Jump to content

xXxGáborxXx

Forummember
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About xXxGáborxXx

  • Rank
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G z12xe
  • City
    Budapest
  1. Sziasztok, Lenne egy problémám: Egy hosszú kirándulás közben megálltam az autóval egy fél órára és ezután nem akart beindulni. (Az autó egy Z12XE motorkódos G) Próbálkozások után csak beröffent de az alapjárat 500 és 1500 között ingadozott és a motorvezérlőnek a sárga villáskulcsos lámpája folyamatosan világított. A gázpedálra meg egyáltalán nem reagált. Jobb ötletem nem lévén lekötöttem az akkut, vártam vele és visszaraktam hátha történik valami jó. Elsőre semmi de második próbálkozásra kialudt a kisautó és visszakaptam az irányítást is. A motornak az alapjárata viszont emelt maradt, mintha a szívató rajta lenne folyamatosan. De nem is érdekelt rápróbáltam és hazajöttem vele amíg mozgott rendesen. Az autópályán tulajdonképpen jól viselkedett csak tényleg olyan mint a régebbi bovdenes szívatós autókban, hogy mintha szaladna a kocsi magától. A hibakódokat kivillogtattam és a következő eredmény jött ki. P0120 Fojtószelep/gázpedál helyzet érzékelő/kapcsoló A áramkör P0220 Fojtószelep/gázpedál helyzet érzékelő/kapcsoló B áramkör Tippnek azt kaptam, hogy a gázpedálom ment tönkre. De zavar engem az a fojtószelep szó benne. Szerintetek? Segítségeteket előre is köszönöm! UPDATE: A hiba közben kijavításra került. A gázpedál cseréje úgy néz ki megoldotta a problémát. Azóta jó pár indítás és kb 250 km megtétele után nem dobja fel a hibakódot és az autó rendben működik. (hátha a jövőben valakinek ez segítségére lehet)
  2. Sziasztok! Tegnap délután bementem munkába és a parkolóban ahogy megálltam behúztam a kéziféket reflex szerűen. Na este a jó kis mínuszokban be is fagyott. Próbáltam rángatni meg kicsit előre hátra hintáztatni a kocsit hátha kienged de semmi. Mivel az ember azért haza szeretne érni még éjfél előtt gondoltam elindulok aztán majd kienged ha nem akkor nem messze van egy mosó majd ott megpróbálok valami szárító funkcióra bemenni hátha a meleg jót tesz neki. Csak mivel fel kellett hajtanom az autópályára kb 500 méter megtétele után a tükörben már láttam is a hátsó dobfékből előtörő füstcsíkot. Azonnal félreálltam h hagyjam lehülni. Aztán álltam még további kb 20 percet és gondolom ahogy melegedett át lassan az autó végre kiengedett a fékem is. Hazamentem próbálgattam a fékeket de nem éreztem semmi rendelleneset a szagon kívül. Tudom, hogy nem szabad télen behúzni a kézit, de most már ez van megtörtént sajnos az eset. A kérdésem az lenne, hogy most szedjem szét esetleg vagy ilyenkor valami maradandó károsodás éri a fékrendszert? Érdemes elvinni szerelőhöz megnézetni, cserélni? Válaszokat előre is köszi!
  3. Sziasztok! Tudnátok nekem ajánlani valami jó kárpittisztító szert? Tele van foltokkal ideje lenne nekiugrani... itt a jó idő :)
  4. Köszi a segítségeteket! Akkor rendelek mert így elég kellemetlen közlekedni...
  5. Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az index bajuszkapcsolóm valószínűleg kontaktos lett. Magától kisebb nagyobb bukkanókra villogtatja nekem a refit. A kicserélése csak annyi, hogy a kormányoszlopról lecsavarozom a műanyagot és akkor azt ott ki kell pattintani vagy hogy van? Valaki csinált már ilyet? Szereznem kell bontóból egyet mert újonnan 12 ezer körül van...
  6. Köszi! Sejtettem, hogy zúzás lesz a vége csak azt hittem van valami finomabb megoldás. Akkor szerintem kiveszem a kesztyűtartót mert pollenszűrőt is cserélek és megbirkózok vele a földön. :D Amúgy ha kitöröm nem lesz baja az alapnak. Az új rendesen bele fog menni?
  7. Sziasztok! Meg tudjátok nekem mondani, hogy a kesztyűtartónak a két műanyag tartókengyelét hogyan kell leszedni? Már mind a kettő el van törve és cserélni szeretném. Elvileg egy fényképen bepattintósnak láttam de tiszta erőből feszítem sem jön le sehogy... :unsure:
  8. Hát a másik akkut nem tudom hova tehetném ízléses helyre úgyhogy marad a kondenzátor. Ameddig ez nincsen gondolom nem okoz semmiféle problémát ugye? És ha a világítás mellett az elakadásjelzőt bekapcsolom zene nélkül akkor is tapasztalom a halványodást villogásoknál. Régebben mintha nem lett volna ez vagy csak nem figyeltem fel rá... Most egy kicsit öregebb 45 Ah-s akku van az autóban. Egy új nagyobb teljesítményű nem segítene? Köszi
  9. Sziasztok! A problémám a következő: raktam a kocsiba mélyládát meg erősítőt. Nem olyan nagy cucc csak 350W. A baj az, hogy ha megyek éjszaka akkor elég látványosan a zene ütemére halványulnak a fényszórók meg minden ami világít a kocsiban. Meg ha például bekapcsolom az elakadásjelzőt akkor is. Ez természetes vagy valami az elektronikában haldoklik? Esetleg akkumulátor vagy feszültségszabályozó? Józan ésszel nem gondolnám, hogy ekkora áramfelvételtől ennek ilyen látványosnak kellene lenni. Jóval nagyobb zenéhez szoktak kondenzátort rakni, csak legalábbis úgy tudom. Valami ötlet? Előre is köszi ;)
  10. Köszi! Majd ünnepek után kicserélem akkor. Most már csak ezt mutatja: - -°C :lol: Néztem neten majdnem 5 ezerbe kerül az a kis jeladó. Hőmérőnek kicsit drága :D
  11. Sziasztok! A külső hőmérséklet jelzőm tegnap 52 fokot mutatott. Este mikor jöttem haza melóból már majdnem 70-et... :D Gondolom a lökhárítóban lévő kis érzékelőt kell cserélni ugye? Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :lol:
  12. Sziasztok! Hogyan lehet beépíteni utólag ködlámpát a kocsiba? Kell másik kapcsolót venni vagy a vakdugó helyére kell csak venni kapcsolót? A kábelezés alapból benne van? Köszi a segítséget!
  13. Hát most kap még pár napot és figyelgetem mi a helyzet vele. Ha tényleg fogy akkor visszaviszem ahol csináltattam. Vállaltak rá 6 hó garanciát. És még csak 4 telt el kb. Igaz a garancialevelet nem találom de a számlák megvannak.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.