Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Vologya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    apoihfwiojfdpw

Vologya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ködlámpások! A tietek is párásodik belülről? Vadiúj kocsi, gyári lámpa. Vágjam a fejükhöz, vagy mi a teendő?
  2. Ködlámpások! A tietek is párásodik belülről? Vadiúj kocsi, gyári lámpa. Vágjam a fejükhöz, vagy mi a teendő?
  3. Ködlámpások! A tietek is párásodik belülről? Vadiúj kocsi, gyári lámpa. Vágjam a fejükhöz, vagy mi a teendő?
  4. Köszi a részletes leírást. Akkor tehát lesz vele dolgom...
  5. Én kézi lemosás után nagy puha, tiszta szivaccsal áttöröltem. A szivacs épp csak nedves - a túl nedves nem jó, mert újra nyomot hagy, a száraz meg nem tünteti el a száradási foltokat és karcol. Nagy munka, rövid a látszata, pedig király a sötét fényezés, ha tiszta, nem véletlenül járnak fekete kocsikkal a párt- és állami vezetők... De ha nagyon megunom a macerát vele, lehet hogy átmeszelem az egész járgányt hupi-narancssárgára és zöld lesz a kereke :lol: Waxoláshoz mit ajánlotok, hogy kell fölhordani és tényleg ér valamit? Nem födi el a metál csillogó fényét?
  6. Feketemetál kocsit ki hogy tart tisztán?
  7. Kösz, ez igen szakszerű válasz volt. Az érettségi bizottság a feleletet Jelesre értékeli. Gondoltam különben, hogy ez az egész bonyolultabb. Kiváncsi vagyok milyen lesz a személyes tapasztalat, most váltok át ugyanis egy ilyen F-ről egy ilyen G-re.
  8. Inkább kaszni-, mint kifejezetten műszaki probléma, de itt is megkérdem: G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?
  9. G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?
  10. G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?
  11. Érettségi feladat: Adva van egy 1.6-os 75 LE-s F-Astra gyári specifikáció szerint 128 Nm/2600 max. forgatónyomatékkal és egy 1.4-es 90 LE-s G-Astra 125 Nm/4000 nyomatékkal. Gyári új állapotú, de bejáratott autókról van szó. Adott sebességtartományban és váltófokozatban, sík úton, azonos útviszonyok és terhelés mellett melyik kocsi "húz" jobban, vagyis köznapi értelemben melyiket érezzük erősebbnek és miért?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.