nem. A ventillátorok mennek. A vízhűtő már ki lett mosva, hűtőmosóval háromszor, utána meg trisóval, jött ki retek belőle rendesen. Az autó előlről is le lett mosva nagynyomásúval, de azért vigyázva a lamellákra, és ezek után még mindig melegedik. Mondták hogy esetleg a vízpumpa nem szállít elég vizet terhelés alatt, vagy a hőkapcsolóm kapcsol későn. A lényeg, ha hajtva van, akkor melegszik, rendes körülmények között pedig nem. Kíváncsi vagyok, hogy nektek lenne-e valamilyen ötletetek,hogy mi lehet a baja.
  6. murx

    Dízel

    A kupakot kicseréltem, Bárdinál 1000Ft volt, de semmit nem használt, ugyanúgy melegedik továbbra is. Az autó eleje teljesen le lett csupaszítva április-május környékén, még a ventillátorok is le voltak szedve, és úgy mostam kb 5 percig magasnyomásúval, kb 2 méterről, és szedett le cuccost róla. A 2-es ventillátor nem ment, mert a szénkefék be voltak ragadva, de meg lett csinálva, és most mind a kettő megy 1-es és 2-es fokozatban is. Ha beindítom a klímát, akkor az 1-es venti, és a vízhűtő mögötti elindul, és ha bemegy 100-ba, vagy a fölé a hőmérséklet, akkor indul a 2-es is, de az hamar visszahűti 99-100 fok körűlre. Ha a klíma beindul, megfogja a motort egy picit, csak nekem az a furca, hogy kell neki idő, amíg tökéletes hideget fúj be, klímás szerint tökéletes a klíma. Amúgy manuális a klíma. A párologtató minden tavasszal takarítva van klíma habbal, ha erre gondoltál. Nekem az lesz a tippem, hogy lehet hogy a klíma hűtője nem engedi át a menetszelet, és ezért nem tud rendesen lehűlni a vizem, mivel a klíma hűtő teljesen ugyan akkora, mint a vízhűtő, és teljesen eltakarja, azaz előtte van.
  7. murx

    Dízel

    Sziasztok! Elnézést előre is, hogy a kérdésemet ide teszem fel, de remélem Ti tudtok segiteni, vagy ötletet adni. Nekem egy olyan nagy problémám van az autóval (Vectra B X17DT, Isuzu Diesel), hogy ebben a nyári melegben mindig felmelegszik a vizem. Van benne klíma is, ahol a klíma hűtőn 2 ventillátor, illetve a motortérben még egy venti. Hiába mennek a ventillátorok 2-es fokozatban, mégis felmelegszik a víz. A vízhűtő már ki lett mosva ilyen hűtőmosó adalékokkal, jött ki belőle rozsdás víz rendesen. Termosztát csere megvolt már. Az lenne a kérdésem hozzátok, hogy ki mire gondol, melyik hűtőm a ludas, a vízhűtő, vagy a klima hűtő. A klima hűtő lehet hogy el van dugulva, és nem tud annyit levegőt átengedni a vízhűtőnek, hogy az hűtse a rendszert rendesen, vagy a vízhűtő, ami nem bírja rendesen visszahűteni a vizet, mert már nagyon koszos. Nem akarok feleslegesen cserélni. Hogyan lehetne megtudni, hogy melyik a rossz. Még annyit, ha bekapcsolom a klímát, akkor kell vagy 5 perc neki, mire igazán hideg levegőt fúj. Klímás szerint megvan benne a gázmennyiség (900 gramm). Válaszokat előre is köszönöm!
  8. Sziasztok! Nekem egy olyan nagy problémám van az autóval (Vectra B X17DT, Isuzu Diesel), hogy ebben a nyári melegben mindig felmelegszik a vizem. Van benne klíma is, ahol a klíma hűtőn 2 ventillátor, illetve a motortérben még egy venti. Hiába mennek a ventillátorok 2-es fokozatban, mégis felmelegszik a víz. A vízhűtő már ki lett mosva ilyen hűtőmosó adalékokkal, jött ki belőle rozsdás víz rendesen. Az lenne a kérdésem hozzátok, hogy ki mire gondol, melyik hűtőm a ludas, a vízhűtő, vagy a klima hűtő. A klima hűtő lehet hogy el van dugulva, és nem tud annyit levegőt átengedni a vízhűtőnek, hogy az hűtse a rendszert rendesen, vagy a vízhűtő, ami nem bírja rendesen visszahűteni a vizet, mert már nagyon koszos. Nem akarok feleslegesen cserélni. Hogyan lehetne megtudni, hogy melyik a rossz. Még annyit, ha bekapcsolom a klímát, akkor kell vagy 5 perc neki, mire igazán hideg levegőt fúj. Klímás szerint megvan benne a gázmennyiség (900 gramm). Válaszokat előre is köszönöm!
  9. murx

