 
        Tompecs
Fórumlakó- 
                Hozzászólások177
- 
                Csatlakozott
- 
                Utolsó látogatás
Tompecs névjegye
- Születésnap 1979-04-21
Elérhetőség
- 
											
												MSN
												baranytomika@hotmail.com
Személyes információ
- 
											
												Neme
												Férfi
- 
											
												Lakhely
												Budaörs
MOTE klubkártya
- 
											
												Város
												Budaörs
Tompecs's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
- 
	Csak a csőből szokott kifolyni és nem szív utána a tankból benzint.
- 
	Szerintem meg lehetne, mert a környezet felé nem szellőztethetik a rendszert, csak a fogyó üzemanyag helyére engedhetnek levegőt. Erre való az aktívszenes cucc amin keresztül "leeresztik" a nyomást az üzemanyag rendszerből és ha kell akkor ezen keresztül kap levegőt a tartály. Az meg, hogy a kúton "szisszen" attól is lehet, hogy a tankszellőztető szelep egy kitöltéssel vezérelt holmi, tehát nem úgy működik, hogy járó motornál teljesen nyitva van ha meg nem jár a motor akkor meg zárva pl.:elég ritkán van 100%-ban nyitva és motorféken meg kimondottan zárva van ergo sok paraméternek kell együtt állnia ahhoz, hogy nyissák vagy csukják, a kettő közötti állapot %-os helyzetéről nem is beszélve. A lényeg: "szisszenni szisszenhet", nyomás lehet benne, de vákum nem lehet!
- 
	Pl.:attól, hogy a kb14fokos benzint bele tankolod és utána kint hagyod a napon.
- 
	Te Zotya a nyomástól is "szisszen" ám és az meg normális!!!!!!!!!!!!
- 
	Szia! Ha ez X16XEL motoros, akkor nagyon nehéz dolgod lesz, ugyanis a hengerfejen keresztül van összekötve a kipufogó meg a szívó csonk és csak ezek megbontásával lehet kipucolni szerintem, bár lehet, hogy mindenféle drótokkal meg lehetne próbálni! Én nem merültem bele, szerintem nekem az E85 tiszta használata oldotta meg a problémámat, mert két tank kikocsikázása után megszűnt az "egr lieáris rendszer" hibám, ami a kocsi megvételétől folyamatosan jelen volt és egy vadi új sok ezer forintos egr szelep sem oldotta meg. Olyanokat mondjuk nem ártana megfigyelni, hogy mikor gyújtja ki a sárga lámpát pl.: motorféken 5-ben, ha elengeded a gázt és pár mp-ig lassul, vagy kisebb nagyobb fékezésre szintén motorféken, vagy mikor nyomod neki finoman, vagy sebességen próbálod tartani, szóval jó lenne valamihez-valamikhez kötni a hibalámpát. Bár az is igaz, ha ide már konkrétan azt írod, hogy a "vezetőjárat" tömődött el valszeg nem a hasadra ütöttél, hanem kicsit ki vagy már okosítva. Szóval szerintem olcsóbb és könnyebb átalakíttatni tiszta E85 üzeműre, mint a fent említett javítást elvégeztetni, vagy legalábbis hasonló költséget jelent. Ui.: Van egy "EGR/AGR szelep lezárása" című topic, lehet ott jobb helyen lenne ez az egész, ha ezt a modik is így gondolják kérem helyezzék át az egészet és csak azután töröljék köszi
- 
	Azt a kis rugós sárga pöcköt kell bele nyomni, mikor elhúzod a váltókart 1-es-2-es fokozat felé és egyszer csak beugrik a helyére, utána már csak bent beállítod a váltókarod, és meghúzod a rudazaton a bilincset.
- 5.218 válasz
 
- 
	Minden F Astrás topicot nézegetek és valszeg azé' nem érdekel a fogyasztás mert nem megyek. Májusban pl.: még nem is tankoltam és valószínű hogy nem is fogok. De ezeket már korábbi hozzászólásaiba kifejtettem, csak gondolom elkerülte a figyelmed :D :D
- 9.927 válasz
 
- 
	Elvileg a tartály(aktívszén) tetején egy kis pipa alakú cső van rajta, ettől még lehet, hogy nem ez megy tönkre, "B"corsán már volt eltömődve az a cső ami a két tartály között van és össze rántotta a tankot kicsi laposra:)
- 
	Gratula és öröm
- 36.168 válasz
 
- 
	Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus)
- 
	Sziasztok! Keresek split klímákkal foglakozó embert. Értékesítőt, felszerelőt, használtakkal foglakozót. Ha tudtok ilyet, akkor pü-ben küldjetek kontaktot. Helyszín: Budaörs Köszi előre is!
- 
	Kifejtenéd nekem, hogy miért nem? Elvileg 2db 5lábú relének 3 lába van kivezetve a riasztómon,(a tekercsek 2-2 lába nincs) tehát elvileg be lehetne kötni rá csak a motorokat vezérlő nélkül!
- 36.168 válasz
 
