-
Hozzászólások
211 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
msanyesz névjegye
- Születésnap 1982-03-22
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=30614
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Debrecen
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Corsa C14NZ
-
Város
Debrecen
msanyesz's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Na látod, azt nem néztem meg! Azért nem, mert amúgy pöccre indul, szépen jár, nem dadog, nem rángat. Nem is gyanakodnék rá, de akkor megnézem. Köszi!
-
Hali! Megnéztem mindent amit írtál, de nem találtam semmi rendelleneset. Minden a helyén van, nincs repedés laza bilincs, látszólag minden oké! Valami egyéb ötlet?
-
Sziasztok! Először is B.U.É.K. Mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Adott egy Corsa B 1993-ból 1.4 8v C14NZ motorral. Szerintetek mi okozhatja azt, hogy az alapjáratom csak akkor áll vissza a normális értékre ha már az autó teljesen megállt? Ezt úgy értem, hogy ha gurulok pl. 40-nel és kiteszem üresbe, az alapjáratom olyan 1100-1200 körül van, sőt, van úgy hogy néha 1800-ig is felmegy és csak akkor esik vissza mikor már megálltam. Ez a jelenség nem sebességfüggő és hidegen - melegen is csinálja. A lényeg, hogy ha az autó mozgásban van magasabb fordulatszámon pörög a motor. Egyébként az alapjárat stabil, kb 800. Az alapjárati motort már kitakarítottuk, ezt a hibaforrást kilőném, hacsak nem maga a motor adta meg magát.
-
Sziasztok! Elnézést ha már volt erről szó, de ezt az 1009 oldalt nem nagyon van kedvem átolvasni. Szóval! Van egy 93-as C14NZ Corsám. Nincs benne szervó. Találtam a neten egy komplett olajos szettet elég jó áron csak nem tudom, hogy jó-e nekem, mert csak annyit írt az eladó, hogy benzines B Corsából van. Nos, ha az említett szervó mondjuk egy későbbi 16 szelepes motorból van akkor is jó nekem? Úgy tudom, hogy csak a ékszíjtárcsa más, mert a 16V-nek hosszbordás van nekem meg ékpályás kellene. Vagy nem jól tudom? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Sanyesz
-
Szia! Igen, ez a mi 1993.12. havi C14NZ B Corsánknak a műszerfala. Az jó lenne, ha menne a fordulatszám is.:-)
-
Sziasztok! Köszönöm a szervós témához történt hozzászólásokat! Az elektromos szimpatikusabb de majd meglátjuk mi lesz belőle. Más! Vasárnap ki akartam cserélni az óracsoportban az üzemanyagszintjelző sárga ikonjának izzóját. Mikor kivettem meglepődve tapasztaltam, hogy nincs benne izzó gyárilag, tehát soha nem is világított. Ha már ki van véve lefotóztam a csatlakozót: Kérdésem pedig az lenne, hogy szerintetek ezzel a csatlakozóval működne egy fordulatszámmérős óra csoport?
-
Sziasztok! B Corsába utólag rakott már valaki szervót? Az autónk 94-es, C14NZ. Ezt csak olajos szervóval csinálták vagy elektromossal is?
-
Sziasztok! Nemrég vettem az asszonynak egy 94-es C14NZ Corsát. Mikor elhoztuk, a tankolásnál észrevettem, hogy a "pisztolyt" normálisan behelyezve is állandóan kiakad és nem nyom benzint. Olyan mintha tele lenne a tank. Akkor a kútra fogtam, mert biztos sz@r a pisztoly, de tegnap megint ez történt. Egyszerűen nem lehet megtankolni úgy, hogy kiakasztom a pisztolyt és had menyjen. Félgázon kell tartani és játszani vele mert állandóan lekapcsol. Valaki találkozott már ezzel a hibával? Vajon mi okozhatja? Fogalazásból soha sem voltam jó ezért elnézést kérek, remélem ki tudjátok bogozni, hogy mit is kérdeznék! :D
-
Nézd! Odaírtam azt is, hogy ha rosszul mondom akkor elnézést! Szerintem nem kellene leb@aszni az embert azonnal! De biztos ezt is rosszul gondolom!
-
Na, hát ez jól hangzik. Legalábbis így elsőre. Most néztem, hogy eltűnt a hirdetés amit belinkeltem. Lehet, hogy elvitték? :blink:
-
Szia! Valószínűleg én vagyok itt a legkevésbé járatos ezekben az autótípusokban, de szerintem az első ajtókban lévő központ zár motor más mint a hátsó ajtóké, mert az első ajtós "vezérlő motor" is míg a hátsó csak sima záró. Lehet, hogy rosszul mondom, ezesetben elnézést. A Vectrámban legalábbis így van.