Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

phishR

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    19
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

phishR névjegye

  • Születésnap 1969-06-19

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    VW PASSAT B5 1.6
  • Város
    Győr

phishR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. HI, Lakatosnál van az autóm, gyalog vagy Toyota Hiace-szel is részt lehet venni? :D Ha igen, akkor nekem jó a szombat du.
  2. A visszajelző jó ötlet. Nekem anno volt egy Subaru-m, amiben megvolt a helye egy relének, amivel a tompított világítás bekapcsolt a motor beindulása után. A skandináv országokban azt hiszem kötelező mindig a világítás, sok autó bizti tábláján láthatók üres helyek biztinek, meg relének ovális jelzésben S és N betűkkel, mint a svéd és a norvég autók jelzése. Omegámban is volt, ha jól emlékszem, az Astrát még nem néztem.
  3. Köszi, megnyugtattál :D Remélem, azért a márkaszerviz jó helyről veszi :D
  4. Kiegészíteném Tápi hsz.-át: Valszeg azért van így, mert ugyanaz az izzó a venti kapcsoló és a belsőlevegő keringtető kapcsoló "skálavilágítása", mint a hátsóablak fűtés visszajelzője, illetve a belső levegő keringtetés jelzőfénye. Tehát ha úgy lenne, ahogy írtad, csak akkor lenne kontroll a h.a.fűtésről és a b.lev.keringtetésről, ha be van kapcsolva legalább a helyzetjelző (és vele együtt a műszerfalvilágítás). Vagy külön izzók (esetleg LED-ek :D )kellenének, külön szál (szürke) drótokkal. :D A "gyújtás+" vezeték (fekete) meg amúgy is ott van, arról megy a venti, meg a h.a.fűtés. Mivel csak akkor világít (mostani állapotban), ha rajta van a gyújtás - tehát általában jár a motor, van töltőáram, nem igazán "szívja az akksit". (4x1.2W-ról beszélünk) Szerk.: bocs, 5x1.2W, mert a szivargyújtó is így van kötve. A megoldás hátránya az esztétikai kifogásodon kívül, hogy jobban fogynak az izzók, mert világítanak, ha kell, ha nem (értsd: nappal is).
  5. Nemrég vagyok Astra tulaj és még nem olvastam végig a teljes fórumot. Elárulnád nekem is, mi a baj a fenti olajjal? Nekem ilyet tettek bele az Opel szervizben...(valszeg nem 5l-est, hanem hordóból, de a típusa ez a szervizkönyv szerint)
  6. Sziasztok, Ha már szóba került az izzók pöcke: Én is végigjártam két hete vasárnap a győri benzinkutakat, de nekem a Caravan hátsó helyzetjelző/ködzárófény (kétfonalú) izzó kellett volna. Ráadásul a jobb oldali, ahol a ködzárófény be sincs kötve. ( vagy csak a Classic-ban nincs? :D ) Az izzókészletben is, meg az összes benzinkútnál is csak szembe pöckös izzó volt. Senki nem tudta a kutaknál és -eddig- én sem, hogy hátul nem 21/5W-os, hanem 21/4W-os izzó van az F Astra Caravan-ban. Sőt nem is tudta senki, hogy létezik ilyen izzó. (Minden előző autómban 21/5 vagy 21 és 5 ill. 10W izzó volt) Mivel nem akartam lámpa nélkül autózni, végül befeszegettem egy 21/5-öst; működik, de vigyázni kell, hogyan teszed be, mert ha fordítva van, a helyzetjelző lesz a 21W-os. Ha könnyebben meg be, úgy van fordítva :D Azóta vettem az Opel boltban 21/4-est. A készletben is kicseréltem. A 21/5-öst viszonylag egyszerű volt berakni, de kivenni szenvedés. Nekem nem jutott eszembe lereszelni a pöcköt, de jó ötlet. Nem rázódik ki az izzó a foglalatból? Nem áll ferdén?
  7. phishR