    Dízel

    Sziasztok! Van egy Vectra B 1.7-es Isuzu diesel autom (bocs hogy ide irok, de itt is vannak Isuzu dieseles Astrák), és olyan gondom lenne vele, hogy mentem autópályán 120-130-as tempóval, ment a klima is, és a vízhőfok majdnem benne volt a pirosban, az alsó határát súrolta. Utána olvasgattam már neki, valaki termosztát cserét ir, valaki azt hogy hűtőcsere, vagy legalább is ki kell mosni, de volt olyan aki azt mondta erre hogy ezeknek betegsége a melegedés! A rendszerből a víz nem fogy, ugyanannyi, szerintem nem ereszt, és tiszta, nem olajos. Mentem vele klimával autópályán, és megnéztem a ventillátorokat (2 elől, 1 hátul), és ha nagyon magas a hőfok, akkor csak a jobb első, illetve a hátsó megy, a jobb első nem is kapcsol. Amikor megálltam vele, akkor a vízhőfok lement olyan 95-98 körülire, és csak a hátsó kapcsolgatott be olyan 10 másodperc megy, 15 nem megy. Erre valakinek van-e valamilyen ötlete, javaslata, hogy mi lehet a baja.
  10. murx

    Dízel

    Stroboszkóp lámpával, remélem jól irtam.
  11. murx

    Dízel

    Akkor miért nem megy magasabb fordulaton,ha nyitott az EGR? Eddig még nem ette az olajat, nem is venném észre, mivel csak 200km-ert mentem vele, de figyelem. Amugy 95-100-al szoktam járni, csak a szerelő mondta, hogy nem ártana kikormolni, mert tele lehet a kipuff korommal. A 140-150meg az én hülyeségem. Fordulatszámmérős óra mennyi bele, és mennyi idő kb beletenni, meg mi kell hozzá?
  12. murx

    Dízel

    Előre szólok, hogy én nem vagyok autószerelő, csak olvasgatom a forumot, meg tapasztalok. Én úgy tudom, hogy az EGR szelep környezetvédelem miatt van, vagyis a kipuff gázt mégegyszer elégeti, visszavezeti. Olajat most Valvoline-t tettem bele, 15W-40-est! Mivel 93-as 17DR, igy nincsen benne fordulatszámmérő!
  13. murx

    Dízel

    Csak szerinte tele van ramattyal a kipufogó, és az pofázik vissza. Csak az a furcsa, hogyha lezárja, akkor megy az autó rendesen, ha pedig kinyitja, magasabb fordulatszámon nem akar menni, és csak füstöl, de viszont indulni indul rendesen.
  14. murx

    Dízel

    Az autóról annyit, hogy októberben lett meggyűrűzve, szelepek cserélve, hajtókarcsapágy szintén, illetve a motor összes tömitése. A 140-150 sajnos az én hibám,mert közben bámultam a tükröt hogy mennyire füstöl, a 140-150 meg óra szerint volt, de szerintem kevesebb, mert 13-as kerekek vannak fent, és szerintem többet mér valamennyivel. Kompresszióval nincsen gond, az jó, és van benne óra szerint 230.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.