Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

SzTamas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Enese

Legutóbbi látogatók

540 profile views

SzTamas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello. Van egy 2004 év végi 1.7 CDTI H Astrám. Meg vagyok vele elégedve, de sajnos furcsa hangot vettem észre az utóbbi 1 évben. 1900 és 2000 1/min motorfordulatszám között bugó hang hallható. Az benne a furcsa, hogy van amikor hangosabb, van amikor halkabb és előfordul olyan is amikor egyáltalán nem hallani semmit rendelleneset. Az sem mindegy, hogy milyen sebességi fokozatban van. 2-es és 3-as fokozatban a legerősebb a búgás. Ha ezt a fordulatszámtartomány átlépem, vagy ha alatta vagyok, akkor a hang nem hallható. Az a vicc, hogy általában akkor kussol ha valakivel meg akarom hallgattatni. B) Van esetleg ötlet? A vízhőfok tényleg kiíratható a settings gomb folyamatos nyomvatartásával?
  2. 2005 januári. Két évesen vettem. Vizsgákra is én készítem fel. Motorikusan meg a futóműnél megcsinálok rajta mindent, csak az elektronikai résztől fosok mindíg. Egyszer szétkapom ezt a zárat is, csak ez nem olyan nagy probléma, hogy nekiugorjak. Majd ha fellép még valami meghibásodás, akkor azzal együtt megnézem ezt is. Attól függetlenül megvagyok elégedve vele. 1.7 CDTI motorral van felszerelve (100 LE). Nem egy vad, de azért a nyomatékot érezni benne, habár eléggé magas fordulaton adja le. Kicsit kemény neki a hátsó csatolt felfüggesztése, csak úgy pattog le a fekvőrendőrről. Próbálta már valaki chipelni? Mennyire érzékeny rá? Egy 20-30 lovat elbír szerintem. Ugyanez a motor van berakva a Civikbe is asszem. Ha valakinek van róla tapasztalata, megoszhatná. Ja meg még egy kérdés. Nem tudja valaki hogy honnét tudok hozzá letölteni ######a európai térképet MAGYARORSZÁGGAL? Nézegettem már torrentoldalat, de a legrészletesebb térkép szerint is három darab út van Magyaroszágon. Ja és mindíg kiírja hogy érvénytelen CD. Van hozzá jó crack?
  3. Sajnos nem jött be. Túl szép lett volna. Meg mondom néha, ha kézzel bezárom a jobb hátsót, akkor lehúzza a többit is, úgyhogy valamilyen jelátvitel biztos van. Szerintem a végrehajtóelemmel lesz gond. Csak ez az, amit nem tudok, hogy ez most egy villanymotor, vagy hallottam olyat is habár lehet hogy hülyeség, hogy egy kis kompresszor. Ha tudnám pontosan, akkor utána tudnék nézni a neten hogy mennyibe kerül és lehet feleannyiból megúsznám a dolgot, mint amennyit nekem a nagytudású opelszerelő mondott.
  4. Hát elég nehéz leírni. Az ajtónak az oldalsó felén van egy kis ovális furat, egy vékony fekete gumival lefedve. Abba a lyukba, ha belenyomod a kulcsot, (de egy szimpla csavarhúzó is ugyanolyan jó), akkor egy kattanást hallani, és érzed hogy valamit megnyomtál. Ezután ha becsukod az ajtót, akkor már zárva lesz. De előfordult olyan is, hogy amikor így kézzel lezártam a jobb hátsó ajtót, akkor az elektronika lezárta az összes többit is. De ilyen még csak kétszer fordult elő, általában nem. Nem tudom, remélem érthetően írtam le. B)
  5. Sziasztok Nekem olyan probléma lépett fel a H Astrámnál, hogy a központi a jobb hátsó ajtót nem zárja be. Simán ki tudom utána kézzel nyitni, ráadásul akkor feloldja a zárat az összes többi ajtón. Ezt az ajtót külön manuálisan kell bezárnom, utána zárom a többit a központival. A múltkor elvittem egy helyi Opel mágushoz, az meg elkezdett nekem ilyen 50-60 ezer forintos javítási költségekről beszélni. Hát nekem annyit ez nem ér meg, úgy se használom sokat a jobb hátsó ajtót, akkor inkább mindíg bezárva tartom. Azon kívül nem tudom elhinni, hogy ez ennyibe kerülne. A kérdésem az lenne, hogy: Milyen rendszerű az ajtó reteszelő meghajtása? Tud valaki olcsóbb megoldást? Sajnos nem volt időm elolvasni el az összes hozzászólást, ezét lehet, hogy ezt valaki kérdezte már csak nem vettem észre. Ha ez történt, akkor bocs. Kösz a segítséget.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.