Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mad manta

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

mad manta névjegye

  • Születésnap 1966-05-14

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    gyergyoszentmiklos

MOTE klubkártya

  • Város
    gyergyoszentmiklos

mad manta's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. mad manta

    X - csevegés

    Kivanok minden itt forumozo Mantasnak Sikerekben Egeszsegben Mantakban Gazdag Boldog Uj Evet
  2. tudnal segiteni esetleg valami egyszeru vazlattal hogy kell osszekotni a hutogombat a ventilator motorral ? Ez a haromlabu gomba egy kicsit osszezavar...
  3. mad manta

    Szívások

    Szivasok?? :) :D szivas mikor a mantast surgeti az ido mivel ez az egy autoja van es hetfon meloba kell menni vele. A lerobbant motor vasarnap neveben kicserelve delben a nagy inditas ! Gyujtas OK , benzin ??? talan es kulcsra a motor poccre indul. Kezd bemelegedni , kellene allitani rajta egy kicsit es akkor jon a hideg zuhany, ugy elhallgatott mintha kilottek volna. Szelep dekni le, es csoda, ketto darab szelep himba keresztben fekszik a szelepek mellet !!! Miert indult be ? Na mindegy , hidrotokek ki, szelep allitas, majd proba. Elso kulcsra indul, hangja egesz jo, mikor kezd bemelegedni megint meghalt . Nekem ez mar sok . Sajnalom magamat , a manta meg csak kuncog magaban. Levettuk a szivocsonkot a Varajettel es feltettunk egy egytorku Solexet . Remego kezzel adta ra tesom a kulcsot... es lass csodat motor indul es jar szepen duruzsolva . Hidegen- melegen......ejjel 1 ora van.
  4. mad manta

    X - csevegés

    Egyebbkent motorok nem befecsi hanem varajet karbisok
  5. mad manta

    X - csevegés

    Roviden a sztori annyi hogy tesommal begajdultunk es vettunk egy egy lebombazott MANTAT. Neki 4-es valtoja van ellenben a mocija tropara ment es kaptunk egy mocit egy Rekordbol igy elhoztuk kapcs szekrenyestul es gondoltuk hogy ha nem nagy gaz akkor mindenestol kicsereljuk. Sajnos a kardant nem adtak hozza. Ma ki is kaptuk a motort, szekrenyt , azt lattuk hogy uj luk kell a valto karnak csak ha a kardan nem talal akkor bukik minden. Ti konnyen beszeltek a sperr difirol meg stb de nalunk azert is vert kell izzadni ha csak egy csavart keresunk a verdakhoz mivel meg bontokban sem talalsz semmit :) Amugy koszi az infot , rendesek vagytok, olvaslak is majd mindennap
  6. mad manta

    X - csevegés

    Sanyi lehet hogy nem ide tartozik, de volna egy kerdesem: siman at lehet cserelni a mantahoz az otos szekrenyt vagy van valami stika ? A gardan tengely hossza talal vagy azt is kell cserelni?
  7. mad manta

    Szívások

    en fogalmaztam rosszul , a mutato aranylag jol mutat gondolom , csak hianyolom azt a bizonyos kis sarga lampat mely megtalalhato mas autokon es ami kigyullad mikor mar csak 5 liter van a tankban. Eleg zsebbe nyulos hogy mindig tele tankoljon az ember. Koszi az eligazitast a kepfeltoltessel kapcsolatosan
  8. mad manta

    Szívások

    mivel koztudott hogy mutat a benzinszint mutato a MANTAKON mielott elindultunk volna , csinaltunk egy proba utat es egy flakonbol taplaltam meg ugy hogy egy kilometeres konel kotottem fel a flakont es addig mentunk mig kifogyott. Az uton volt emelkedo is, lejto is meg csigazas is egy oreg hapsi jovoltabol . Kerek 33 km mentunk. Nem zaklattam nagyon az oreg lanyt mert meg a kasztnit nem javitottam fel es vannak gyenge pontok rajta de hala annak a bizonyos econ feliratu oranak torekedtem hogy 5 dik sebessegben 2800 as fordulaton jarjon a motor. Sajnos a sebesseg merom nem mukodik igy nem tudom milyen sebesseggel kozlekedtem. Hat ezek volnanak a tapasztalataim. En is azt gondoltam hogy kb 10 liter az etvagy de igy nagyon le vagyok nyugodva. Akartam egy par fotot feltenni de az oldal valahogy nem akarja elfogadni. Mi lehet az oka ?
  9. mad manta

    Szívások

    Csak a napi elso inditasnal szarakodik, utana jol megy es az etvagya is kielegito ugyanis sikerult megjarnom a Fekete tenger partot vele atlag 7 literrel es kepzeljetek SEMMI hiba nem jott elo az uton hogy kopogjam le... :lol:
  10. mad manta

    Szívások

    voltam annyira hult agyu hogy vettem egy lerobbant MANTAT es ujra uzem kepesre allitottam. Problema csak az hogy jo romaniai szokas szerint az ilyen koru autokrol a befecskendezes egyszeruen eltunik es atalakul karburatorra. De milyenre? Hat persze Dacia karbu !!! Keresgeles a netten , az meg azt adja ki hogy Varajet. Nagy nehezen felkerul a helyere , megy is a verda vele de valahogy a reggeli elso inditast nem szereti. Elso kulcsra beindul es azonnal megall. Masodik kulcsra indul de folyamatosan kell jatszani a gaz pedallal mert maskepp megall, kb 2perc mulva meggondolja magat es alapjaraton is mukodik. 2. nem szereti a Bosch gyertyat egyszeruen lekopi, de szereti a roman Dacia gyertyat , hat mi ez meg a nemet auto is megveti a szegeny szekelyt???
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.