-
Hozzászólások
149 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Halásztelek
MOTE klubkártya
-
Város
Halásztelek
okiman's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
üdv. ötlet esetleg valakinek:X18XE Alapjárati probléma: Alapjárat stabil, de ha leveszem a lábam a gázról motorféknél és utána kinyomom a kuplungot akkor a fordulat 10 ből 2x visszaesik 500-ra amit az alapjárati motor visszaemel stabilra. Alapjárati motor most lett cserélve mert meguntam hogy a régit tisztogatom. Jellemzően akkor fordult elő a jelenség mikor már rég nem volt tisztítva a régivel lefulladt az autó, az újjal leesik a fordulat de visszaemel. Folytószelep tisztítás megvolt, egyedül az EGR-t nem tisztítottam. Mi lehet a probléma?
-
Üdv! X18XE motoros vectrámnak egyik pillanatról a másikra, nem mér a vízhőfok mérő műszere. Kérlek segítsetek. azt szeretném megtudni, hogy a motortérben hol van a kábel másik vége+högombája, és van e külön ennek a műszernek biztosítéka. Köszi!
-
Üdv segítségre lenne szükségem. a motortérben a fűtéscsap környékéről kellene 1 kép elkötött vákuumcsövek miatt x18xe motor. Köszönöm.
-
Ha fehér a füst akkor biztos hengerfej. Ha kék akkor az olajtérből is kap. Kérdés hol van szakadva a tömítésed Én motordokihoz vinném, mert rövid úton gallyra mehet a motor mivel a vizet nem tudod annyira összesűríteni és hajtókar törés is lehet belőle, valamint rövid úton gallyra rakhatja a csapágyakat. Hengerfej le síkolás, ha már lent van és 100000 feletti a motor akkor kipufogó oldali szelepvezetők cseréje valamint a szelepek becsiszolása( opcionális de szeretnek kiszopósodni). Ezek megvannak kb 30000-ből. Ha erre nincs lóvé akkor elég a sík ami olyan 4000-8000-ig lehet mostanság(Pld Szakál-Metal). Olajcsere, vízcsere, alkatrészek( hengerfej-szívósor.kipufogó tömítések, hengerfej csavarok) olyan 40000-80000-ig (kérdés mennyi kedveszményed van alkatrász nagykerekben( nekem momentán 40-50% közötti de Én csapágyas karbantartásos vonalon dolgozom és kiegészítő termékként foglalkozunk autóalkatrésszel is ). Munkadíj meg 30000-60000-ig kérdés mennyire éhes a szerelőd.
-
Mint írtam nekem már volt, állítsd fűtésre és hallgasd meg, hogy csorog-e a radiátorban a víz gázadásra, esetleg buborékos-e a víz a túlnyomótartályban. Ez az első tünet. Ekkor még nem füstöl fehéren. Amúgy nem jellemző a hengerfejprobléma.
-
Kb 100000 megtett km után (167000-el vettem) 1 hengerfejezés volt közben, akkor kipufogó szelepvezetők megcsinálva 6 havonként alapjárati motor és egr tisztítás tömény féktisztítóban, kipufogó leömlő szeret elrepedni, ja és ne hagyd hogy kifogyjon belőle a benzin mrt érdekesen szivatós a légtelenítése. A kis vízkör miatt rendesen mozog fel le a vízhőfokmérő tehát a hűtésnek rendben kell lenni. Erre érzékeny. Olaj : Én először Valvoline Maxlife, majd Liqui Moly 10w-40 leichtlauf olajat használtam(használok) ebből eszi a legkevesebbet 7dl/10000 km, szelepfedél tömítés szereti engedni az olajat de nem veszélyes.Motortéri kábelkötegben az injektoroknál lévő kábelek szeretnek megöregedni és leválik róluk a szigetelés a hőingadozás miatt leforrasztás zsugorcsövezés ami megoldás. Ja és 60000km-ként Vezérműszíj csere+görgők+vízpumpa.
-
Köszönöm a választ. Előtét ellenállást, hogyan tudok tesztelni? Ha rossz hol tudom cserélni?
