Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bonat

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    179
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

bonat last won the day on Március 12 2020

bonat had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1,4 16V Z14XE
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bonat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

32

Hírnév

  1. Sziasztok, Hát nekem is eljött az idő, hogy elbúcsúzzak tőletek! Eladtuk szeretett autónkat a héten, 12 év nálunk töltött idő után. Az új paripa Mitsubishi Outlander PHEV 2014 lett. Mindenkinek sok sikert kívánok. Eléggé kemény csapat verődött itt össze a tapasztalatom szerint és nekem is sokat segített ez a fórum a kocsival kapcsolatban! Így tovább! Sose kop el!
  2. Szia, 1,4 kombi nem érdekelne? Z14XE motorkódú 2002/8hó 206e km Rendszeresen karbantartott! Tempomat/Klíma! HaHu hírdetés
  3. Szia, 1,4 kombi nem érdekelne? Z14XE motorkódú 2002/8hó 206e km Rendszeresen karbantartott! Tempomat/Klíma!
  4. Sziasztok, Nemsokára eladó lesz az autónk! Aláírásban van némi támpont ha valakit érdekel. Nemsokára felrakom hahu-ra is.
  5. Sziasztok, Nemsokára eladó lesz az autónk! Aláírásban van némi támpont ha valakit érdekel. Nemsokára felrakom hahu-ra is.
  6. Szia, Inkább azt írd le mi a gond vele, arra lehet gyorsabban tudunk megoldást... :D
  7. nem... nekem mindig az alu és műanyag összesajtolásánál kezdett el ereszteni, ahol gyárilag össze van gyógyítva.....
  8. Reggel észleltem a garázsba kis tócsát (2cm átmérős). Hát alánéztem, csöpög a hűtő bal eleje.... Már megint.... Visszanéztem mikor volt cserélve...2016 (VALEO)....2012(NISSENS).. Hogy lehet az hogy egy sérülésmentes hűtő kb 4 évet bír ki csak? Vagy csak nálam van ilyen a hűtőkkel??? Mindig Prelix narancssárga előrekevert -35 folyadékot töltök bele csak is, ez lehet a gond?
  9. Igen, én is nemrég ezt csináltam már másodszorra :D. Sőt én az egész rendszert cseréltem le, első, középső és hátsó elemmel együtt. (eddig gyári volt még a hátsó dobon kívül minden) A Bosal jól bírja, de eddig sehol nem sikerült olyan festéket találnom, ami rajta maradt volna a dobokon, mint plusz védelem. Nekem is letört egy csavar/anya a hőlemezen...... Ami nagy para volt, az a katalizátor leömlöjén kiálló 3 tőcsavar alul! De szerencsére egy kis csavarlazítás után lejött mind3-ról az anya.
  10. Sziasztok, Itt a fórumban valahol keresgettem nemrég a gyertyákról infót, mert most volt nálam gyertyacsere. Csak azt a tényt szeretném megerősíteni, amit már írt valaki itt korábban a BOSCH gyertya cikkszámokról: 0242229654 ( FLR 8LDCU+ ) ez az 1db-os kiszerelésnek a cikkszáma papírdobozban KÉP: 0242229878 ( FLR 8LDCU+ ) ez 4 db-os egységcsomag a cikkszáma (teljesen ugyanaz a típus, mint az előző gyertya) nagyobb papírdobozban, de itt a 4-es dobozban az egyenként becsomagolt gyertyák cikkszáma is ugyanez KÉP: Az alkatrészes boltban az okozza a problémát itt, hogy mindegyik esetben a saját típusszám van rajta a dobozon, és nem értik mi a különbség, és nem hiszik el, hogy ha azt mondom, hogy ugyanaz van a dobozban. Vadul mindenki elkezdi a boltban keresgélni a Bosch oldalát, hogy most mivan, és kb 30p-es keresgélés után azt mondják, hogy igazam van, vagy nem értik és inkább elengedik a témát. Egyébként az lett volna az észszerű a Bosch felől, hogy a 4-es nagy csomagot 878 végűre cikkszámozza, de a benne lévő külön dobozok meg 654-esek lennének. Itt nekem az volt a probléma a boltban, hogy 1db gyertyát akartak adni átvételkor, a 4-es doboz helyett 3300 Ft-ért.
