Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ComPityu

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    38
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    ComPityu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szh-batta

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

ComPityu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ComPityu

    Váltó

    Şziasztok ! Sajnos, nagyon kevés az időm, de azért megosztom veletek . Ha valakinek van tapasztalata, várom a hozzá szólásokat. egy kis ízelítő Ez is az automata váltóban látható ! A szeleprendszer alatt . Igen szét kaptuk. :lol: A többi képet Omi váltó A szétszerelés után ,pár órával már világossá vált,hogy a tömítéseket,mindenképp cserélni kell. A szétszerelés után ,ugyanis nagyon gyorsan ki száradtak. Nagyon meg keményedett, elveszítette rugalmasságát,és törik mint a ropi. Az anyaga valszínűleg Prespán. Evidens,hogy mindenképp újat teszünk bele ! Aki esetleg abban reménykedik,hogy meg tudja spórolni, az itt nagyon mellé fogott ! Közben az is kiderült,hogy mi a baja ! Ez a ludas a 3. sebességi fokozat hibájáért. Ami jelen esetben azt jelenti,hogy elpörög a motor 3.-ban , csúszik a kuplungja. Valami zörög is a cuccban. Ha szét szedjük azt is le fotózom,és meg mutatom ,hogy pontosan mi okozta a hibát.
  2. ComPityu

    Váltó

    Az megvan, de a csavart utána vissza is kell hajtani ! Egy Youtubos vidin is ezt láttam, de ott 4-et tekertek vissza , Igaz nem AR25, hanem a régebbi , 4L30 mittom én mi a kódja váltó volt ! De mint mondtam, én hallottam 5,és 4 menetről is. Csak nem tudom melyik a helyes !
  3. ComPityu

    Váltó

    Nos, az a szerencsém, hogy van egy ugyan ilyen váltóm. Abban a 3-4 megégett ,és nincs lokup, de a többi tökéletes. A mágnes szelepek pucolásával ,és átnézésével kezdek. Mert több helyen a német fórumon azt irták,hogy ha nem tud rendesen nyitni akkor fordul elő ilyesmi. A félig, vagy akármeddig nyitott szelepen nem tud elég olaj átfolyni, és a kevés olaj miatt, csak egy rövid pillanata fog a váltó. Vagyok annyira lelekes , (hülye)és autószerlő :lol: ,hogy neki essek ! Holnap elkezdem szét kapni a rossz váltót, csak azért hogy esetleg hátha a látottak alapján okosabb leszek. A tippek alapján ,és a német fórumot olvasgatva ,én a hátramenet kuplungjára tippelek ! De majd meglátjuk. Ha van rá igény, le fogom fotózni,és videózni mit csinálunk, és mit látunk. Majd megy fel a Youtube,és a Picasára ! Ahogy haladunk jönnek majd a linkek. És persze a további eszmecsere is várható. Kedves admin ! Ha van lehetőség ide feltölteni a vidiket meg a fotókat akk inkább ide raknám fel ! Mivel nem tudok veszteni az ügyön, biztosan neki állok ! :lol: Nem tudja valaki ,hogy a fékszalag állitása utn , hányat kell vissza tekerni a csavaron. Olvastam több helyen 4-et ,és 5-öt is. Melyik a jó ? ui: Közben azt is észre vettem, hogy nagyon sokára ,kapcsolja a hátramenetet ! KB 3.4 sek. Ez azért biztos nem normlis ! A D-t szinte azonnal érezni.
  4. Isuzu motoros Astrába, kifeküdt a vezérlő elektronika ami a blokk ,tűzfal felöli oldalán van ! A kocsi emiatt rángat ,mint egy benzines ,amikor rossz a gyujtás, és néha meg is áll . Világit a MIL lámpa is. A tech azt mondta , hogy vezérlő elektronika ! Nem tudja valaki ,hogy lehet javítattni valahol és ha igen mennyire fájdalmas ? Vagy ki kell dobni .és egy újat venni ! Amit annyira nem szeretnék, mert elég húzós !
  5. ComPityu

    Váltó

    Hogy egy kis topikba vágó is legyen ! :lol: Hátramenetbe kapcsolva a B-Omi automatáját, egy rövidke időre megindul a gép . 1-2 másodperc. Utána erőtlen lesz az egész. Pontosan olyan ,mint ha a normál váltóban nem fogna rendesen a kuplung. A motor elpörög a kocsi meg nem megy sehova ! Elég furcsa rázkódást ,vagy rezgést lehet érezni közben , mint ha egy pillanatra fogna majd újra elpörög. Körülmények ! Előre ,minden fokozatot tökéletesen kapcsol. Semmi rendellenség. A váltóban az olajszint megfelelő. (ahogy a nagykönyvben le van írva ,járó motornál szinten van.) Nincs hiba jelzés,. Nem szereltünk előtte semmit rajta. Egyik percről a másikra következett be. Olvasgattam a topikot vissza felé is ,de nem találtam semmit, vagy csak nem vettem észre . Ha valakinek van épkézláb ötlete, várom. Jöhet a hülyeség is ! :lol: Hátha !
  6. Üdv ! Nekem is van egy garnitúra felnim ,nyári gumival. Centirozva ,ellenőrizve. Nem tojás, nincs megütve ,stb. Nézzétek meg a fotókat a linken. 15" Gyári felni. Michelin gumival. 195/65R15. Felni
  7. Az nem lessz occsó ! :lol: Én már cseréltem ! 80 ropi volt a csergőnél, maxi kedvezménnyel ! Azóta nincs vele gond. Nem is volt addig ,amig az egyik okos barátom, bele nem tolta a motor térbe a kézi mosóban a nagynyomásu mosó lándzsát ! Azt a 95-ös TD nem tolerálja !
  8. ComPityu

