Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mustacsshe

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Skype
    mustacsshe

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra J 2.0 cdTI
  • Város
    Nagyvarad

Legutóbbi látogatók

828 profile views

mustacsshe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ^^^ Először is köszönöm a választ!! Megcseréltem a lilán égő izzót a másikkal hogy kizárjam a lehetőségét hogy a balastommal van a baj. Az izzó a hibás, van is rajta egy kis fehér elszineződés. Viszont Osram 66140es Xenarc van benne, ez azt jelenti hogy már volt cserélve, vagy ezt használja az Opel? ( a kocsit masfél éve vettem Németből, 2010-es kiadás )
  2. Sziasztok! Elnézést ha már elhangzott a kérdés, de én nem találtam rá! Szóval már rég történt valami a kocsival, igy épp ideje volt: Tegnap este óta a bal Xenon izzóm lilán ég. Ki-be kapcsolás után is. Ha több ideig van kikapcsolva. és kihűl bekapcsoláskor még fehér, majd pár másodperc után lila lessz :( Gyári AFL xenon, Astra J 2.0 Gondolom ez azt jelenti, hogy ki fog égni, 4,5 éves már. A kérdésem az. hogy milyet vegyek helyette? Gyors keresés után rájöttem, hogy a gyári az kb 70-80 ezer forint / drb. De persze van már 8-10 ezertől is Philips vagy Osram vagy más jó márkák. De ezek nem lesznek gyengébbek mint a gyári? Valaki cserélt már ilyzen izzót? Üdv, Tamás.
  3. De a regeneraciot megcsinalja, vagyis egy parszor mecsinalja majd egyszer csak nem, es kiirja h tobbszori probalkozas ellenere sem siekrult es emiatt letilt! Ez persze tobb szaz vagy akar ezer kilometer utan...
  4. Sziasztok! Tudom hogy Ez egy Insignia forum, de mivel ez a kedes inkabb motorral (DPF-el) kapcsolatos felteszem itt is, hatha valaki mar jart igy!? Astra J 2.0 160 l.e. 2010-es szepsegem van. Tavaly Aprilisban vettem Russelsheimbol, de nem ujonnan, hanem 130 e km-rel. Egy evig semmilyen emlitesre melto bajom nem volt vele, de kb fel eve 1-1,5 havonta jarok vissza a markaszervizbe, mert kiirja h mielobb vigyem a kocsit szervizbe, es le is tilt a szamitogep, vagyis nincs semmi ereje a kocsinak. Minden alkalommal ugyanazt mondjak, hogy nem volt sikeres a reszecske szuro tisztitasa... (egyebkent szam szerint 4xer voltam mar ez miatt....) Ott szamitogeprol csinalnak egy tisztitast, ami ugye 7-8 perces nagy fordulatszamon valo turaztatast jelent... Ez utan megint tok jol ment a kocsi, kb 2000-2500 kmtert. Azt mondjak a szerelok (akiket amugy ismerek jol) hogy sajnos ezt a kocsit/motort nem varosra terveztek es hogy tul sokat jarok varosba es azert nem tudja megcsinalni a regeneralast(De mondom egy evig nem volt gond!). A baj az hogy utolso elotti ilyen esetnel epp egy Montenegroi utrol jottem vissza, masnap 100 meter utan irta ki.... :( Hetfon reggel ujra kiirta h vigyem szervizbe es letiltott a szamitogep...az elobb erkeztem a szervizbol, megcsinaltak megint a regeneralast... de ahogy kikanyarodtam a szervizbol es elindultam,jol ment a kocsi, kb 150 metert, majd megint letiltott es hogy vigyem vissza szervizbe... :( Most azt mondja a srac h megeshet h a reszecske szurovel van a baj, es hogy ezt csak majd hetfon tudja megnezni mert telyesen kihult allapotba kell legyen, hogy kameraval meg tudja vizsgalni... (eddig soha sem jartak igy, sosem kellett ilyet csereljenek) Valaki jart mar hasonlokepp, esetleg neztek meg h milyen idoszakonkent csinalja a kocsija a tisztitast? - nekem mikor megvettem 1000 kilometerenkent csinalta, mostanara lecsokkent ez 180 kilometerre, (azt mondja a srac h ez a miatt is van h mas stilusvba vezetek, illetve h ez nagyon nem Nemetorszag) - Nagyjabol azotta csinalja ezt a kocsim miota softot frissitettek a kocsin (persze ott a markaszervizbe.) - Probaltak mar kicserelni az erzekelot, akkor is ezt csinalta... - tenyleg sokat jarok varosba, de nem csak, minden heten van 1-2 darab kb 100 kmes ut. Barmilyen tanacsot otletet szivesen varok...!! (Amugy ha ezek utan sincs biztos megoldas, Debreceni markaszervizhez mennek, roluk tudtok valmait?) Koszi, Tamas!
