Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vaga

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    95
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

vaga névjegye

  • Születésnap 1982-04-27

Elérhetőség

  • MSN
    vassgabor@chello.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tatabánya

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Z14XE
  • Város
    Tatabánya

vaga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. a coupe-t az 5 ajtósba. Bár azt hiszem ebből nem volt 2.2-es, csak 2.0-ás max.
  2. Sziasztok, jó régen nem voltam már. Sok volt a dolog és az autó is sajnos eléggé el lett hanyagolva. Olvasgattam itt vissza, mert most arra jutottam, hogy felújítom, nem adom el. Ugye az autó Z14XE, ami nem egy erőgép, de a kasztni és minden más nagyon szép az autóban. Most lenne egy 2.2-es coupe (nem magyar), egész olcsó és ha át lehetne építeni akkor lehet inkább arra koncentrálnék. Olvastam a hátsó futóművet, hogy passzol nem passzol, de konkrétan senki nem írta le. Tudom, inkább ne vágjak bele, de nem hiszem, hogy lehetetlen vállakozás lenne.. Szerintetek? Van itt valaki, aki már csinált hasonló projektet? Üdv Gábor
  3. Köszi a segítséget. Nézegettem, a Cataclean-t... de ha a leírásod alapján is ugyan azt a hatást érem el, akkor lehet inkább kikeverem. Egyébként Te, vagy bárki más használta már ezt az elgyet?
  4. Hmm... az rendben van ha szétkötöm, de akkor nem lesz lényegesen rosszabb a teljesítmény, mert közvetlen ott választod le a rendszerről és ezáltal nem lesz meg a motorban a megfelelő folytás?
  5. Tudtommal a fékolajat használja a kuplung is, mivel hidrauikus. Vagy rosszul tudom? Nem vagyok autószerelő, szóval bocsi, ha baromságokat beszélek. :blush: Katalizátor... azt esetleg hogyan lehetne kizárni? Mert régen az A Vectranál kivágattam, próba, majd vissza. De itt ez szinte lehetetlen.
  6. Hidegen csak rángat, de azt már kitapasztaltam, hogy ha párszor kinyomom indítás előtt a kuplungot, hogy "bejárassam" az olajat, akkor nem csinálja. Viszont a ledadogást melegen is csinálja. Azon gondolkoztam, ha esetleg lecseréltetem a fékolajat jobb minőségűre, talán segíthet. Mármint a rángatáson. Meg még a lendkeréken gondolkoztam, hogy eldeformálódhat e? Vagy egyáltalán elcsesződhet az valamiért? Vagy annak annyira nincs köze ezekhez? Szerkesztve.
  7. Sziasztok, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy amikor engedi fel az ember a kuplungot, berángat a kumplungpedál és rángat a kocsi is. Elég durván éreztem a lábammal, ahogy dobálja a pedált...szinte visszarúgott. A másik, és lehet ezzel van összefüggésben, hogy gyorsításnál, ha intenzívebben akarok indulni, hörög a motor és alig akar felpörögni, nagyon nehezen kapja el a fordulatot. Nem vagyok autógyilkos, de gondoltam már kipróbálom mit csinál, ha hülye módjára akarok indulni... Semmi, kb 4000-es fordulaton tart, kuplung felenged (nem lassan) és nem elkapart szegénykém, hanem visszaesett a fordulat, mélyről jövő búgás, hörgés és úgy kezdett el felkapaszkodni a gép. De a kerék szinte meg sem nyikkant. Mintha azt a kis erőt ami kijönne az 1.4-ből, nem tudja levinni aszfaltra. Mi lehet a baj? Kuplung? kb 3 éve cserélték, de sajna csak a szerkezetet, mert a tárcsa "jó" volt még, én idióta meg nem erőltettem, hogy egyben cseréljenek szettet. Aztán egy évre rá lett kicserélve a tárcsa is. Szóval jól el lett cseszve. Ráadásul az első cserénél kiderült, hogy lyukas a kinyomó és köpi az olajat. Elég húzós kiadás volt... De ezt az erőtlen jelenséget nem értem miért csinálja. Ráadásul ugyan ez a helyzet, ha kettesben akarnék intenzíven gyorsítani egy kanyar után. Gázadás és már jön is a "búgás". Majd szépen jó lassan kezd el gyorsulni. Ha lenne valakinek ötlete, kérem ossza meg. Köszönöm! Üdv nektek!
  8. Koszi sracok a segitseget, majd a napokban szetszedem a zarat, megnezem azt a kapcsolot...
  9. Inkább én is a kapcsolóra tippelnék, akksi egy éves gyári, baja nem igazán lehet... Azt tudjátok esetleg, hogy hogyan férek hozzá a kapcsolóhoz? Gondolom ajtókárpit leugrik és utána iszonyat nehezen lehet csak kivenni a zárszerkezetet.? Valaki szedte már szét?
  10. Sziasztok! Rég jártam erre, keresni is próbáltam a problémamra, de semmi találat... A következő a bajom, vagyis a kocsi baja: Kp.zár távirányítóról bezárva azonnal visszanyit, majd nem engedi bezárni. Reteszelni már nem lehet, ha igen, vissza is nyit. Néha egyáltalán nem engedi bezárni. A kulcs nűködik, azzal bezár, de nem reteszel. Mi lehet a probléma? Meghalt a bal ajtóban lévő vezérlő? Köszi a válaszokat! Üdv
  11. Sziasztok! Volt már valakinek olyan problémája, hogy: a váltó oldali főtengelyszimeringnél engedi az olajat a motor, de sajna a főtengely van elkopva, elkoptatta a szimering a főtengelyt. Nem lehet valahogy orvosolni a főtengely cseréje nélkül? Melegítéssel hüvelyt húzni rá, más szimeringet rárakni utána? Vagy elcsúsztatni a szimeringet, persze ha lehetséges?? Köszi a segítséget, király az új fórum! :) Üdv Gábor
  12. Sziasztok... egy olyan problémám van, vagyis a családi vectrának, hogy nem megy egy henger... ki lett cserélve a trafósor. Egyébként Z18XE-ről van szó. Azt hittük, hogy a trafóval minden oké lesz, de nem. Még mindig cseszekedik, nem indul be egy henger. Az új sor az jó, kipróbáltuk másik X18XE-ben. Kimértük a főtengely és a vez.tengely jeladót is, jók. Innentől már csak egy dolog van, a vezérlő. Már kutatják, de sajna nem jártak sikerrel. Nem tud esetleg valaki itt a fórumon olyan helyet, ahol találnánk? A kocsi eléggé fontos lenne, hogy jó legyen. De 300ezret nem kéne kiadni egy új sz@rért.... Vagy esetleg találkoztatok már ilyen problémával és esetleg nem a vezérlő lett volna a hibás? Az 1-es henger nem kap üzemanyagot, nincs injektor vezérlés... Szóval gáz. Ha valaki tud segíteni, megköszönném! Üdv Gábor
  13. Sziasztok srácok! Nincs valakinek elfekvőben gyári konzol telefonhoz? Kellene. Vaterán van, de ha itt van valakinek, akkor inkább... :D Köszi, üdv Gábor
  14. köszi szépen a sok segítséget! :lol: érdekes irományokat találtam. :lol: Foncsor beragadva, tele ragasztóval a ház... ne mán. akkor lehet összeszedek a vaterán Hella jobbost balost. Legalább gyári lesz. Üdv G.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.