Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Istvan1st

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

Istvan1st's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A következő kérdésben kérném a segítségeteket. 2004 es Z14ZXEP digitklímás H példányom van. Amikor a klímát bekapcsolom működik rendesen viszont a ventillátor bekapcsol megy mint az őrült majd 15-20 másodperc múlva kikapcsol. Majd megint kicsivel később bekapcsol mint az őrült majd megy 15-20 másodpercet és kikapcsol. Idáig azt derítettem ki, bár nincs megerősítve, hogy a ventilátornak van 3 fokozata, az 1-2 fokozat kéne a klímához a 3. pedig a motorhűtéshez. Állítólag valami ellenállás ment ki benne, így csak a 3-ik legnagyobb fokozat megy benne. Ami a klíma szempontjából nem egészséges mert túl nagy nyomás keletkezik a csövekben. Valaki találkozott már ilyennel? Mi a megoldás? Csak a ventilátor csere? Tudtok esetleg egy hozzáértő szerelőt aki már javított hasonlót és meg tudná nekem nézni Budapest vagy környékén? Előre is köszönöm. Üdv, István
  2. Sziasztok! Új vagyok az Astra H-sok klubbjában. Nemrég vettem egy 2004-s 1.4-s (Z14XEP) ENJOY (5 sebességes manuális váltó) és a következő problémával találtam szemben magam: Kb. 80-100 km esetleg 120-140 km folyamatos utazás megtétele esetén esetén menetközben a sárga autó+villáskulcs kigyullad, ég egy darabig elalszik majd kis idő után ismét kigyullad ég egy darabig majd elalszik és így tovább. Majd a végén égve marad és már egyre kisebb időkre alszik el. Mindezt rendszertelenül csinálja különböző sebességeknél fordulatoknál egyaránt. Teljesítményben, menetdinamikában semmi rendelleneset nem tapasztalok. Megpróbáltam leállítani kicsit pihentetni utána újraindítani. Indítás után egy darabig nem ég majd ismét kezdődik. Amikor csak rövidtávokra megyek 10-50 kilométer nem produkálja indítás után elalszik és nem is gyullad ki. Kezelésiben olvastam, hogy kis felvillanásokkal nem kell foglalkozni, viszont ha indítás után égve marad, vagy menetközben kigyullad akkor az motorvezérlő elektronika hibája lehet. Ha igen akkor komplett vezérlés csere ? :D "Fék+gáz pedál kinyom üresben gyujtásráad"-ra nem ír hibakódot viszont a motor szimbólum sárga lámpa (asszem "check engine" a neve) elalszik majd 6X szabályosan felvillan (3X lassan majd 3X gyorsan). Ez valami hibakód lenne? Lehet ezt valahogy értelmezni, hogy mire utal? Előre is köszönök minden segítséget! István (Z14XEP, ENJOY, ...the challenge!)
  3. Sziasztok, Egy kis tanácsra lenne szükségem. Van egy 1.7 ISUZU dízel 98as Corsa Combom. Most volt rajta olajcsere. Kb. 200 kilométert tettem meg az autóval és az olajszint kb. 2-3 decivel emelkedett. Az olaj fekete és nem habos. A motor szépen jár pöcre indul, izzító gyertya csere olajszűrő levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere megvolt. Mi kerülhet az olajba? Gondolom vagy víz vagy gázolaj? Ha víz lenne akkor habos lenne, de nem az olaj sötét be is feketedett. Amennyiben üzemanyag kerül bele akkor melyik alkatrész lehet a bűnös- Porlasztó? Adagoló? Minden tanácsnak örülnék. Köszi előre is. Istvan1st
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.