Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

cs.dzsordzso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    53
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

cs.dzsordzso névjegye

  • Születésnap 1976-11-26

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    5510

MOTE klubkártya

  • Város
    Dévaványa

cs.dzsordzso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! :) C Vectra vásárlása előtt állok, főleg 2004-2005-ös 1.9 CDTi motorral szereltek közül válogatok. Érdekelne a véleményetek, mielőtt nekivágok a vásárlásnak, hogy melyik motorral szereltet (120le vagy 150le) részesítsem előnyben? Más fórumokon is nézelődtem és egy kicsit aggaszó néhány probléma :D : kettős tömegű lendkerék, szívósor, injektorok, központi egység a kormánynál. Ki lehet e szűrni ezek hibáját, azaz vannak e erre utaló jelek? Nem nagyon örülnék annak, ha egyből ezek cseréjére lenne szükség. Segítségeteket előre is köszönöm, üdv. Gyuri!
  2. Mondta, hogy van másik kábelje is és hátha az a baj, majd hívom mire jutott. - jó lenne biztosra tudni, mert kár lenne 450km-t hiába menni!
  3. Helló! Voltam Subit-nál én is. A baj csak az, hogy szépen ki tudja olvasni az adatokat és el is tudja menteni, de törölni és az újat rárakni már nem tudta. Sajnos ez van, pontosabban nincs plusz 20 ló! :D Agyal a dolgon, hogy mi lehet a baj, mert ilyen még nem történt vele. Ha valakinek van esetleg ötlete megoszthatná! Köszönöm!
  4. Sziasztok! Tudom, hogy nem feltétlen vág a diesel topichoz a téma :lol: , de én csak ezt olvasom és hátha van valakinek tanácsa a következő hibára. :devlish: A pótféklámpa nem világít, ha véletlen igen, akkor meg elég halványan. :lol: Hány voltot kell ott mérni a panelen, ahol a ledek vannak? Előre is köszönöm! :lol:
  5. Helló! Nálam ugyan ez a helyzet. '99-es 2.0 101le astra.Szerelő kicserélte az üzemanyagszűrőt és tett elé egy visszacsapó szelepet. A lényeg, hogy naponta használom és úgy ok, de ha két nap után indítok, akkor beindul és pár másodperc után le is áll.Utánna nem lehet egykönnyen életre kelteni. :D Ha a szelep lezár, akkor hová folyik el a nafta? :) Ha újra lelégtelenítjük, akkor ismét indul.Kezd felbosszantani! :)
  6. Szia! Most vagyok túl ugyan ezen a hibán én is. A probléma nem más, mint levegősödés. Én agusztusban cseréltem szűrőket és jó is volt az autó, de a hidegekben lelevegősödött. A résolajcsöveknél kezdtem én is a vizsgálódást, mert kézenfekvő hibának tünt, de ott minden rendben volt. Traverz gyűrűk cseréje már igen problémás, ezért még adtam egy esélyt magamnak, hogy nem e a gázolajszűrő háznál van a baj. Hál istennek ott volt a hiba. A gumitömítés volt egy kicsit félrecsúszva. Vissza tettem bele az előzőt (szerencsémre nem dobtam ki) és már jó is az autó. Hát röviden ennyi! ...volt akinek a szűrőház volt elrepedve. Ezeket Te is meg tudod nézni és akár javítani is. Sok sikert!
  7. Helló! Arról a visszacsapó szelepről rakhatnál fel egy képet, mert engem érdekelne a dolog. Az én autóm is lelevegősödött, de úgy néz ki, hogy az üzemanyagszűrő tetején levő gumigyűrű cseréjével megodódott a gond./el volt csúszva/ Ha ezután is levegősödne, akkor kipróbálnám azt a szelepet. :blink: Köszi előre is! :rolleyes:
  8. Köszönöm a gyors választ :) , így van merre elindulnom.
  9. Helló Mindenki! :) Y20DTH (101le). A gondom a következő: Reggeli indítást követően a fordulatszám elkezd ingadozni (700-1000 ford/perc) és egy furcsa zaj jön a motortérből. Ha hagyom járni, akkor kb 15 másodperc múlva leáll és csak hosszas indítózás után indul csak újra. Ha az első beindulást követően 1200-as fordulaton tartom kb fél percig, akkor semmi baj és utánna akár egész nap elketyeg alapjáraton. Mikor leáll olyan mintha elfogyna a rendszerből az üzemanyag és azért kell sokáig tekertetni, hogy újra felszívja a gázolajat. Későbbiekben, ha indítok, akkor pöccre indul, de ha eltelik vagy 5 óra, akkor kezdődik az egész előlről. Esetleg valkinek valami ötlet? - mikor üzemanyagszűrőt cseréltünk, akkor csinált ilyet, hosszas vontatás után indult csak be. Ezt leírtam tegnap is, de valamiért nincs itt a fórumon. :) Ha valaki írt rá esetleg valami válasz, akkor az tegye már meg megint! Előre is köszönöm!
  10. Köszi! Szét nézek akkor ahol írtad. AGR=EGR. - amit tesznek az tényleg ugyan az :) , mivel a kipufogó gázt vezetik vissza az égéstérbe, de a működési elvük az más. Az EGR elektromos, míg az AGR vákuumos működésű. Mikor az enyémen elromlott, akkor utánna jártam, hogy mi is ez, és rájöttem, hogy nem más, mint egy 'öngyilkos' folyamat. Mivel egy korommal teli kipufogó gázt vezet a hengerekbe, ahol plusz kopást eredményez, de a környezet védelméért mindent. Egy darabig én is úgy jártam, hogy le volt vakolva ez a nyílás, de az elektronika sokszor hibát jelzett, nem lehetett becsapni. Ilyenkor erőtlen volt a gép. ...meguntam és beruháztam egy AGR szelepre. Röviden ennyi a történet.
  11. Hát tedd! Bár elárulhatnád, hogy miért is? :)
  12. Hibakiolvasásnál még a töltőnyomásérzékelőt is kiadta nekem. Mikor világított a sárga lámpa, akkor 130km/h és vége.Az EGR hol található a Te gépednél. - az egyém 2.0 köbcentis és abban AGR van, csak pont most jött hozzám egyik ismerősöm, mert tudta, hogy volt baj az enyémmel és tanácsot akart kérni. Neki 20-30km után világít a sárga vész és erőtlen az autó. Mondtam neki, hogy vagy légtömegmérő, vagy EGR, de nem találtuk csak a légtömegmérőt. Estleg ha valaki le tudná fotózni, hogy hol találjuk azt megköszönném. Y1.7DT 2001-es.
  13. Az egr szelepre azért vessetek egy pillantást. :) Persze csak tipp, de az enyémen az ment tönkre és a tünetek nagyon hasonlóak voltak a Te gépedéhez.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.