Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ekeb

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    48
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Ekeb névjegye

  • Születésnap 1971-09-09

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Környe

MOTE klubkártya

  • Város
    Környe

Legutóbbi látogatók

1.577 profile views

Ekeb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Szia Handbrake! Köszi a tippeket. Én is hasonlókra jutottam... Az természetes, hogy a munka pénzbe kerül, ezzel semmi gondom nincs. Csak nem szeretnék pld. adagolót cserélni (bontott kb 40 + a munkadíj szintén) és utána ott lenni, mint az elején, mert mégsem az.... Én is gondoltam talán vezérlés átugrásra, mert (igaz más autónál) az produkált hasonló alapjáratot. Bár ezeken akkor szokott ugrani, ha fellazul az olajpumpa fogaskerék rögzítőcsavarja, de akkor az olajnyomás lámpa is égni vagy villogni szokott. De majd az idő megoldja :) :) :) A szerelő ismerősöm is azt mondta, hogy lehet, hogy csak dugulás. Pénteken hozzák haza, hétvégén nekiállunk.Köszi még 1x ! Üdv
  2. Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott hasonló hibával, és tanáccsal szolgál. Vettem egy 1.7 DTI 2001-es Astra G-t (Isuzu Y17DT). Valós 200ezer km. Motorhibásan, olcsón. Azt hittem tipikus adagoló vezérlő, ezért vittem egyet magammal. Az enyém 1 éves, 100%, hogy jó. P251 hibakód, meg izzítás, de gondolom az tárolt lehet. Hibakód törlés, vezérlő csere. Beindul 2-3 tekerés után, de nagyon egyenetlenül jár. Olyan, mintha 1 (vagy 2) henger nem menne. A motor is nagyon rázkódik, de van alapjárat, nem áll le. Nagyobb gázadáskor, váltáskor leáll. Mivel nem mertem így menni vele, ezért trélerrel jön majd haza (Ausztria). Hibakód nincs a járatás után. Motorvezérlő száraz, nincs benne gázolaj. Biztos, hogy nem adagoló vezérlős – az eredetiét hazahoztam, és az én autómmal kipróbálva is tökéletes. Volt a családban eddig kb 6-7 db DTI Opel, eddig ilyesmiről még nem is hallottam. A szokásos típushibákat végigjártuk, de erre egyelőre nincs ötletem. Van valakinek esetleg valami ötlete, tapasztalata hasonló esetben? Nem szeretnék feleslegesen százezreket költeni rá, aztán kiderülne, hogy csak egy „apróság” volt a baj. A válaszokat előre is köszönöm! Gábor
  3. Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott hasonló hibával, és tanáccsal szolgál. Vettem egy 1.7 DTI 2001-es Astra G-t (Isuzu Y17DT). Valós 200ezer km. Motorhibásan, olcsón. Azt hittem tipikus adagoló vezérlő, ezért vittem egyet magammal. Az enyém 1 éves, 100%, hogy jó. P251 hibakód, meg izzítás, de gondolom az tárolt lehet. Hibakód törlés, vezérlő csere. Beindul 2-3 tekerés után, de nagyon egyenetlenül jár. Olyan, mintha 1 (vagy 2) henger nem menne. A motor is nagyon rázkódik, de van alapjárat, nem áll le. Nagyobb gázadáskor, váltáskor leáll. Mivel nem mertem így menni vele, ezért trélerrel jön majd haza (Ausztria). Hibakód nincs a járatás után. Motorvezérlő száraz, nincs benne gázolaj. Biztos, hogy nem adagoló vezérlős – az eredetiét hazahoztam, és az én autómmal kipróbálva is tökéletes. Volt a családban eddig kb 6-7 db DTI Opel, eddig ilyesmiről még nem is hallottam. A szokásos típushibákat végigjártuk, de erre egyelőre nincs ötletem. Van valakinek esetleg valami ötlete, tapasztalata hasonló esetben? Nem szeretnék feleslegesen százezreket költeni rá, aztán kiderülne, hogy csak egy „apróság” volt a baj. A válaszokat előre is köszönöm!
  4. Sziasztok! Tudom, hogy Corsa fórum, de itt is feltenném, ha nem gond. Segítséget kérnék, illetve tapasztalatokat, mielőtt feleslegesen szabadítanának meg sok pénztől... Van egy 2006-os 1.3 CDTI Opel Merivánk. Valós 135000 km. Alapvetően jól működik, de most vacakol valami, de nem állandóan. Lejtőn lefelé üresbe téve sípoló hangot hallatott. Vissza sebességbe, és nem gyorsít rendesen. Mintha csúszna a kupplung. De úgy sípol, mintha csapágy szólna előröl. Szabályosan fütyül. Vissza üresbe, 1-2 gázfröccs és minden rendben. És ezt az elmúlt hónapban csak 2-3 alkalommal csinálta. Egyébként tökéletesen működik, és többször próbáltam előidézni a problémát, nem sikerült. Ha kupplung tárcsa lenne kopott, gondolom az folyamatosan jelentkezne. És az nem sípolna. Várom az esetleges tapasztalatokat, ötleteket. Köszönöm szépen!
  5. Ekeb

