Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pok81

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vivaro
  • Város
    Mezőcsát

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pok81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia mindenki akivel beszéltem eddig furcsálta. Szerintem ha telítődik a szűrő akkor sem kéne átengedni a dzsuvát max. korlátozódik az áteresztő képssége. Ennek viszont nem tapasztaltam jelét. Az autó nem rángat, nem torpan meg gázadásnál, amikor épp szüksége van naftára.
  2. Opel szakszervízben volt cserélve kb. 9 ekm-el ezelőtt, mikor vettem az autót. A szaki aki most csinálta az azt mondta, hogy javasolná a cserét. Így ki is cserélte. Azt mondta, hogy úgy nézett ki a szűrő, mint amit még soha nem cseréltek. (Itt akkor két szervíz közül valaki kummant....) Elmondása alapján az újonnan beszerelt szelep vezérlőtengelyét felpolírozta, mert olyan mechanikai sérülések voltak rajta (amiről képet is küldött) amik akadályozták a mozgását. Dobált is egyébként hibát néha indításkor. Ő azt mondta hogy a minimális befecskendezési menyiséget nem tudta betanulni a szelep a meghibásodás miatt. 2 napja van nálam a vas, azóta eddig se villáskulcs piktogram, se lengedező alapjárat. Ez mondjuk úgy is majd hosszú távon derül ki. A szaki azt mondta, hogy mindenképp javasolná az átmosást.
  3. Sziasztok! Nem rég vásároltam egy J-s ST-t A17DTR 110le-s motorral 150 ekm-el. Az itt már említett alapjárat probléma nálam is jelentkezett. Elvittem szakszervízbe, ahol a porlasztó csúcsok bevizsgálása mellett kicserélték a nyomásszabályzó szelepet is (Elviekben eredeti DENSO-t építettek bele). Az alapjárat rendbe is jött, de sajnos kb. 3 ekm megtétele után ismét jelentkezett az ingadozás. Inkább csak hideg motornál. Elképzelhető, hogy ennyit bírt a szelep? A szervíz szerint el van koszolódva az üzemanyag ellátó rendszer, ami miatt akár hányszor cserélek szelepet az úgyis tönkre fog menni. Át kellene mosni az üa. tartályt, gondolom csöveket stb. Tapasztalt már valaki ilyet? Köszönöm.
  4. Üdv. Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani? P.
  5. pok81

    Motor

    Sziasztok. Megvolt az alapjárati motor tisztítása. Minimális dzsuva volt rajta. A fészkét is kitakarítottam. A fojtószelep és környéke tisztának mondható, ezért azzal nem foglakoztam különösebben. A remegés sajnos továbbra is megvan. Beszéltem egy cimborámmal, aki 2004-ben vett ugyan így egy 8 éves x16sz-s kombit, és mondta hogy neki is így remegett, ne foglakozzak vele. Közben sikerült a vezérlés elemeit is lecserélni. Mondjuk ez nem volt elsődleges, de mivel a termosztát az egész mögött van, hát legyen. Olcsó kör volt és legalább tudom hogy honnan számít a 60 ekm, és az 5 év. P.
  6. pok81

    Motor

    Szia. Köszönöm Nektek az instrukciót, hétvégén bele is vetem magam a dologba. P.
  7. pok81

    Motor

    Köszi, az alapjárati motor tisztítását más is javasolta, ez lesz a következő lépés, a folytószelepházra mondjuk nem gondoltam, de ártani nem árthat. Féktisztítóval ki lehet pucolni ugye, vagy van valami más?
  8. pok81

    Motor

    A vákuum csövek látszólag rendben, de azért meg fogom nézni alaposabban is, köszi. Sajnos csak hétvégén van igazán lehetőségem szerelni zárt helyen, de meg fogom nézni. Köszi. P.
  9. pok81

    Motor

    Sziasztok. Én új vagyok. Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2001-es x16szr motoros F-es astra kombit. Azt tapasztaltam, hogy alapjáraton ha belemegszik a motor be-be remeg a motor. Olyan mintha kihagyna, vagy meg akarna fulladni. De csak melegen, és alapjáraton, amikor esik vissza az alapjárati fordulatszám. Zavaróan érezhető, mondjuk egy pirosnál való megállásnál, a kormányon, vagy az egész kasznin, felnyitva a motorháztetőt pedig látható, hogy bebillen a motor. A teljesítménye szerintem megfelelő, túlfogyasztása nincs az autónak. A gyertyákat már próbáltam cserélni, (NGK-GM) az nem hozott javulást. A hőmérséklet szenzort néztem, az is szépen csökkenti az ellenállását a hőmérséklet növekedésével, tehát nem hiszem hogy ez lenne a baj. Azt tapasztaltam, hogy a termosztát állandóan nyitva van, de gondolom nem ez lehet a hiba forrása. Diagnosztikai műszerrel volt vizsgálva, hibakód nincs, a lambdaszondát is szépen kezeli. Ha esetleg valakinek volt már ilyen panasza, és esetleg sikerült orvosolnia, megköszönném, ha valami infóval tudna szolgálni. Köszi. P.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.