  5. Sziasztok! Astra J 2.0 160 l.e. 2010-es szepsegem van. Tavaly Aprilisban vettem Russelsheimbol, de nem ujonnan, hanem 130 e km-rel. Egy evig semmilyen emlitesre melto bajom nem volt vele, de kb fel eve 1-1,5 havonta jarok vissza a markaszervizbe, mert kiirja h mielobb vigyem a kocsit szervizbe, es le is tilt a szamitogep, vagyis nincs semmi ereje a kocsinak. Minden alkalommal ugyanazt mondjak, hogy nem volt sikeres a reszecske szuro tisztitasa... (egyebkent szam szerint 4xer voltam mar ez miatt....) Ott szamitogeprol csinalnak egy tisztitast, ami ugye 7-8 perces nagy fordulatszamon valo turaztatast jelent... Ez utan megint tok jol ment a kocsi, kb 2000-2500 kmtert. Azt mondjak a szerelok (akiket amugy ismerek jol) hogy sajnos ezt a kocsit/motort nem varosra terveztek es hogy tul sokat jarok varosba es azert nem tudja megcsinalni a regeneralast(De mondom egy evig nem volt gond!). A baj az hogy utolso elotti ilyen esetnel epp egy Montenegroi utrol jottem vissza, masnap 100 meter utan irta ki.... :( Hetfon reggel ujra kiirta h vigyem szervizbe es letiltott a szamitogep...az elobb erkeztem a szervizbol, megcsinaltak megint a regeneralast... de ahogy kikanyarodtam a szervizbol es elindultam,jol ment a kocsi, kb 150 metert, majd megint letiltott es hogy vigyem vissza szervizbe... :( Most azt mondja a srac h megeshet h a reszecske szurovel van a baj, es hogy ezt csak majd hetfon tudja megnezni mert telyesen kihult allapotba kell legyen, hogy kameraval meg tudja vizsgalni... (eddig soha sem jartak igy, sosem kellett ilyet csereljenek) Valaki jart mar hasonlokepp, esetleg neztek meg h milyen idoszakonkent csinalja a kocsija a tisztitast? - nekem mikor megvettem 1000 kilometerenkent csinalta, mostanara lecsokkent ez 180 kilometerre, (azt mondja a srac h ez a miatt is van h mas stilusvba vezetek, illetve h ez nagyon nem Nemetorszag) - Nagyjabol azotta csinalja ezt a kocsim miota softot frissitettek a kocsin (persze ott a markaszervizbe.) - Probaltak mar kicserelni az erzekelot, akkor is ezt csinalta... - tenyleg sokat jarok varosba, de nem csak, minden heten van 1-2 darab kb 100 kmes ut. Barmilyen tanacsot otletet szivesen varok...!! (Amugy ha ezek utan sincs biztos megoldas, Debreceni markaszervizhez mennek, roluk tudtok valmait?) Koszi, Tamas!