    Meriva A

    Sziasztok! Segítséget kérnék, illetve tapasztalatokat, mielőtt feleslegesen szabadítanának meg sok pénztől... Van egy 2006-os 1.3 CDTI Opel Merivánk. Valós 135000 km. Alapvetően jól működik, de most vacakol valami, de nem állandóan. Lejtőn lefelé üresbe téve sípoló hangot hallatott. Vissza sebességbe, és nem gyorsít rendesen. Mintha csúszna a kupplung. De úgy sípol, mintha csapágy szólna előröl. Szabályosan fütyül. Vissza üresbe, 1-2 gázfröccs és minden rendben. És ezt az elmúlt hónapban csak 2-3 alkalommal csinálta. Egyébként tökéletesen működik, és többször próbáltam előidézni a problémát, nem sikerült. Ha kupplung tárcsa lenne kopott, gondolom az folyamatosan jelentkezne. És az nem sípolna. Várom az esetleges tapasztalatokat, ötleteket. Köszönöm szépen!
  6. Szia Tudom, hogy a 380 izzítás, törlés után nem jött vissza. Lehet hogy átmeneti hiba volt. Tapasztalat alapján az isuzu (1.7 DTI) melegben szinte izzítás nélkül is indul. Max 1 percig kicsit dadog. az üzemanyag a gyanús. Talán mennyiségszabályozó szelep. Viszek magammal aztán meglátom... Azért köszi!
  7. Üdv! Én egy op-comot rádugnék mindenképp, és élő adatokat néznék. Ha jók a porlasztók és a turbó, akkor mindenképp levegő/üzemanyag probléma. Előfordulhat, hogy sokkal több üzemanyagot ad, mint ami kellene. Pld: hibás légmennyiségmérő vagy kicsit lyukas turbócső. Sok beszívott levegőt mér, de kevés jut be és a sok üzemanyagot ad hozzá. Üdv
  8. Üdv mindenkinek! Segítséget, tanácsot kérek, mindennek örülök! Vettem egy isuzu 1.7 DTI astra kombit, 2001-es. 150 ezer km-el, elvileg valós km-el Ausztriában, tulajdonostól. Az autó szép, sok új alkatrésszel. Elvileg motorhibával, amiről tudtam. Azt gondoltam a szokásos adagolóvezérlő, de úgy tűnik nem. Vittem magammal Opcomot, és 2 db csere adagoló vezérlőt. ( 1 sajátom, 1 opelből kölcsön, tuti jók!) De sajnos hiába cseréltem, nem javult meg... P0380 és P0251 hibakód. a 251-es elvileg a mágnesszelep hibára utal. Az adagoló bontatlannak tűnt, rajta volt a sértetlen gyári habszivacs borítás. Némi adagoló kocogtatás után nagynehezen elindult a motor, padlógázon tartva ment kb 10-15 másodpercig 1500 körüli fordulaton, majd szép lassan lecsökkent, és megállt. Sajnos szerszám nélkül nem sokra mentem, úgyhogy a gázolajszűrő házat nem tudtam megnézni, hogy van-e gázolaj benne.... A tank elvileg 3/4-ig tele. Úgyhogy ott hagytam a kicsikét, és most kell kitalálnom, hogy megyek szerelni, vagy autómentőt küldök érte. Tudom hogy a távgyógyítás gyurcsók bácsi asztala, de örülnék hasznos tippeknek. Ha haza kell hozatnom trélerrel, az minimum 100 papír.... Ha meg kint orvosolható "apró" probléma, akkor 20 ezerből megvan az út. A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
  9. Szia! Ha kiveszed, és megmondod a gyári számát, akkor talán tudok segíteni. Üdv: Gábor
  10. Ekeb

