Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Opelka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Opelka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szasztok. Én Q8-excell olajat használok 5w-40 asszem vagy 50 , de nekem nagyon bejön! kb 6000huf a 4 liter és full szinti. Amit egszer még az 1.6-os motorom hoz sikerült kipróbálnom az a Motul Racing olaja.... na ahhoz nem lehet hasonlítani semmit! Olyan illata volt a kipufogó gáznak , hogy ááááá:) Csak 7000/liter áron kapható :D jah s majd elfelejtettem... kb 5 verseny után sem színeződött el egy kicsit sem! Mintha akkor töltöttem volna a mociba! A q8 is nagyon jó de három verseny után már meg ég . Ezt utcán asszem nem vennétek észre. Üdv és örültem , hogy meghallgattatok:) :oops:
  2. Sziasztok! Fél karomat oda adnám annak aki küldene nekem olyan Astra Gsi képeket amelyeken a kb 2001-es design látható! A szokásos fehér alap és az oldalán a sárga cikcakossan kedődik.... tudjátok melyiket mondom... Sajna a 2004-es design már naon más és az nem tetszik annyira , a fényező meg csak fotó alapján tudja elképzelni... A címem : gmopelka@freemail.hu vagy opelka_7@hotmail.com ez az msn címem is! Előre is köszi!
  3. Opelka

    Futómű

    Sziasztok! Rég írtam ezen az oladlon , de talán közzéteszem a tapasztalataimat. Az álltalatok jól ismert Koni gátlókat én is csak ajánlani tudom! Ezenkívül a Bilstein gátlók amik még szóba jöhetnek , de ezek árai még magasabbak! Rugók : Az Einbach és stb rugók max utcára alkalmasak ,de oda is eléggé feltételesen , ugyanis valóban ültetnek ,de ha jól megfigyelitek nem igazán keményítik a futóművet! A keménység amit éruel az a rugócsavarok sűrítetsége miatt egy "áll" keménység és ezt sajnos egy kemény terhelésváltáskor meg is mutatja a kocsi. A leg megfelelőbbek a "kis rugók" Ezt Dömsödön Katona Gabinál lehet beszerezni , aki simán elmondja azt is , hogy milyen keménységüt ajánlana rugóból és segédrugóból is! Keményítéssal is foglalkozik , magyarul a gyári patronokat olyanra készíti amilyenre csak szeretnétek! És bírja! Én egy évig versenyeztem ilyen gátlókkal és nagyon jók voltak! Gátló keménység : aszfaltra mi mindíg a Koni leg keményebb fokozatát használtuk (elöl) , hátul mindíg hagytunk egy kis mozgást , mert különben elpattog a segge a kocsinak kanyarban. Ha túl leengeded az elejét és nem progresszív kisrugós a futóműved akkor is pattogni fog! Ez is nagyon veszélyes! Szintén terhelés váltáskor egy hirtelenebb mozdulatra már forogsz is! Tehát amit én javasolhatok az egy 80-90%-os keménységü Koni garnitúra előre vagy Katona féle utcai kemény gátló + kisrugós megoldás. Hátulra találtam nagyon kicsi rugókat , márkáját nem tudom ,de nagyon sokat ültet , ez sem jött be nagyon , mert kb 1-2 cm nem árt ha van a kocsi orra és segge között ! Természetessen a hátulja legyen magasabban , mert különben adtunk a xarnak egy pofont. Tehát a kb 40-es ültetést én is javaslom de attol alacsonyabra ne ! Inkább a rugó keménységére és gátló keménységére kell áldozni! Most hirtelen több nem jut eszembe...:) Csak ennyi amit elmondanék:) Üdv! Opelka Rallye Team
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.