-
Ominózus régóta fennálló problémám: Klímával a vízhőfokom lassú menetben(értsd csúcsforgalom) 95 fok de néha 100 fok fölé is felugrik. B@ssza a csőrömet... nem lehet valami megoldást találni, hogy jobb legyen a hűtésem? Piros folyadék van az autóban, termosztát, hőgombák hűtő jó, hengerfej problémám nincs, lamellák tiszták. Nincs valami olyan megoldás, hogy a ventillátort kapcsolóval ellátva az utastérből kapcsolom nagy melegben, egyébként meg normálisan üzemel?
-
Ha esetleg érdekelne valakit: Fölöslegessé vált 1 carello JE lámpám B1-hez jó üveggel szép foncsorral 1 konzol problémás de felfogatható 4000 ért, meg van 1 hibás fűtőmotorom szintén b1 hez kicsit szeszélyes (vagy megy, vagy nem) 2000ért csak a helyet foglalja, de kikukázni nem akarom. Bp XI ker, ha kell valakinek Mobil:06202670793
-
Üdv! Egy olyan problémám lenne, hogy ha olyan 2500-3000 fordulat környékén( menet közben pld. lámpához guruláskor m0-ról lejőve ) kinyomom a kuplungot, akkor a fordulat leesik 500 körülre és az autó lefullad. Ez nem jelentkezik mindig, csak néha néha. Az alapjáratot egyébként szépen tartja ( 850 ) nem ugrál. És gurulásokkor is normálisan 1000 fölött tartja a fordulatot, és lassan engedi vissza. Ezt mindig akkor csinálta amikor elkoszolódott az alapjárati motor. Ez a hétvégén az EGR és fojtószeleppel együtt ki lett tisztitva ( kapott 1 flakon féktisztitót ). Úgy nézett ki hogy javult de a probléma még mindig fennál csak ritkább. Ebben a hideg időben még az utastérben a motortérből olyan levegős fütyülő hangot is hallok. Mi lehet? Check engine nem világit, valami vákuumprobléma lehet( a befecskendezőtől a folytószelepbe menő kis vákuumcsövet is most cseréltem )?, vagy az alapjárati motorom kezd szarakodni? Olyat is hallottam, hogy a kuplungpedálnál van egy mikrokapcsoló, amelyik beleszól a gáztartásba ( ezt g astrás ismerősömtől hallottam ) Kérlek titeket segitsetek. x18xe motor
-
Opel Ascona 1.6 D hez Vadiúj LuK kuplungszett dobozában eladó ( megmaradt) 15000 Ft
-
Super Seal kft, Dichtomatik kft, Intramark kft, O-ring Kft vagy tőlem. MVQ anyagminőség ( silicon )
-
Nya 1 héttel ezelőtt megvolt hogy miért csattogtunk. olajteknő a csavarnál me volt 1 picit ütve, ezért nem folyt ki belőle a szmötyi. Volt benne vagy 2mm olajsár, plusz az olajszivattyú fémszűrője ami kb 5cm2-s, 1cm2-n szivta fel az olajat, annyra el volt tömődve. Ezért nem volt normális olajnyomásom. A szerelő szerint, ha nem vigyáznék az autóra és 1stift 2stift üveghang, már rég kidobhattam volna a motort. Szerencsére nem sportautónak használom. Csodák csodája a csattogás teljesen megszünt. Úgyhogy öröm van... (5e-ből megúsztam a tisztitást)
-
nekem múlt hónapban volt sík, nyomáspróba, kipu oldali szelepvezetők cseréje, szelepszár szimering csere. Ez 22e Ft volt. a szívósor csak félre lett húzva. Nézesd meg a hidrotőkék állapotát is. Én elmulasztottam és ráb...tam úgyhogy mehetek olajnyomást méretni, mert vagy az olajszivattyúm szaraxik, vagy valamelyik hidrotőke szállt el. Csattog mint 1 traktor indításkor, indítás után 5mp-el meg mint 1 kistraktor. x18xe
-
x18xe igaz hengerfej levétellel ( hengerfejtömítés elöregedett ): Hengerfej sík, nyomáspróba szelep és szelepfészek köszörülés, kipu oldali szelepvezetők cseréje, szelepszár szimeringek cseréje a Szakál-Metal-ban 22000.- Ft