Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

apple85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    16
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    NEM ADOM MEG

apple85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello mindenki! A nopokban felmerült nálam egy szokatlan dolog és remélem tudtok benne segíteni. A probléma a következő: Amikor a kocsira ráadom a gyujtást és inditozok, akkor a kulső, belsö keringetö gombja halványan illetve erősebben világít, villog . Beinditás után semmi ilyesmi. A funkciók rendesen működnek és nem villog. Leállításkor és gyultás levételkor, szintén villog hol gyengén hol erősebben, de utána semmi. szerintetek mit nézzek meg rajta? Egy kicsit parázok nehogy kigyulladjon.. 2 hónapja pollenszűrő csere volt, lehet, hogy a szerelő rosszul rakott vissza valamit? Az auto tipusa 2001.03. 1.4 16v z14xe sedan klíma van. Esetleg pesten tudtok vill. szerelőt, mert most költötem fel és még nem nagyon ismerem a szitut a nagy városban. Köszi előre is. Norbi
  2. Helloka! Nekem is ilyen probléma lépett fel, hogy a 3. hengerem nem kap gyújtást: 1 évvel ezelőtt kezdödött a történet. A gyári gyertyákat kicseréltettem, mert már sok volt benne a kilométer. Gyári gyertya lett beletéve. A következő héten nem kapott a 3. henger gyújtást. A szerelő azt mondta trafó baj. (érdekes, gyertyacsere előtt nem volt semmi baja) Trafóra összegyüjtöttem a lovét és sikerült belevenni egy utángyártottat. Az új trafó beszerelése után 1 hétre megint nem kapott 3. henger gyútást. Itt szétszedte a szerelő és asszem valami vákumot mért és az jó volt. Azt mondták előfordul mert még új. (ezt azért nem hittem el). Ezután kitavaszodott és a gondom el is múlt.... Nyáron semmi baja nem volt. Most ismét beköszöntött a rossz idő és megint kezdi a sz.. rakodást csak most annyira,hogy menet közben egyfolytában villog a sárga tengeralatt járó és nem akar menni meg szétrázza a kasznit.. :) Ezt a problémát hideg motorral csinálta eddig, de sajna most már meleg motornál is. Az akkumulátort a héten cseréltem, mert gyenge volt. Ez sem javította meg a problémát. Amit viszont észrevettem hogy idegességemben tövig, de talán már az első lökhárítóig nyomtam a gázpedált és akkor elkezdett normálisan járni a motor és gyorsult is. amint viszaengettem pár centit rögtön vissza is jött a baj. Esetleg valami vezeték, generátor, szénkefe, öninditó lehet a baj??? Nem szeretnék venni megint trafót meg új gyertyákat bele. Motorkódom: Z14XE 2001 évjárat. Bármi ötlet érdekel, mert ha rövid időn belül nem javul meg baltával szétverem :lol: és visszaadom a banknak :lol: Köszi Norbi
  3. Hello hello mindenkinek.. <_< Egy olyan probléma merült fel nálam mostanába ami "még" nem volt nekem, ezért szeretnék tanácsot kérni, hogy mit csináljak. Az autom 2001.03 havi 1.4 16v Z14xe. A probléma a következő: A sárga lámpám világitott mint egy karácsonyfa. Elmentem a szerelőhöz és kiolvasta, hogy valami EGR szelep a ludas kilötte a sárgát és kész. 2-3 nap múlva megest be-be villant, és ma teljesen világit. Gondolom megint ezzel az EGR szeleppel van probléma. Ezt hogyan lehet orvolsolni, vagy esetleg cserélni kell mennyibe fájna ez a szelepcserés dolog? előre is köszi a válasz és a benzingőz legyen veletek..
  4. Helloo Én annyit tudok a motorcseréről, hogy fater kocsijában cserélni kellett. Ez nála úgy történt, hogy a bontóból megvette a bele való motort. Minden úgyan az volt. (évjárat, henger térfogat ....) a szerelő beletette a megvásárolt motort és annyit mondott, hogy a vizsgáztatásnál kell a papírokat megcsinálni addig nem kell vele foglalkozni. Elérkezett a vizsga ideje és a vizsgabiztos nem csinált ügyet belőle átment a vizsgán, csak jelezte hogy a papírt most kell megcsinálni.... a motorcsere és a vizsga között 1 év telt el..
  5. azt nem tudom, hogy a hátsó kerekeknél lehet-e használni, de én úgy vettem észre, hogy a kerékküllőbe belekapaszkodok vagy esetleg a gumiba és oldal irányba megrángatom oda-vissza ha kattok akkor kb 80% hogy kivan. Nem tudom más mit tanácsolna ....
  6. tudom milyen a kuplungos dolod, mert 3 hete csere volt ;) az egész kocsi elejét, alját szét kellett bombázni neki. és most mindennek jónak kellene lenni-e de sajna nem az, mert valami nagyon rossz hangot ad ki gyorsításnál és csak 1500-2000 között.. a szerelő azt mondta várjunk vele, mert lehet hogy csak össze kell kopnia. 3 hét és 1000 km alatt nem tudott még összekopni????? amúgy neked mennyibe fájt mert nekem 140e Ft volt alkatrésszel munkadíjjal eggyütt.