  6. Sziasztok! Par napja hasznalom egy eve az astra J-met gondoltam megosztom veletek is a tapasztalataimat! Russelsheimbol vettem egy magyar gyokerekkel rendelkezo headlertol a 2010es 2,0 cdti 160 le-s fekete szepseget, 140ezer kilometerrel. imadom a kocsit, kivul belvul, pedig elegsok bajom volt vele.\ Eloxor is meg az uton visszafele, folyamatosan kiirta h a hatso feklampammal baj van, ami minden egyes fek lenyomasa utan egve maradt, kiveve ha a fek pedalt labbal meg feljebb(visszabb) huztam. - ezt mar itthol a szak szervizben par perc allatt beallitottak, szamitogeprol.ahogy ertettem lejjebb tettek a feknek azt a pontjat amitol kigyullad a feklampa hatul... azota nem is volt vele gond 2 honapja nagyon csuny hangot adott ki, a Gemeratorom, es persze akkor mar a bordaszij feszito is szetment. 80-90 e ft markaszervizbe (biztos olcsobban megusztam volna egy magan szervizbe de elegge csunya hangja volt)\ Multhet penteken pedig kiirta a gep hogy hutofolyadek alacsony, toltsem fel... es eleg rendesen meg is volt csappanva, vettem, utantoltottem majd par orara ra megint kiirta es kivolt fogyva, szerelohoz, latszott is a folyas. hosszas kutatas utan meg talaltuk h honnan folyik, fel napos munka volt kiszerelni a hibas alkatreszt. Ezzel elmentem a markaszervizbe h rendeljuk meg, ok sem tudtak eloxor h mi is az, vegul kiderult hogy az EGR hutesnek a haza, egy kisebb labda nagysagu muanyag amin volt egy repedes... utana kiderult hogy a szervizbe is azon a heten 2 astran es 1 insignian is csereltek mar ugyanezt... szoval surun jelenkezo problema, 10 e ft + 12 e ft a munkadij A legfobb problemam pedig hogy a lendkerekem is eleg fura hangot ad ki, vagyis elobb utobb meg fog menni, a szerelom szerint ez lehe tobb honap is akar... Szerintem ez eleg sok problema egy ev allatt... Meg egy aprosag, alltalaban csak akkor jelentkezik ha melegebb az ido, a napfenytetot itanyito gombok korul elege fura feszulo hangok jonnek ki...ha kezzel kicsit leszoritom megszunik Egyebkent ahogy ertekeztem a szerelokkel ezek a problemak amikkel talalkoztam ez a motor betegsegei, az mar az en pechem h ezt miden ki is fogtam :)\ Ennek ellenere mindenkinek szivbol ajanlom akocsit, tenyleg minden reggel ugy megyek le h szivesen ulok bele, minden pillanatban elvezem vele a vezetest. szep kivul belul, sokan utana neznek, pedig "csak" egy opel! Ui, A kormany-melegito, es a sport/tour gombokat kiveve azt hiszem minden 2010ben rendelheto extra megvan a kocsiban, viszont amit nem reg vettem eszre h a vezeto es az utas oldalt a labnal lent, van egy "ledcsik" legalabbis ugy nez ki, ami meg sose vilagitott... az vajon valami mas, vagy nekem az ki van egve? Van valaki akinek van gyarilag labter vilagitasa??? Kicsit lehet hosszura meg zavarosra sikerult, elnezest erte! :) Szep estet mindenkinek!
  7. Sziasztok! 4-5 napja minden reggel miutan beinditom a kocsit, 2-3 masodpercre kiirja ,hogy "Olajnyomas alacsony, allitsa le a motort" ... Miutan ezt megcsinalom es ujrainditom semmi problema nincs. Talan egy kicsit erosebb a hangja a motornak ha sebessegbe hagyva gazolas nelkul gurulok... Elmegyek a napokba a szervizhez h tegyek ra a szamitogepre, de kivancsi vagyok jart e mar igy valaki... ? (2010 es 2.0 diesel 160 hp.) Koszi elore is a segitsegeteket!
