Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bíróbácsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

bíróbácsi névjegye

  • Születésnap 1976-08-10

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Nagyatád

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan 1,7 DTI
  • Város
    Nagyatád

Legutóbbi látogatók

1.000 profile views

bíróbácsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Szeretném abban a segítségeteket kérni, hogy Kaposváron vagy Pécsen hol tudok kiolvastatni illetve törölni hibakódokat elfogadható áron? Mennyibe kerül ez, mert sejtésem sincs. Talán 3-4000 forint? Várom válaszotok.
  2. Szia Wessz! Akkor mi a tanács, hol kezdjem el?
  3. Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A problémám a következő: van egy opel astra caravan 1,7 dti 2000-es kiadású (motor:y17dt). Tegnap reggel indulva a az elektromos motorhűtés visszajelző elkezdett világítani, elaludt majd ismét felvillant és világított úgy cca. 5-10 percig amig a motor be nem melegedett. Utána 200 km-ig fel sem villant, a motor hőmérséklete a megszokottól nem emelkedett feljebb. Ma reggel munkába menet szintén ugyanaz a probléma, de csak 2 km-t kellett mennem. majdnem végig világított, de amikor megálltam a vissza jelző világított még, a kocsit bezártam, furcsa hangra lettem figyelmes: A hűtőventilátorok még mindig mentek, úgy cca. 3-5 perc után leálltak. Ma 3-szor még elindultam leálltam, ebből a fent említett probléma kétszer ismétlődött. Mi lehet a baj? Milyen érzékelő romolhatott el? Várom tanácsotok. Üdv: Keszericze László
  4. Sziasztok! Szeretném kérni a segítségeteket. Az én Opelom Astra G Caravan 1,7 DTI 2000-es. A problémám ott kezdődött, hogy nem működött a klíma. Szerelőhöz: lyukas hűtő, hegesztés, klíma feltöltés és 20000 forint. Ez eddig nem is okoz gondot, de egy hétre rá családi kiránduláskor nem működik a távirányító az indítókulcson, de a központi kézi nyitással rendben. Gondoltam majd ha lesz ráérő időm megnézem. Nem lett. Kezdődött, hogy Pécsen hazafelé megállva, majd újra indítva a kocsit azt vettem észre, hogy nem világít a töltést jelző lámpa. Az indítás a megszokott módon továbbra is gond nélkül történt aznap és másnap is, persze továbbra sem világított a töltést jelző lámpa. Következett a harmadnap amikor kézi nyitással csak a vezető oldali ajtó nyílik. Mi jön még: indítókulcsozás és semmi világítás, semmi meghajtás. Aksinak annyi? Egyből megnéztem, hogy nem e maradt égve valami világítás: minden lekapcsolt állapotban. Rövid várakozás után a műszerfal világítás nagyon halványan világít és semmi. Aksi ki (még eredeti Opel aksi 9 éves, gondozásmentes, örültem, hogy ennyi időt bírt), mérve 11,4 volt: teljesen lemerülve. Egy barátom azt tanácsolta, hogy próbáljam meg feltölteni, de talán addig elég lesz amíg elmegyek aksiért. Sikerült 12,3 V-ig egy éjszakás töltéssel. Visszarakva az Opelba láss csodát a központi zár működött, elindult de működés közben az aksi pólusain 12 V-ot mértem + a szervo nem működött + a töltésjelző járó motornál is világít. Két napra rá az aksi vissza merült 11,6-ra. Talán majd az új aksi. Vettem egy Berga 72 Ah-t, mert eredetileg 70 Ah kell bele. Aksicsere, de minden változatlan: szervo továbbra se (meg kell szakadni ha el kell fordítani a kormányt), töltésjelző továbbra is világít, de az aksi nem merül vissza. Naná, még új megmarad 12,4-en. De ezzel az aksival is menet közben 12 V-t produkál. Megnéztem az összes biztosítékot, minden jó. A szervo olajtartályában az olajszint ok. Akkor mi mi lehet a gond???? Feszültségszabályzó vagy generátor? Várom tanácsotokat. Üdv: Keszericze László
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.