Jump to content

bonat

Forummember
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

bonat last won the day on April 12 2016

bonat had the most liked content!

Community Reputation

30 Segítőkész

About bonat

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1,4 16V Z14XE
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hát nem semmi mennyi lambdaszonda kód van. Egyik boltban sem tudták 100%-ra megmondani melyik kell nekem. Mindenhol volt valami bizonytalanság. Leírom, hátha valakinek kell még majd az infó Z14XE-hez: Előre való: 855375 Delphi ES20291-12B1 Bosch 258005256 Hátra való: 855390 v. 855524 Delphi ES20284-12B1 Bosch 258005291 Én most 2 Delphi-t rendeltem meg, remélem 100%-osan jók lesznek. Végül a Bosch cikkszámoknak hittem és abból kerestem alternatívát Delphibe, mert sok helyen a gyári 855xxx számból nem hozta fel Delphit.
  2. Azt nem nagyon írtad le pontosan hol csöpög a víz. Szedd ki a kesztyűtartót és úgy jobban fogd látni honnan csöpög. Lehet el van dugulva a kondenzvíz kifolyód, és ezért a pollenszűrő aljánál csöpög.
  3. bonat

    Utastér,Belsőtér

    én itt csináltattam: http://www.autokarpitozas-javitas.hu/ 50e volt
  4. Igen, ezt akartam is kérdezni, hogy az 1. szondát hogyan lehet kiszedni, mert nem sok hely van ott. Milyen célszerszám? Tudtok linket?
  5. köszi a válaszokat a lengőkarokra! A következő kérdésem az lenne, hogy hétvégén kicserélném a kipufogó rendszer 2 első elemét. 1. Katalizátortól a középső dobig + a középső dobot (a hátsót már nemrég cseréltem) 1.kérdésem: Az 1. részen a Lambdaszondát az csak simán bele van csavarva? Villáskulcs és kész? 2. kérdésem: Ha a szonda elektromos csatiját lehúznám, akkor kell akku saru le, hogy ne vegyen észre semmit az ECU ? Vagy ne is húzzam le, csak tekerjem ki és tekerjem be az új csőbe? (bár itt szerintem le kell húzni, mert az elektromos kábelt fogja feltekergetni, ha kicsavarom) 3. kérdésem: Be kell kenni valamivel a menetét a szondának ha beletekerem az új csőbe? Közben utánajártam, hogy kb most már cserélni is kellene, szóval akkor tárgytalanok a kérdések, rendelek újat. Viszont boltban azt javasolták, hogy ha mind2 szonda gyári, akkor érdemes mind2-őt cserélni. Előre meg ilyen: 855375 DELPHI ES20291 Hát ezt találtam 14e-ért akcióban. Elvileg ilyen kell hátulra: 855390 Bosch 0258005291 Hát nem olcsó, 27e-ért. Valakinek alternatív ötlete? Szerelőm egy kicsit belém hozta az ideget, mert mondta, hogy az első bele is szakadhat a csonkba és nem tudjuk majd kiszedni..... Erről valakinek van már tapasztalata?
  6. Ha már kutyacsont.... Mi a különbség a fém és a műanyag között? Webáruházakban láttam most, hogy létezik fém pálca is. Fém Műanyag
  7. Sziasztok, Azt szeretném kérdezni, hogy milyen időközönként kell lengőkart cserélni, illetve motortartó bakokat ?? 2008 óta (65ekm) van nálam az autó és most 195ekm van benne. Eddig ezek az alkatrészek nem voltak cserélve, szerintem biztos a gyári van benne ezekből. A szerelőm eddig mindig azt mondta nem kell őket cserélni semmi bajuk. Csak én gondolom rosszul, hogy ezeket cserélni kéne? Ha ti is cserét javasoltok, akkor milyen márkát ajánlotok az elmlített alkatrészekből?
  8. Senki többet ? :D
  9. Sziasztok Nekem most Fékfolyadék és Váltóolaj csere lenne nemsokára. A kérdésem az hogy mit érdemes belerakni? (Z14XE - manuális) Fékfolyadékból DOT 4, MANNOL-t néztem ki. LINK A Váltóolaj az már bonyolultabb. A gyári azt tudom, hogy a GM 1940182 számú. Ez a legjobb?? Vagy Castrol ...MANNOL-ba nincs jobb?? MANNOL EXTRA GETR. OEL 75W-90 API GL 5 MANNOL BASIC PLUS 75W-90 API GL 4+ CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 API GL 4+
  10. Miután írtam a fentieket...otthon megnéztem hogy most 20 fokban hogy is működik a dolog. Hát máshogy mint az előzőekben írtam. Itt már 900kPa után megy a venti 1-es fokozaton végig...egészen 1300kPa körül mozog a nyomás míg be van kapcsolva a klíma! Szóval akkor szerintem minden rendben nálam. Illetve remélem :D . Az, hogy ki be kapcsol a venti folyamatos klíma mellett, az sztem nem kóser.
  11. Nekem is ilyen....előző oldalon leírtak alapján működik.... Nézd meg, ha tudod OP-COM-al, kiváncsi lennék a te értékeidre. Még én sem kaptam választ senkitől erre.
  12. Na, megvolt a klíma kompresszor mágnestekercs+kuplung csere! Szépen megy, működik! Annyit mondott a szerelő, hogy valami van a hűtőventimmel, mert klíma bekapcs után nem indul be 1-es fokozaton! Rögtön gondoltam az előtét ellenállással lesz gond, amit 2 éve cseréltem. Ez kb 1 hete volt, most volt időm megnézni, hogy télleg mi a gond vele. OpCom-al simán megy a ventilátor mind 3 fokozata! Szóval azzal nincs gond! Elkezdtem megnézni, mit csinál ha bekapcsolom a klímát. A rendszerben 500kPa-tól (5Bar elvileg) kezd felmenni a nyomás szépen lassan.....eléri az 1300kPA-t (13Bar elvileg) és ott kapcsol be a ventilátor 1-es fokozata! Utána pár másodperc múlva szépen lemegy a nyomás 900kPa-ra és ott kapcsol ki a venti. Így kell működnie a rendszernek? Mert ha igen akkor nincs semmi gond nálam, csak gondolom hidegbe több idő kell neki, míg felmegy a nyomás 1300kPa-ra. (nyáron kb 40mp után kapcsol be a venti, úgy emlékszem)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.