  8. Nem csak 1 muvelet, hisz van 8. is amit varosba nem szeretek hasznalni azt ki kell kapcsolni, es ez is idegesito h nem marad kikapcsolva...! Vegulis persze nem vilagvege , de gondoltam hogy van egy konnyu megoldas ra! Elmegyek es frissitem a softot, hatha az megoldja! Koszonom szepen a valaszokat!!
  9. Sziasztok, nem tudom hogy van e ra megoldas, de ha igen valoszinu h tudja innen valaki: az információs kijelzőn minden inditas utan az 1. pozociora megy vissza, es minden alkalommal at (kell) allitom a 7.es re amelyiket szeretem ahol irja digitalisan a sebessegemet :) Apumnak Insigniaja van ugyan azzal a felszereltseggel es neki minden inditas utan az epp utoljara hasznalt poziciohoz viszi... . Elore is koszonom segitsegeteket :) UDV
  10. Sziasztok! Lehet h mar volt szo rola, vegigolvastam par oldalt de en nem talaltam... :( Astra J-men kicserelnem a rendszamtabla megvilagitst ledes egokre... Can bus LED-et tettem a regi izzo helyere, es megis a szamitogep kiirja h a rendszamtabla megvilagitas meghibasodott. Hiba az tokeletesen mukodik. Lattam neten 35-40euroert lehet venni egesz foglalattal eggyutt ledes vilagitast, de azert az kicsit borsos ar. Hogy lehet megoldani, van valakinek tippje milyen LEDet es hol keressek? Koszonom elore is, Udv, Tamas!
  11. Ertem! De ezt keri a torveny vagy csak akkor a szimpla manualis tekerot ami automatikusan allitja a magassagat a vetitesnek? Boldog Uj Evet mindenkinek
  12. Hat pedig automata magassagalitom van! belul 4 pontban tudom allitani... (0 1 2 3) De azt ha beallitja majd szakerto akkor az megoldogik h nem csak elore "vetit" hanem oldalra is? nem tudja vlk? Koszi
  13. Fenyszoromosom nincs, magassag alitom van... nem hiszem h zavarna a szembejovoket mert irtam h lefele es oldalra ver a fenyszoro... 3adikan indulnek olaszba, miert irtad h ne menjek kulfold? Az otolag beszerelt xenon miatt vagy miert?
  14. Fenyszoromosom nincs, magassag alitom van... nem hiszem h zavarna a szembejovoket mert irtam h lefele es oldalra ver a fenyszoro... 3adikan indulnek olaszba, miert irtad h ne menjek kulfold? Az otolag beszerelt xenon miatt vagy miert?
  15. Sziasztok! Vettem 1 FK Angel Eyest az astra G-mhez... Eloszor Xenon nelkul hasznaltam mert nem volt annyi penzem h vegyek xenont is. egyik este jottem haza varoson kivulrol rossz uton. Kb 20 km ugy lefarasztott mintha 1000kmet vezettem volna, amiatt mert szinte semmi sem latszott a lampambol. A legvicesebb h mikor a hatamnal jott 1 kocsi, elottem lattam a sajat arnyekomat annyira gyenge volt a lampam. Vettem 1 thunder Xenont, lehet nem a legjobb de en sokaktol hallodtam h jo. Szep feher fenye wan es eros meg minden de meg most sem az igazi. Mintha nem lenne jol beallitva: A FENYT NEM ELORE NYUJTJA EL HANEM OLDALRA, tehat a kocsi oldalanal is erosen megvilagitja a dolgokat ellenben 10 m nel tovabb szinte 1altalan... Szerintetek van mas allitasi lehetoseg is rajta(kocsibol es elol ha allitom a magassagot nem lecc jobb, marmint magasabra ver de az mar gyenge.) a masikat hiaba allitom lampan nem latok valtozast... Koszi elore is! BUEK!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.