Jump to content
OPEL FÓRUM

kiskoru

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    79
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

kiskoru névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő
  • Születésnap 1963-12-29

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://kisoldalakbannercsere.try.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gomba

MOTE klubkártya

  • Város
    Gomba
  1. Üdv! Én most kínlódok egy ODB-II csati és a pc közé illesztett ELM327-el. Sajnos csak odáig jutottam el vele, hogy látja a kütyün keresztül az autót, de az adatátvitel hibával megáll. Magyarán egy deka adat nem jön át rajta. Csak laptoppal működik, mivel a hosszú usb kábel sokat csillapít, így az asztali pc hosszabbítóval ugrott. Ha valaki esetleg tud beállítási adatokat port szinten az egy nagy segítség lenne. Digimoto V-el próbálkozom, egyenlőre.
  2. Nálam felakadt 100-ra és nem mozdult. Pont az ellentéte mint Nálad.
  3. Jól látod. Ha nem "durran el" valami, akkor képes arra, hogy a kevés visszatérő ágban lévő vízzel, nem csont száraz, még úgy ahogy elmenjen. Na nem keresztül az országon, 40 fokban, de egy pár km. belefér. ( Most ősszel jártam így.) Aztán tényleg meg kell állni!! Nálam is utólagos klíma van. Ha bemelegszik, akkor elég meleg levegő jön a középső konzolon befelé. Nem annyira mint az oldalsó fúvókákon. A szivacsos tömítést nem néztem. Szerencsére nem volt rá okom. A vectra fűtőradiátor, cca. 50 mm vastag, elég jól nyomja.
  4. Egészen véletlenül nem fogy a vized. Szép óvatosan valahol elcsöpög. Ilyen esetben is szokta ezt produkálni. A végén csak az oldalsó fúvókákon jön a meleg, majd ahogy tovább fogy a hűtőfolyadék az is megszűnik.
  5. Végre sikerült elindulnom a csőkeresésben. Megtaláltam a szívótorok és szervofékrásegítő (remélem jól fogalmazom) között indul egy műanyag, valaha átlátszó lehetett, elosztóból a pollenszűrő felé, alá. Kb. olyan mint régen a benzin szűrők voltak. Csak kicsiben. Mivel csillag garázsban vagyok hétvégi szerelés lesz belőle. Köszönet a segítségért mindenkinek.
  6. Jogos a letolás! Valahol elkallódott az infó. De a kapcsoló amit feltettél, nekem egy modulban van. Vélhetően egyben lehet kiemelni a helyéről.
  7. Közben rájöttem miért gondoltam elektromosra: a kapcsoló felület egyben a klíma kapcsoló és a belső keringetés kapcsoló modulja. Nem szólóba van a belsőkeringetés kapcsoló. Azt hiszem a több szál vezeték maradt meg bennem. Anno szereltem benne az izzók miatt. Szóval: indulhatok a motortér felöl és megnézhetem, hogy a motortérből a vákuum vezeték épp e, és ha minden jó nincs eldugulva, törve, akkor szedhetem szét a szellőzés kezelő felületét, kapcsolót, illetve végig nézhetem a belső térben vezetett vákuum csövet.
  8. Ő lenne. Továbbra is marad a kérdés merre lehetne meg keresni a hiba okát? Ezek szerint ne nagyon próbálkozzak a szétszedéssel. Valahol távolabbről keressem, kezdjem meg a hiba keresés. De merre?
  9. Benéztem! :) Nem tudom miért maradt meg benne, hogy elektromos. A középkonzol világítás című GYIK leírásban láttam most az ominózus kapcsolót. Ezek szerint az egy szelep, amivel vákumot tudok kapcsolni, lezárom a cső végét, illetve kikapcsolni, nyitom a cső végét? A következő kérdésem: E kapcsolót előre ki lehet húzni a burkolat bontása nélkül?
  10. Üdv! Belső keringetés nyomógombnak mi az elektromos száma? Nem tudom kibogarászni a meglévő rajzból. Jó lenne egy kis támpont. Valahol elhalt elektromosan ez a rész a szellőzésben és szeretném megtalálni az okát. -8 - -10 fokban nehezen melegszik át a motor a nagy belső radiátor miatt. Folyamatosan a külső hideg levegőt nyomja a radiátorra a ventillátor.
  11. http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._182533165.html A fenti linket nézve alulról kell megközelíteni a radiátort. Hasonló mint az astra szerelési mód. De, ha a csövek melegek amik a fűtőtestre menne akkor nem kell szétszedned. Mivel megfordul benne a víz. Valószínű, hogy valamelyik irányító, mozgató bowden akadt szét. Esetleg egy vezető konzol eltört pl. nem bírta a mai nagy hideget. Így nem tudja mozgatni a zsalukat.
  12. Az ötleted volt a nyerő a szellőző ügyben. A műanyag vízelvezető burkolat nem volt a megfelelő helyen. Valószínű a pollent cseréltem és akkor hanyag eleganciával visszatettem. Most már nincs víz. Nem a fagy miatt! :lol:
  13. Mikor írtál, gondolok pm., mert nem látom a leveleim között.
  14. Közben néztem: 90% esély, hogy víz. Mivel az előző radiátor hibám miatt némi fagyállót érzek még benne. (Remélem csak amiatt!)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.