Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Feco76

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Feco76 névjegye

  • Születésnap 1976-08-03

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Érd

MOTE klubkártya

  • Város
    Érd

Feco76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ja és amúgy Kellemes Ünnepeket , valamint hibátlan Astrákat mindenkinek.... :rolleyes:
  2. Ahogy az önindító leáll, és beindult a motor, akkor rögtön hallani, csak egy másodperc erejéig. Olyan hang, mikor két fogaskerék ellentétesen forogva egymáshoz ér, de nem olyan hangos mint a sebváltó, ha reccsen. Arra is gondoltam, hogy netán valamelyik folyadékom kevés és nehezen indul meg valami, akár kormányszervó, akár motorolaj, de mindegyik szint megfelelő. Ezért vagyok tanácstalan. A szerelők java persze nem hall semmit, csak én. Pedig nem vagyok denevér... :rolleyes:
  3. Helló, bocsika, hogy közbeszólok a társalgásotokba, igazán nem zavarnék hülye kérdésekkel, ha engem nem zavarna a gondom, amit valamelyik oldalon már megérdeklődtem ,de választ nem kaptam. Még mindíg hallom a cicergést a motor felől napi első indításkor, utána már nem, mitől lehet ez? Szivesen vennék némi segítséget, ha már tapasztaltatok ilyet. Kösssssssssszike......
  4. Helló, rég írtam már, de az előző kérdések válaszok, segítettek problémáimban, de egy új jelenségre nem találtam választ. Az autóm majd minden napi első indításkor erős cicergő hangot ad, majd abbamarad. Vajh mi lehet ez? A válaszokat előre is köszi.
  5. Helló, én nemrég csináltam meg ezt a külső-belső levegő váltó lapot. Kezdés előtt jó tudnod hogy a motornak ami mozgatja nincs végállása, csak egyszerüen ha becsukja valamelyik irányba, és folyamatosan feszítve tartja mindig kap áramot. Ezért törik el a tengely, mert nem bírja sokáig az a gyenge műanyag. Én vaspántot tettem a tengely egy része helyére, na azt tekergetheti. A szétszedésnél kicsit macera, a motortetőt kinyitod, a szélvédő alsó végén lévő müanyag terelőlemezt kifeszited annyira hogy ne törjön el, így nem muszáj levenni az ablaktörlő lapátokat. Alatta találsz egy kis rácsot amit 4db torx csavar fog, (ha jól emlékszem belső 4-es) miután levetted a motor felöli oldalon a tölcsérben van még egy 5-ös csavar, kitekered, utána utastér, kesztyűtartó ki, 6db torx fogja ugyanakkora méretű mint elöl, világítását le kell húzni, és szemben a ventilátorház tetején 2db szintén 5-ös csavar fogja még a beömlő fedelet, ami bal felső oldalán van a mozgató motor, vezetéket lehúzni mini csavarhúzóval feszítve az ellenfület(nem tom mi a neve) ami a vezeték tetején van, az igy szabaddá vált tetőt kicsit nehezen lehet kifordítani a helyéről, próbálkozz. Utána minden eléd tárul ami a probléma forrása. Sok sikert.
  6. Helló. Köszi, már megforrasztottam a műanyagot, remélem bírni fogja. De lehet csak egy darabig. Szerintem azt a motort túl erősre tervezték egy müanyag lapkához. Elég hülye megoldás ez. Gondoltam a kapcsolóra is, de valószinü nem az hibás.
  7. Köszi, a segítséget, de mielőtt vissza tettem volna a motort a helyére rádugtam a kábelt, és fogóval sem tudtam megállítani a motort olyan erős, csoda hogy széttöri azt a vékony lyuggatott műanyag!! hossztengelyt. Most be van állítva külső levegőre, aszt késsz. így marad. Hali
  8. Hali, sziasztok, új vagyok itt, bár sokat olvasgattam mire regisztráltam, nekem is lett olyan problémám amiről már írtatok itt, mégpedig az a fránya külső-belső levegő váltó, nekem is eltört, szétkaptam, és rájöttem azért, mert a motor nem áll meg végig forgatja a letört tengelyt míg le nem veszem a gyújtást, hiába kapcsolgatom a gombot, csak oda vissza forog, így inkább lehúztam a motor vezetékét, míg nem kapok tőletek valami hasznos infót, miért nem áll le a motor? Fecó 2005-ös G 1.6 16v sedan. Előre is kösz a tanácsokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.