  11. Sziasztok Ezzel az E5 és E10 benzin dologgal lesz nekünk problémánk? Ma tankoltam E10-ból 30L-t kb, azóta kb 160km-et mentem vele és semmi rosszat nem tapasztaltam.... Csak megijesztett a kútnál kitett jelzés, hogy nézzek utána márkakereskedésben, hogy menni fog e. Naná, hogy akkor vettem észre mikor már belenyomtam a 30L-t.
  12. Megnéztem hátul az összes biztonsági öv felfogatási pontot felülről és alulról is. Plusz az üléstámla felfogatásokat is. Ezeknél annyi a különbség, hogy menet van vágva a furatokba és a másik oldalon egy nagyobb vas darabban (ellendarabban) folytatódik alul a menet. Fentről (belülről) ezért látszik vastagabbnak, mert a csavarlukban már az alsó vas anyagát látod. Fizikailag semmilyen merevítés nem látszik a pontokon, ugyanolyan vastagságú a padlólemez mindenhol. Ezen egyébként én is meglepődtem! Szerintem azért is lehet így, mert ott van az üzemanyag tartály, amit védenie kell az alváznak...... A nagyobb merevítés a két hátsó kerékdob oldalán van. Alvázról van pár ábra itt.
  13. Megvizsgáltam a hátsó ülés körüli lehetőségeket az ISOFIX-re. Fizikailag 2 verzió lehetséges: 1. A padlólemez átfúrása és ISOFIX-es konzol rögzítése 8-10-es csavarokkal (itt a középső biztonsági öv lefogató csavar vonalában kell ezt megcsinálni) 2. Amit már korábban írtam szöglemezhez rögzítés (itt a lemez vastagsága lehetne vastagabb azért....) ISOFIX konzolt meg lehet rendelni méghozzá ilyet, ami tökéletesen megfelel: FORD FOCUS ISOFIX rögzítő készlet kb 7000Ft Én már meg is vettem! Én az 1. verziót erőltetném, és a padlólemezen kívül, alulra kell nagy alátétlemez az anya alá + utána lekezelni valami anyaggal rozsdásodás ellen.
  14. Sziasztok, Már sokszor kérdezősködött itt mindenki ISOFIX lehetőségéről a kocsiba, persze én is. (meg számos német fórumon sokan körbejárták a témát) Ma kimentem és megnéztem, hogyan is néz ki a hátsó üléssor és a mögötte lévő rész. Persze megnéztem az eredeti ISOFIX szabvány paramétereit is. Azt ugye mindenki tudja, hogy egyes autókba (Ford, Volvo) elő van készítve 2 csavarnak hely és utólagosan lehet ISOFIX kitet bele rakni elég egyszerűen. Nem hagyott nyugodni a dolog, hogy az Astrába miért nem tudunk ilyet belerakni. És végül lehet találtam megoldást erre a problémánkra. A csomagtartó padlója a hátsó üléssor előtt kb 10-15cm-el ki van egészítve egy derékszögű sok ponton odahegesztett lemezzel, ami mögé simán be lehet nyúlni. Na most rögtön eszembe jutott mi lenne, ha egy sima szögvas szerűséget (megfelelő méretűt) odacsavaroznék az ülés felőli oldalra és már majdnem megvan oldva a dolog (persze még be kell pozícíónálni, meg megcsinálni a lyukat a vason amibe bepattannak az ISOFIX fogak). Ahogy néztem elég masszív az a lemez és szerintem elég fix ahhoz, hogy alkalmas legyen az ISOFIX-es rögzítésre. A héten azt tervezem meg is csinálom és rakok fel róla képet! Mi a véleményetek erről?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.