Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tompecs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    177
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Tompecs névjegye

  • Születésnap 1979-04-21

Elérhetőség

  • MSN
    baranytomika@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budaörs

MOTE klubkártya

  • Város
    Budaörs

Tompecs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Csak a csőből szokott kifolyni és nem szív utána a tankból benzint.
  2. Szerintem meg lehetne, mert a környezet felé nem szellőztethetik a rendszert, csak a fogyó üzemanyag helyére engedhetnek levegőt. Erre való az aktívszenes cucc amin keresztül "leeresztik" a nyomást az üzemanyag rendszerből és ha kell akkor ezen keresztül kap levegőt a tartály. Az meg, hogy a kúton "szisszen" attól is lehet, hogy a tankszellőztető szelep egy kitöltéssel vezérelt holmi, tehát nem úgy működik, hogy járó motornál teljesen nyitva van ha meg nem jár a motor akkor meg zárva pl.:elég ritkán van 100%-ban nyitva és motorféken meg kimondottan zárva van ergo sok paraméternek kell együtt állnia ahhoz, hogy nyissák vagy csukják, a kettő közötti állapot %-os helyzetéről nem is beszélve. A lényeg: "szisszenni szisszenhet", nyomás lehet benne, de vákum nem lehet!
  3. Tompecs

    Motor

    Tudomásom szerint:ha ott is rugós csavaros a csatlakozás akkor oda is olyan kell mint egyel előrébb, legalábbis ha jól emlékszem
  4. Pl.:attól, hogy a kb14fokos benzint bele tankolod és utána kint hagyod a napon.
  5. Te Zotya a nyomástól is "szisszen" ám és az meg normális!!!!!!!!!!!!
  6. Tompecs

    Motor

    Szia! Ha ez X16XEL motoros, akkor nagyon nehéz dolgod lesz, ugyanis a hengerfejen keresztül van összekötve a kipufogó meg a szívó csonk és csak ezek megbontásával lehet kipucolni szerintem, bár lehet, hogy mindenféle drótokkal meg lehetne próbálni! Én nem merültem bele, szerintem nekem az E85 tiszta használata oldotta meg a problémámat, mert két tank kikocsikázása után megszűnt az "egr lieáris rendszer" hibám, ami a kocsi megvételétől folyamatosan jelen volt és egy vadi új sok ezer forintos egr szelep sem oldotta meg. Olyanokat mondjuk nem ártana megfigyelni, hogy mikor gyújtja ki a sárga lámpát pl.: motorféken 5-ben, ha elengeded a gázt és pár mp-ig lassul, vagy kisebb nagyobb fékezésre szintén motorféken, vagy mikor nyomod neki finoman, vagy sebességen próbálod tartani, szóval jó lenne valamihez-valamikhez kötni a hibalámpát. Bár az is igaz, ha ide már konkrétan azt írod, hogy a "vezetőjárat" tömődött el valszeg nem a hasadra ütöttél, hanem kicsit ki vagy már okosítva. Szóval szerintem olcsóbb és könnyebb átalakíttatni tiszta E85 üzeműre, mint a fent említett javítást elvégeztetni, vagy legalábbis hasonló költséget jelent. Ui.: Van egy "EGR/AGR szelep lezárása" című topic, lehet ott jobb helyen lenne ez az egész, ha ezt a modik is így gondolják kérem helyezzék át az egészet és csak azután töröljék köszi
  7. Azt a kis rugós sárga pöcköt kell bele nyomni, mikor elhúzod a váltókart 1-es-2-es fokozat felé és egyszer csak beugrik a helyére, utána már csak bent beállítod a váltókarod, és meghúzod a rudazaton a bilincset.
  8. Tompecs

    Fogyasztás

    Minden F Astrás topicot nézegetek és valszeg azé' nem érdekel a fogyasztás mert nem megyek. Májusban pl.: még nem is tankoltam és valószínű hogy nem is fogok. De ezeket már korábbi hozzászólásaiba kifejtettem, csak gondolom elkerülte a figyelmed :D :D
  9. Tompecs

    Motor

    Elvileg a tartály(aktívszén) tetején egy kis pipa alakú cső van rajta, ettől még lehet, hogy nem ez megy tönkre, "B"corsán már volt eltömődve az a cső ami a két tartály között van és össze rántotta a tankot kicsi laposra:)
  10. Tompecs

    Elektromos

    Gratula és öröm
  11. Tompecs

    Motor

    Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus)
  12. Sziasztok! Keresek split klímákkal foglakozó embert. Értékesítőt, felszerelőt, használtakkal foglakozót. Ha tudtok ilyet, akkor pü-ben küldjetek kontaktot. Helyszín: Budaörs Köszi előre is!
  13. Tompecs

    Elektromos

    Kifejtenéd nekem, hogy miért nem? Elvileg 2db 5lábú relének 3 lába van kivezetve a riasztómon,(a tekercsek 2-2 lába nincs) tehát elvileg be lehetne kötni rá csak a motorokat vezérlő nélkül!
  14. Tompecs

    Motor

    Mi van az olajnyomással??
  15. Tompecs

    Motor

    Mielőtt összerakod lyukazd ki az olajszívócsövön az előszűrőt, mert felkapja az olajsara, és nem engedi át az olajat!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.