Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Astra G névjegye

  • Születésnap 1978-07-17

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.sooters.hu

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Astra G's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 2001-es 135000 km, vezérmüszijat is kell cserélni. Maxabóban vettem 44.000km azt mondták volt rajta akkortájt vezérmüszíj cserélve. (remélem mert ha nem akkor már nagyon kellett volna). Ha jól értem a vezérlés szett a vezérmüszíjat is tartalmazza? Szoal össz. 80000?
  2. Pontosan mi is a hibája a javítás alatti autónak? Oké, valami tájékoztató összeget tudnál mondani, hogy mennyi lenne a javítása mindennel együtt? Jövő héten megpróbálom elvinni hozzád....
  3. IDÉZET(uhuhu @ 2009-02-25 - 21:43) * én még olyat nem láttam, hogy a motorvezérlő szar, és csak 1 henger nem megy... ott inkább egyikse megy. Ez nagyon jó hír mert nekem csak az 1-es hengerre írja a gyujtáskimaradást. Az amit tanácsoltrál "kirándulás" az sajnos nem jött be úgyhogy csak a szeleptisztitás marad. Van valakinek tapasztalata hogy mennyibe kerül egy hengernek a szétszedése esetleg alkatrészek kellenek hozzá? Még annyit hogy + olyan jelenség van, hogy mikor elindulok hidegen vagy melegen tök mindegy kb 100 méteren elmulik a rángatás (legalábbis nem érződik olyan intenzitással), aztán újra kezdődik, de olyan is van, hogy meleg motort ha leállítom és azonnal újraindítom nem akar beindulni? Ez hozzátartozhat a henger kormosodás hibához?
  4. Ez nagyon jó hír mert nekem csak az 1-es hengerre írja a gyujtáskimaradást. Az amit tanácsoltrál "kirándulás" az sajnos nem jött be úgyhogy csak a szeleptisztitás marad. Van valakinek tapasztalata hogy mennyibe kerül egy hengernek a szétszedése esetleg alkatrészek kellenek hozzá? Még annyit hogy + olyan jelenség van, hogy mikor elindulok hidegen vagy melegen tök mindegy kb 100 méteren elmulik a rángatás (legalábbis nem érződik olyan intenzitással), aztán újra kezdődik, de olyan is van, hogy meleg motort ha leállítom és azonnal újraindítom nem akar beindulni? Ez hozzátartozhat a henger kormosodás hibához?
  5. Bocs, biztos rosszul írtam a hengerben a szelepről akartam kérdezni, mármint annak a szétszedés takaritásáról. Mivel a meghajtás (plussz szeleptisztító) nem segített és így is azt mondták, hogy valószinü a szelep nem zár be és hogy a hidrotőkével van baj. Ezt nem értettem hogy a hidrotőke ezek szerint összefügg a szeleppel ami állítólag bekormosodott. 135000 km van az autóban 2001-es és én 44000-rel vettem. Olaj 10.000 ként cserélve volt plussz 1 litert utána töltögetek a fedélzeti komput. mindig kiírja ha kevesebb az olaj benne.
  6. Nekem még nem volt kompresszió mérés, ezt most hallom először, hogy ebből meg lehet állapítani, hogy kormos-e a szelep, de én is attól félek, hogy a vezérlő nem jó az enyémben sem, mert az egyik Opeles szerelőnél ahol voltam rákötötte az ARG szelepet a tech mérőre és egyáltalán nem inditotta be (akkor). Másnap elmentem egy computereshez akinél viszont müködött és azt mondta valószínüleg kormos a szelep. Asszem kell csináljak egy kompresszió mérést és is.
  7. Azt lenne jó megtudni valakitől, ha van ilyen tapasztalat, hogy volt-e már olyan, hogy huzatásra nem javult meg és szétszedve megtisztitva a szelepet igen.?
  8. Szia. Nekem ugyanaz a problémám az Astrával. Írd meg majd hogy mi volt vele a gond ha sikerül megjavítani, én már kezdek kételkedni. Nekem a huzatásra nem javult meg és én is végigcseréltem a fentieket. Most elviszem valahova szelep tisztításra, ha attól sem javul meg valószínü, hogy csak a motorvezérlő marad ami az én esetemben kb 90000 ft
  9. Köszi. Azt nem értem nekem miért mondtak hidro tőkét? Az hogy kapcsolódik a kormos szelephez?
  10. Ha mégis szelep kormosodás az oka az mennyibe fáj kitisztítani?
  11. Köszönöm a tippet. A 2000 kilómétert autópályán tettem meg, töltöttem a benzinbe szeleptisztítót de nem javult. Viszont van még egy érdekes jelenség, hogy amikor beindítom a motrot hidegen vagy melegen tök mindegy egy kis időre mintha teljesen megjavulna (500m legalábbis minimális a rángatás), aztán újra kezdi a rángatást és villog a lámpa. Remélem ez még nem zárja ki a kormosodást, és nem a motorvezérlővel van a baj. Szerintetek?
  12. Ide irányítottak a fenti problémámmal. Hátha tudnátok segíteni...
  13. Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor). Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani" Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni?
  14. Sziasztok. Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor). Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani" Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.