    Kadett E

    Több ilyet is láttam már . <_< Cseréld ki a trafót, nézzétek át a gyujtókébeleket ,és ha nem tetted volna meg rakj bele egy garnitúra új gyertyát. Ha nem sikerül , hozd el hozzám ha nem vagy nagyon messze, és meg gyógyitjuk a beteget. Én Százhalombattai vok.
  9. Abba még bele tettem volna a seggem, egy próba erejéig minimum !!! :) De persze a cél az 5.7-V8,,, :-D "tojok rá hogy Opel v sem , de V8 legyen" Most adtunk el egy 67-es Eldorádót 7,1 es moci, kár hogy elsö kerekesre csinálta a ,nagyon hülye amcsi,,,,. Na annak olyan hangja van, hogy recsakaaaaaa,,, :D
  10. ComPityu

    computer- ??

    Figyelem Skacok ! Akinek van Opelos anyaga, E-book , autódata ,fotóalbum, tipustörténelem , stb , és szándékozik közkincsé tenni , jelezze nálam. Saját szervert inditok a közeljövöben. Regisztrált forumtagoknak, a hozzáférés , természetesen ingyenes. Idegenek nem férhetnek anyagainkoz. Csak ftp szerver lessz ! Többre ezen a szerón nem fussa ,és idöm se lessz rá ! Ha akad ,profi webmaster , akinek van kedve és ideje ,segiteni , lehet fejleszteni .Nem konkurenciát akarunk csinálni, a forumnak, csak segiteni a sorstársaknak. Pl nem sokkal elöbb,a OmegBEtnbook, nem találom sehol a neten :-C. Ötleteket , javaslatokat, anyagokat várok. Az e.mail cimem publikus . Tel:06-70-6177-187. UI: Kedves admin, ha nem muszáj ne töröld, esetleg tedd oda ahol érdeklödök megtalálják. Köszi !
  11. ComPityu

    Váltó

    Bal oldalon keresd a hibát. V kormánygömbfej, v trapéz szilent ! Amikor rálépsz a fékre a kerék hátrafelé mozdul, és emiatt balra mutat ! Ezért indul el balra a kocsi . És a kormányt is balra huzza.
  12. ComPityu

    Váltó

    Nincs,,, ezis eltört ! :) Sok más is lehet még ott a tettes. A turbina csapágya is kovályoghat, maga a turbina is lehet a bűnös,abból van tartalék ami tutira jó. meg van egy váltóm is talonban, majd meg nézzük. Folytatódik a nyomozás ! Kedden neki esünk, újra. Nem hiszem el h nem találom meg az okát. Az eredményről majd referálok.
  13. ComPityu

    computer- ??

    Nem tudja valaki esetleg a, részletes lábkiosztást ?? Vagy valami doksit ? Szét túrtam a netet , de nem találok semmi használható anyagot a kijelzőröl. Melyik csatin milyen jelek jönnek. Nekem Pl, mutatja a pillanatnyi fogyasztást meg az átlagot is, de a ,még megtehető kilométer helyett valami hülyeséget . Még csak nem is kilómétert , hanem valami szöveget, de nem jut eszembe.
  14. ComPityu

    computer- ??

    Nekem 2,5TD automata van ! És egy második computer is van hpzzá eg y ugyan olyan évjáratü ,ugyanolyan Motorkód,, stb. De ez immo nem engedi inditani az autót , ha kicserélem a comrutert !!!!! A Vinter szerint kell hozzá az immo csip, a kormányon a szenzor, is ! Illetve jó pénzé be lehet tanitani az eredti kulcsodhoz . Arra vonatkozik amelyikben még az Infrás táv van a kulcsban, a tid elvileg ilyen, de 97 ben volt a váltás, ha jól tudom..
  15. ComPityu

    Váltó

    Csak hogy okuljatok ! Levettük a váltót ! Mint kiderült, a nyelestengely csapágy kezdett el lötyögni ! Olyan minimális hogy ihaj, Ahoz azért elég volt hogy alapjáraton, annyira elkezdjen lengeni a citrommal együtt , hogy eltörje azt az erös acélos anyagot. Egyszerüen fogalmazva, egy kis csapágy kopás miatt , volt a galiba ! Érdekes módon, az olaj még csak nemis szivárgott a váltóbol ! Nem kell ehez váltós , 100-ezrekért, csak némi kerativitás, meg jó sok izomerö , Kibbb... nehéz az a rohatt váltó !! :lol:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.