  7. hello ne haragundj meg, de megszeretném cáfolni a gyári cuccok iránti elméletet. ;) én nekem vezérműszíly cserénél a vízpumpa csere is megtörtént. minden hivatalos gyári szalonba vettem borsos árért, mert úgy voltam vele ha hibás biztos kicserélik ők, meg csak gyári! 150 km után a vízpumpám megadta magát. az ára 33000Ft volt és azt mondtál semmi baja, és úgy adták elő, hogy én hazudok nekik. 12800Ft-ért vettem utángyártottat és azóta semmi baja. a beszerelése mind a kettőnek, rendes szervízben történt akiket már hoszú hosszú ideje ismerek.
  8. én nem tudom te hol szeretnéd megvenni az skf csapágyat de nekem 34000Ft volt az egyik első és rá három hétre 38000 Ft volt a másik, mert közben megemelték az árát. ja + szerelési költség. nekem 2001 G astrám van abs-szel.
  9. ezt kiprobálnám csak az a baj nem ismerek olyen ember aki ezzel foglalkozik. :rolleyes: messzi- meszzi szerelőhöz meg elvinném csak nem nagyon szeretném ott hagyni napokra meg sajna minden nap használom munkába járásra. ha esetleg nem venne napokat igénybe, akkor tudtok mondani valakit aki ért ehez és el is válna a sz. frissítést.
  10. igen gondolkoztam már a szoftverfrissítésben..... na jó chiptuningban de azt mondják az nem segít. ma egy pesti chiptuningos emberrel beszélgettem e-mailban és elsőre ő is kizárta, de utána átgondolta és lehetségesnek tartja a szoftverkibát. ez nekem mennyire káj ez az ecu-s dolog. az astrám meg pont olyan mint a tied G z14xe 2001 sedan comfort :rolleyes:
  11. az alapjárati moci megegyezik az injektorral (legalábbis a szerelő ezt mondta) és azt már a szerelő úgy tisztitja nekem mint amilyen sűrűn tankolok 2 hetente. lassan hülyének néznek mindenhol ÉS AZT MONDJÁK CSAK HALUCINÁLOK :rolleyes: ja és az astrám G z14 xe 1.4 16v sedan confort mint a PGA-nak. ;)
  12. hellooooo Kedves opelos barátok nekem lenni több problémám is.... :rolleyes: 1, hideg motornál 1000-2500 között ugrál a fordulatom. ha nem szeretném hogy ugráljon hamarabb leveszem a lábam a gázről de fix fordulaton megy tovább 10-15m mire a motorfék észbe kap hogy lassítani kellene. van olyan is amikor elkezd rángatni úgy mintha le szeretne fulladni. mi a teendő ???? már 1000 szer ki lett takarítva az injektor a szívó berendezés, meg szeleptisztitó lóttyót is itatok vele de semmi.. ;)( meleg mocinál benyomom a kuplungot váltás végett és ott is csak bög 3-4mp ig mire leesik a fordulat. vilamossági szerelő azt mondta minden tökéletes. az autoszerelő meg azt mondta új injektor kellene bele de az se biztos hogy megoldaná e hibát. 2, kuplung szerkezet lett cserélve ( kinyomócsapágy tárcsa meg még mit tutom én.. amit ilyenkor kell) és szintén hideg állapotban olyan szar hangot ad. persze csak gyorsításnál és 1500-2000 fordulat között... olyan a hang mint ami a tárcsában lévő rugok adnák . a szerelő azt momdta várjunk vele, mert össze kell kopni, meg lehet nem is tárcs hanem a fogaskerekek, de szerintem ez hülyeség... egyetlen autónál sem hallottam ilyenről, hogy egy új alkatrész szar kangot ad ki. aki tud segiteni az lécci irjon kösz.... csá
  13. Hahoo Kedves klubtársak egy olyan problémám van, hogy megtörtént nálam a vezérmüszíj csere és cseréltem a hozzá való görgöket és vízpumpát persze ezt mind szalonban vettem szóval gyári... 151 km beleraktam és a vizpumpám elkezdett csörögni csattogni így vettem egy utángyártottat amit beraktak. a kérdés a következö a vízpumpát amit a szalonban vettem borsos árért azt nekem visszaadják vagy levásárolhatom vagy egyáltalán mi évő legyek vele, mert nem nagyon szeretném lenyelni a sz... r vízpumpa árát. szóval aki járt így vagy az ismerösének az ismerösének a testvére járt így adhatna nekem tanácsot ez ügyben köszi.
  14. Hahoo Srácok Lécci segítsetek megoldani az én nagy problémámat vagy ha nem is megoldani akkor tanácsot adni..... Vettem 4 db gyári lemezfelnit amire elméletileg 195/60-as nyári gumi menne. a gumiskoz bementem hogy szeretnék ekkora gumit csak téliben. A gumis azt mondta, hogy 185/60-as gumit kell rátenni, mert ez a nyári gumi váltója télire. Nem tudom ,hogy most akkor milyet is vegyek. Higgyem el amit a gumis mond és vegyem meg azt vagy olyan gumit vegyek amilyen méretű a nyári. A másik kérdésem, hogy a gyári alufelnimet le szeretném cserélni 16"-ra. Abból mekkora lehet a legkisebb ET számú ami befér és nem nagyon változtatja meg a futómű viselkedését. A gumi maradna 195/60 -as esetleg egy kicsit peresebb lenne , hogy ne nagyon legyen nagyobb a gyárinál. Kösz Apple
  15. Köszönöm a segítséget mindenkinek! :huh:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.