    Egyéb csevegés

    Megvettem a fenti Astra-t. Eddig nincs gondom a 75LE-vel, városban teljesen jó, országúton mentem kb. 250 km-t, használható. Fogyasztásról még nincs adat, mert még nem tankoltam 2x tele, 350km után a mutató még a fél tank felett van (tele:50l) - igen, tudom, hogy nem pontos... :) Mindenkinek köszönöm a segítséget és a hsz-okat, viszlát az astrás topicokban! :)
  8. Az ivannorbi által említett MegaLight hány W-os? Az ilyen nagy teljesítményű izzók nem melegítik túl a lámpatestet?
  9. Mielőtt xenon-ra cseréltek, próbáljátok ki az Osram Silver Star H4 (55/60W) izzót! +50% fényerőt és a normál H4 élettartamának felét kapjátok kb. 1700-2000Ft-ért. ( /db) - legalábbis a csomagolás szerint. A fénye (színe) állítólag nagyon jó, én még nem láttam működni.
  10. phishR

    Egyéb csevegés

    Be volt csomagolva nylon zsákba, tavaszra a párától egy tömb lett az egész. :lol:
  11. phishR

    Egyéb csevegés

    Jártam én is kb. 8-10 éve céges 1.4-es Astra Caravan-nal (nem tudom milyen motorral). Igaz, nem vót izompacsirta, de új autó volt és ha a fél életedet nem az autópályán töltöd, egészen használható, megbízható járgány. Meg az 5-6 literes fogyasztásnak is vannak előnyei. Gyorsan hozzáteszem a 20SE motoros Omega is nagyon kedvező volt, 7-8l-ből lehetett autózni. Úgy tudom az X16SZR a rendőr Astra motor. Igaz ez?
  12. phishR

    Egyéb csevegés

    Nekem sedanom volt, annak jót tett a cementeszsák. :huh:
  13. phishR

    Egyéb csevegés

    Jó gumival, min.100kg rakománnyal a hátsó tengely felett kezes bárány a Hiace. Tényleg szép a Vectrád :) , de ennél olcsóbb autóban gondolkodom. Meg nem kell dízel, mert keveset fog menni, a Hiace-szel járok, csak az 3 személyes és májusra várjuk a 2. gyerkőcöt, ezért kell egy másik autó is.
  14. phishR

    Egyéb csevegés

    Úgy is van! :) Húztam ki én is a hóból havert, F Astra Caravanjával a Bakonyban az Omegával. Az igaz, hogy november elején a téli gumi felrakásával együtt mindig bekerült a BMW és az Omega csomagtartóba is 1-2 zsák cement vagy homok :lol: A Hiace-ben most is bent van 100kg útszóró só (dupla haszon). SZVSZ a hátsó hajtás nemcsak örömteli, de JOBB is télen. Ha ésszel nyomod a gázt, teljesen kiszámítható a viselkedése. Az igaz, hogy könnyebben megindul oldalra a hátulja gázadásra, de ha elveszed a gázt egy picit, a motorfék által lassuló hátsó kerekek a kormányzás irányába azonnal befordítják a kocsit. (mintha egy erős mágnes húzná be, nagyon jó és megnyugtató érzés :) ). Könnyebben megindul a segge, de könnyebb (és lehet!) korrigálni. Nyilván ha valamelyik hajtási mód egyértelműen jobb lenne a másiknál, már régen kiszorította volna a másikat. Valószínűleg a hátsóhajtás műszakilag (is) jobb, de rutinosabb vezetőt igényel (nagyobb utazóautók, versenyautók, teherautók), a frontos jóindulatú, barátságosabb, hétköznapi használatra "valóbb" (városi autók, középkategória stb.). Na ezért nem zárkózom el az Astra elől.
  15. phishR

    Egyéb csevegés

    Nem kizáró ok a gáz, de 8V legyen. Szóba került egy 2 lufis, 2000 évj. X16SZR Caravan Astra Family ABS-sel... Már csak a fronthajtás okozta félelmemet kell legyőzni :huh: :lol: :) (A Omega, BMW E30/318, Hiace és Micsu_L300 után...)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.