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok! Van egy 2002-es G Astrám. Benne egy VDO CDR500 (E) CD-s rádió. Akksi csere után rádió "SAFE".... Kódkártyát nem találtam, már írtam a Német szerviznek, de semmi válasz eddig. (Kinti kocsi) :icon4: Tudna valaki segíteni? 2 próbálkozást már kiiktattam...... :icon4: Adatai: GM050011123960 VDO 326559176 No: 24 469 302 Előre is köszönöm! :D
  11. Sziasztok! Van egy 2004-es C Corsám. Blaupunkt CAR 300 rádióval. Javítás után nem indul, kódot kér. Kártya nincs... :D Tudna valaki segíteni? Gyári szám: GM020335454583 Köszönöm! :D
  12. Sziasztok! Van egy 2004-es C Corsám. Blaupunkt CAR 300 rádióval. Javítás után nem indul, kódot kér. Kártya nincs... Tudna valaki segíteni? Gyári szám: GM020335454583 Köszönöm!
  13. Sziasztok! Van egy 2002-es 1.7 DTI Corsa C-m. Digitklímás, navis. Pár napja megjelent a villáskulcs a műszerfalon... TECH2-vel megnéztem, hibakód: P1530 : A/C relé alacsony feszültség... A klíma kompresszor sem kapcsol be. Tipp valakitől, hogy mi lehet a gond, illetve merre találom a klíma vezérlő relét?! Köszi előre is!
  14. Szia Wessz! Köszi a lehetőséget, remélem élhetek vele. Sajna elvinni nemtudom, mert lejárt a műszakija, s jövő héten megy csak. A probléma továbbra is fennáll. Új akksival teker mint az őrült, de nem indul. Viszont ha egy pici spay-t kap, akkor rögtön beindul, s utána tökéletes. Tolásra szintén könnyen indul. Úgy tűnik, indítózás közben nem kap anyagot. Nincs tipped, hogy mitől lehet ez? Immo? Tökéletes kompresszió, izzítás - minden. Valami elektromos cumi lesz. Ha nem állítod le, akkor kimegy a világból, s erős is. Üzemmeleg megállás után ismét nem indul. Csinálta ezt tavaly is, de elmúlt, s hónapokkal később újra jelentkezett. Jó lenne, ha kiderülne mi okozza ezt. Környén lakom Tatabánya mellet, amint látom te Törökbálinton. Ha tudsz, küldj elérhetőséget! E-mail: ekeb@freemail.hu Köszi szépen! Jó hétvégét! Szia: Gábor
  15. Hali Wessz! Látom itt vagy. Egy gyors kérdés, hátha van jó tipp. Tavaly csináltunk egy Astra G 1.7 DTI Y17DT-t. Teljes motorgenerál volt rajta (komplett új blokk+hengerfej javítás). Vezérműszíj szakadás miatt. Tökéletes kompresszió, azóta minden oké. Pár hónapja vezérlő elektronika javítás, mert a tipikus hiba jött elő. Most ismét nem indult. Adagoló fejszelep csere - pöcc röff. Tegnap zöldkártyázás után megint nem indult. Bikázás - teker mint az őrült, de nem indul. Viszont "betolásra" fél méter alatt beindul. Nincs tipped? Az akksi lehet hogy kuka, mert hamar lemerült, azt ma megnézetjük. Vagy lehet, hogy az önindító beleszól? Biztos, hogy elektromos szivatás lesz, de már minden ki lett cserélve, s mégis néha előjön a hiba. Ha megy, akkor tökéletes. Erős, nem füstöl, nem dadog - és fogyaszt vagy 4,5 litert. Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.