Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tcxbalage

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    230
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

tcxbalage last won the day on December 12 2020

tcxbalage had the most liked content!

Személyes információ

  • Lakhely
    Bp & St

MOTE klubkártya

  • Város
    st

Legutóbbi látogatók

1.979 profile views

tcxbalage's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. hello. Vectra C, 2 zónás klima, olyan problémám van, hogy a nagy középső gomb már eddig is szarakodott, ugrált a fokozat véletlenszerűen tekerésnél, valamint a nyomógomb funkciója sem működött, de ha egyszer sikerült beállítanom egy adott fokozatra akkor örökre ott maradt, és ment a fűtés rendesen. tegnap viszont teljesen megszűnt a fűtésem, bármilyen fokozatra állítom, a kijelzőn ugyan látom, hogy változik 1 és 7 között az érték, de a ventillátor egyáltalán nem megy. a többi funkció működik a hőfokszabályzás és hátsó ablak fűtés továbbra is vezérelhető. a kérdés, hogy vajon a vezérlő adta-e meg magát vagy a ventillátor szabályzó egység (vagy mi a neve).
  2. Sziasztok, Vectra vásárlás előtt állok, volt már C-s 2.2 dízelem, most az 1.9 (120LE) verzióban gondolkodok. Tudnátok mondani egy pár dolgot ami segíthet a döntésben, pl. mik a típushibái, mire kell figyelni amikor ami problémaforrás lehet meg bármit ami segíthet abban, hogy ne szaladjak bele valami drága javításba egyből vásárlás után. Mennyi kilométert bírnak ezek az 1.9-es motorok komolyabb generál nélkül? Balázs
  3. Nekem a generátor volt csapágyas, ugyanezt csinálta. Meg hangja is volt, mint amikor csúszik az ékszíj, de melegen abbahagyta.
  4. Nem, a motorborító idomot - vagy mi a neve - amit 3 csavar fog mindenképpen le kell venni, anélkül nem látni.
  5. Itt ugyanaz a gond: http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/sho...t-Switching-Off Ezt az alkatrészt említik: "air regulator unit" meg egy relét ami a biztosítékok mellett van, ha jól értelmeztem.
  6. Csak tippelni tudok: van a ventillátor mellett egy hőkapcsoló relé (heathet blower resistor), lehet, hogy az adta meg magát.
  7. Nem sértésnek, kioktatásnak vagy lebaszásnak szántam, bocs ha annak tünt :D Maga a cső és a T-idomok pár ezer forintnál nincs több, javítását pedig magadnak is megcsinálhatod, ha van rá 10 perced. Arra készülj, hogy a csere után jó eséllyel nem fog indulni az autó könnyen, mivel levegőt kap az üzemanyag rendszer. A csö valóban "lyukas" (ha ez a gond) de ezek inkább csak repedések (az elért gumi miatt) és levegőt enged a rendszerbe, ami miatt a nafta visszafolyik a tartályba. Ha jól tudom.
  8. Megtaláltam: http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=819032 A vicces az, hogy pontosan ugyanerre a kérdésedre adtam uyanezt a választ hónapokkal ezelőtt. Látom ezek szerint azóta sem sikerült utánanézni :D
  9. Mármint ha a motor hideg (tehát a napi első indítás) vagy ha a külső hőmérséklet hideg? Ha az első eset van akkor az lehet a résolaj cső elhasználódása, cseréje olcsó és egyszerű, nemrég belinkeltem itt valamerre, hogy kell csinálni.
  10. Ilyet kinálgattam nemrég eladásra én is, tökéletes, mindig igazat mondott eddig :lol: Az ár kicsit húzós, 25 fontért vettem az ebay-en anno. szerk: KLIKK IDE, 5 fontért postáz Mo-ra.
  11. Klassz lett, tiszta új, a neve pedig EGR (Exhaust Gas Recirculation). Szerintem :lol:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.